zou ik dan met jou mee kunnen rijden ? (Mijn 5 is nog niet klaar en ik ga toch niet het circuit op met de laguna).
Benzine gedeelt door twee ?
Benzine gedeelt door twee ?
ho ! Wacht ! Jij heb toch die smalle sportstoelen ?
Dat gaat natuurlijk geen 500+ kilometer passen met mijn zware botten
Iemand anders nog een plekkie vrij ? (of wil zelf wel mee maar niet rijden, dan karren we met de laguna)
Dat gaat natuurlijk geen 500+ kilometer passen met mijn zware botten
Iemand anders nog een plekkie vrij ? (of wil zelf wel mee maar niet rijden, dan karren we met de laguna)
klinkt goed, vooral dat benzine gedeelte ( arme student) 
Euu ja dat is goed. wordt wel een warme rit, koeling is nog niet optimaal bij hoge snelheden, dus lekker kacheltje aan
Yep, je kan vrijdag wel fff proefzitten, dan kijk je maar, zo smal zijn ze ook weer niet hoor.
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 13:48 ]</font>
Euu ja dat is goed. wordt wel een warme rit, koeling is nog niet optimaal bij hoge snelheden, dus lekker kacheltje aan

Yep, je kan vrijdag wel fff proefzitten, dan kijk je maar, zo smal zijn ze ook weer niet hoor.
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 13:48 ]</font>
Ok shit, fff kijken hoe ver dat is.
Hee, er zijn 2 Mcdonalds in Heerlen, welke is het. Diegene bij de Woonboulevard ?, zal IKEA ook wel zitten.
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 14:21 ]</font>
Hee, er zijn 2 Mcdonalds in Heerlen, welke is het. Diegene bij de Woonboulevard ?, zal IKEA ook wel zitten.
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 14:21 ]</font>
je kan mij van je lijst afhalenOn 2001-10-09 14:11, Marius
wrote:
Ik heb er ook onwijze zin in, khoop alleen dat ik voor die tijd eruit ben wat er nu precies met mijn turbo aan de hand is.
Morgen even een andere turbo proberen.
Nee niet echt, ken je het grote busstation aan de Burg Kijzerweg? dat is aan de rand van de molenbuurt.
Of het politiebureau?
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 14:59 ]</font>
Of het politiebureau?
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 14:59 ]</font>
Kan je mij er ook nog ff bijzetten op het lijstje?On 2001-10-09 13:12, Marius
wrote:
Bron: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring" TARGET="_blank">Klik Hier</A><!-- BBCode End -->, dank u.
Naam: Maus
Auto: Clio RS
Dank u!

Als het een beetje tegenzit kan ik niet met mijn GT Turbo!!

Wiellager linksachter kapot, ze hebben bi Meneer Renault pas over twee weken tijd!

Ik mocht mijn 5 laten staan en waarschijnlijk pakken ze hem tussendoor en kan ik hem deze week weer ophalen! Hopenlijk, TOPSERVICE bij de Renault dealer.
Hopenlijk is tie klaar deze week, anders ga ik TDI'en, en kan je ook meerijden Poloegah, we zien het wel.
Balen, met je wiellager...
Je kan ook met mij meerijden chris, rugmassage inbegrepen.
. Ik wil op zich wel met de laguna, maar in je eentje zo'n end is errug saai.
Je kan ook met mij meerijden chris, rugmassage inbegrepen.

Ja inderdaad maus, laten we maar afspreken bij het politiebureau, de juiste tijd hoor je nog wel, die zal ik wel posten in dit topic, we rijden dan ook ff naar Andre en gaan met z'n drieu naar Bodegraven.
Chris, zwaar kut man. je hebt toch nog een GT? .... geintje
Chris, zwaar kut man. je hebt toch nog een GT? .... geintje
Dat is dan afgesproken, Tack! 
Oja, van de week komt de Remus er ook nog onder...

-----------------
Laat U het mij alstublieft weten indien u dit schrijven niet ontvangen hebt.
<font size=1>[ This message was edited by: Maus on 2001-10-09 16:56 ]</font>

Oja, van de week komt de Remus er ook nog onder...

-----------------
Laat U het mij alstublieft weten indien u dit schrijven niet ontvangen hebt.
<font size=1>[ This message was edited by: Maus on 2001-10-09 16:56 ]</font>
Het is zo'n 2 uur rijden naar Heerlen ( maak ff een routebeschrijving s.v.p. Chris) ik maak er ook nog wel een.
Er van uit gaande dat niet iedereen helemaal op tijd is lijkt me 6:30 een goede tijd ( n een vroege tijd
)
6:30 bij AC de Meern.
9:00 MacDonalds in Heerlen.
<font size=1>[ This message was edited by: tackinardie on 2001-10-13 11:49 ]</font>
Er van uit gaande dat niet iedereen helemaal op tijd is lijkt me 6:30 een goede tijd ( n een vroege tijd

6:30 bij AC de Meern.
9:00 MacDonalds in Heerlen.
<font size=1>[ This message was edited by: tackinardie on 2001-10-13 11:49 ]</font>
Routebescrijving naar AC De Meern?
OK.
Ik zal hem hier even zetten,
Uit de regio Rotterdam :
Rij via de A-20 richting Gouda, ga daar vanzelf de A-12 op richting Utrecht, je ziet dan vanzelf De Meern op de borden.
Ga onderaan de afslag rechtsaf, volg de borden AC, je ziet het al aan je rechterhand, ga bij de volgende stoplichten weer retchts en je bent er.
OK.
Ik zal hem hier even zetten,
Uit de regio Rotterdam :
Rij via de A-20 richting Gouda, ga daar vanzelf de A-12 op richting Utrecht, je ziet dan vanzelf De Meern op de borden.
Ga onderaan de afslag rechtsaf, volg de borden AC, je ziet het al aan je rechterhand, ga bij de volgende stoplichten weer retchts en je bent er.

-
He Tack, kan ik met jou vanaf Pape-city meerijden tot Bodegraven ? Ik zou met Roy meerijden en met Henk van der Wende weer terug. Ik weet alleen niet hoe ik zo vroeg in Bodegraven moet komen, dus als ik met jou kan meerijden ?
-
Hé Chris, ik sta met mijn Corsa GSI in het lijstje. Maar ik rij met Maus mee
snap je. Even weghalen dus, THANX
Vette pech van je wiellager
Ik zie net dat we met Tackinardi oprijden vanuit Pape-city klinkt gezellig, ik heb er al aardig zin.
Vette pech van je wiellager
Ik zie net dat we met Tackinardi oprijden vanuit Pape-city klinkt gezellig, ik heb er al aardig zin.