Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Volgende keer niet vergeten http:// voor de link te zetten :sad:!

<font size=1>[ This message was edited by: speedyzone on 2001-10-04 12:34 ]</font>
Anonymous

Menno,

Is inderdaad een goed plan om de discussie niet te voeren, en ieder inderdaad zijn eigen mening. Uitkomst van de discussie was nl. dat diho met iedere auto lol kan hebben op de Ring, en dat is alleen maar leuk :smile:!
<font size=1>[ This message was edited by: speedyzone on 2001-10-04 12:39 ]</font>
Jeroen
Contacteer:

Nu lees ik hier van alles over snel,sneller,snelst. Maar is het ook mogelijk om gewoon als een toerist je rondjes te rijden daar of wordt je dan door de snelle jongens "vriendelijk" verzocht de baan te verlaten.

Het lijkt me best gaaf om eens op een circuit te rijden, maarja mijn 1.6e gaat niet zo hard en als er dan van die gasten gaan lopen pushen.
Tijn
Contacteer:

Een van die gevaarlijke kanten aan de ring is dat je inderdaat ook toeristen tegenkomt onderweg. Om de volgende bocht kan zomaar een auto rustig een rondje rijden waar je dan voor moet uitwijken. En ik geloof dat er ook wel eens touringcars overheen gaan.
Anonymous

Opperhoofd,

Je kunt er gerust rustig een rondje rijden, alleen goed in je spiegels kijken. Ook moet je op de goede manier aan de kant gaan, net zoals bv bij F1 bij blauwe vlaggen, niet op de ideale lijn gaan rijden. Je geeft dan ook richting aan waar je heen gaat, bv knippers naar rechts als je naar rechts gaat (en blijft tot de ander voorbij is).

Voor de snelleren onder ons, dat is dus ook de manier om in te halen. Motorrijders signaleren vaak met hun hand, en geven de richting waarlangs je er voorbij kunt.

We zijn op http://www.8200rpm.com nog bezig met een soort "handleiding" hoe in te halen, met foto's erbij voor de uitleg.
Anonymous

kunne we niet met z'n alle in zo
n touring car ? Dat is wel lachen.

"He buschauffeur de hele bus mot pissen !" :smile:
Marius

Nou serieus, er rijden dus echt bussen. En die gaan soms met moeite door de soms vrij scherpe bochten. Dit is dus volstrekt belachelijk eigenlijk.
Anonymous

3 weken gelden ging er zelfs een harmonica bus geval de baan op. Er ging gewoon een hele stoet autos achteraan rijden om te kijken of ie in de karussel zou omvallen! :smile:
Anonymous

Inderdaad, Zoldar, Ben Lovejoy ging ook een rondleiding geven in die bus. De buschauffeur was ook niet helemaal Horst von Saurma om het zo maar te zeggen.
Marius

De zgn "Ring-Harmonica". proest!
Jeffrey E.

On 2001-10-04 12:44, ploegah
wrote:
kunne we niet met z'n alle in zo
n touring car ? Dat is wel lachen.

"He buschauffeur de hele bus mot pissen !" :smile:
Als er een Macdrive op de baan zit kom ik zeker ff er doorheen race:lol:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hey Speedyzone...
Mogen die foto's nou online voor de horror-gallery? Misschien dat je er een verhaaltje bij wilt typen (in het Engels), wat er gebeurt is enzo...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Bas,

Wat mij betreft mogen ze erbij, dan zal ik je nog wel een verhaal vertellen wat er is gebeurd. Het was eigenlijk in eerste instantie ook als Nurburgring-waarschuwing bedoeld, toen ik het stuurde. Zo'n verhaaltje zal ik in het Engels in elkaar zetten.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Okee dan wacht ik daar wel op.
Enne, dan zie je ze vanzelf on line als je het verhaaltje verstuurd hebt...

Ik zie het wel tegemoet!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
canonballman

Ben ook wel benieuwd moet ik zeggen.
Anonymous

Ik was een tijdje geleden een keer met de motor naar de ring geweest.

Toe reed er een VW Transporter op de baan(oud model) Met een porsche blok er in.

Dat was echt een heel snel busje, die ging veel echte porsche's voorbij.

Hij kwam er aan, ik zij tegen mijn pa van, kijk die gaat de bocht uitvliegen.
Nou niet dus.

Echt een wegligging had dat ding zeg, dat is gaaf om te zien.

Busje komt zo...:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tervelde, Roy, Jerk, Tackinardie, hoe laat gaan we zondag nou afspreken?

