<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?code ... 59LI296771" TARGET="_blank">www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3 ... I296771</A><!-- BBCode End -->
Iets voor jullie??
Das geen geld 50 piek. maar ik heb vandaag eens opgeruimd en ik heb me toch een partijd onderdelen. Niet te geloven. Heb nu selectief opgeruimd. Had nog een bak liggen, maar die lag in onderdelen uit elkaar. Daar ga ik me niet meer aan geven. Dus weg ermee. En nog een aantal dingen. Heb wel nog een turbo gevonden. Zo goed als nieuw. Dus dat is weer meegenomen.
maar niet veel geld voor motor+bak+turbo.
groetjes
maar niet veel geld voor motor+bak+turbo.
groetjes
ik ga er maandag mee naar het postkantoor
en dan stuur ik hem op
Ik heb jou gegevens toch nog hier liggen. Dus je zult hem snel zien aankomen.
groetjes
en dan stuur ik hem op
Ik heb jou gegevens toch nog hier liggen. Dus je zult hem snel zien aankomen.
groetjes
Nope heb geen dig-cam, wel hard aan het sparen, want zoiets lijkt me een leuk speeltje. Zeker als je ze aan kan sluiten op de pc.
Eens kijken of ik een gewone hi-8 cam mee kan nemen, die heeft volgens mij video S aansluiting dus dat kan misschien ook wel op pc gezet worden.
Eens kijken of ik een gewone hi-8 cam mee kan nemen, die heeft volgens mij video S aansluiting dus dat kan misschien ook wel op pc gezet worden.
Ja man, nog 14 nachten....
Was wel jamemr, die kerel die gisteren ook in drachten was met zijn lancer evo6 vroeg ik of hij ook meeging.
Hij vertelde dat ie ook wel vaker naar de ring ging. De 14de ging ie alleen raggen op Assen, anders was ie misschien wel meegegaan.
Was wel jamemr, die kerel die gisteren ook in drachten was met zijn lancer evo6 vroeg ik of hij ook meeging.
Hij vertelde dat ie ook wel vaker naar de ring ging. De 14de ging ie alleen raggen op Assen, anders was ie misschien wel meegegaan.