Om 09:00 Mac Heerlen, dus hoe laat verzamelen we en waar?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En Maus en Alex, hoe rijden jullie?
Alex A-man

Op de weg :lol:
sorry :wink: ,ik zou het niet weten, jullie verzamelen toch bij de MAC Heerlen? Best kans dat we ook eerst die kant op komen. of heb je nog alternatieven?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jullie kwamen uit Zwijndrecht toch?
Tervelde en Tackinardie komen uit Papendrecht en volgens mij rijden zei via Bodegraven zeg maar, wel leuk mat zijn allen naar Heerlen rijden!
Alex A-man

Klinkt ook gezellig ja met zijn allen naar Heerlen. Ik zal het Maus nog effe melden via SMS, Je hoort nog van me (en vast ook nog wel van Maus.) :wink:
Alex A-man

Zwijndrecht ja, klopt als een bus :smile:
Anonymous

Om naar Heerlen te komen van af E'de is volgens mij nog best ff zoeken.

Kan ik niet het beste naar Maastricht rijden, en daar de bordjes Heerlen volgen?

Mzzl...:wink:
Stefijn

Cannonballman en ik komen uit de buurt van Tilburg, wat ook op de route ligt :smile:
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-09 11:08 ]</font>
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Arjen, Maastricht ligt juist dieper dan Heerlen, kijk even op de kaart hoe je het beste kunt rijden.
Ploegah is je 5 nu al klaar?

Steffijn, Cannonbalman, waar spreken wij af?

Marius, blijft het plan waar wij elkaar zien Shell, de Lucht langs de A-2?
Patrick L.

Hi,

als jullie in Heerlen zijn bij de Mac, sluit ik me bij jullie aan :smile:. Zijn er trouwens nog andere "piloten" uit de regio Heerlen/Maastricht die meegaan?
Stefijn

On 2001-10-09 09:45, Chris
wrote:
Arjen, Maastricht ligt juist dieper dan Heerlen, kijk even op de kaart hoe je het beste kunt rijden.
Ploegah is je 5 nu al klaar?

Steffijn, Cannonbalman, waar spreken wij af?

Marius, blijft het plan waar wij elkaar zien Shell, de Lucht langs de A-2?
Jullie rijden over de A2 langs Den Bosch/Eindhoven richting Weert (via A2)? Ik dacht eigenlijk dat jullie uit de richting R'dam kwamen (via Breda)
Anonymous

Route is vanuit R'dam, A16 richting Breda, A58 richting Tilburg, A2 richting Venlo/Maastricht, bij Venlo over de grens, vervolgens de 61 (is al Duitsland). Dan zie je op een gegeven moment de bordjes Nurburgring staan (zitten onderaan het normale bord, als een soort extra bord eraan vast met normale blauwe kleur). Bij de afslag (in de buurt van Adenau) gewoon de borden volgen richting N-ring. Vervolgens het bordje Zufahrt Nordschleife volgen, en dan kom je vanzelf bij de ingang van de Nordschleife. De eerste N-ring borden leiden je naar de GrandPrix Strecke, daar is het wel in de buurt, maar daar moet je niet zijn.
Stefijn

O wacht ik zie het al, er komen er een paar uit richting R'dam en een paar over de A2.

Ik stel voor even te parkeren bij het 1e tankstation ná Tilburg (+/- 1,5 km) na de afslag richting A58 Eindhoven. Dan kunnen mensen uit die regio (Cannonballman en ik) daar de karavaan enteren :smile: )

Hoe laat daar? 9:00 uur bij heerlen, dan +/- 8:00 <!-- BBCode Start -->:smile:

We kunnen hetzelfde proberen bij het 1e tankstation na Eindhoven (richting Weert) als Heerlen het volgende ontmoetingspunt is. Dat is geloof ik een Shell een km of 10-15 na Eindhoven (8:30uur)

PS> Hangt allemaal een beetje af van wat ik met me broers afspreek, die komen uit richting Nijmegen

PS> Speedyzone, de route ligt geloof ik al vast, vertrek uit NL = Heerlen
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-09 13:02 ]</font>
Stefijn

Nog even de samenvatting :smile:

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 9&forum=16" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?to ... orum=16</A><!-- BBCode End -->

bron: Marius/Chris/Cannonballman :smile:
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-09 13:19 ]</font>
Marius

---
Laatst gewijzigd door Marius op zo 18 mei 2003 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

EDIT, foutje
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 14:19 ]</font>
Anonymous

Tack, heb jij nog een plekkie vrij in de auto ?
Anonymous

Jahoor, ik neem kleine Tack niet mee.
Plaats reactie