Waar komen jullie z'n beetje vandaan? En wat is de planning van volgend jaar als jullie officieel worden als club.
-
Dan gaan we meeten(in engels lezen) 
He maar stel je ff voor in het topic genaamd: Naam, leeftijd, 5jes enz. is wel beleefd

He maar stel je ff voor in het topic genaamd: Naam, leeftijd, 5jes enz. is wel beleefd
-
Euhhhhh niet van die moeilijke vragen aubOn 2001-09-26 23:45, ArjanR19 wrote:
Moet ik (planning) ook in het engels lezen Jeffrey???![]()
-
Euh niet op de meeting that's for sure(he weer engels
smile:
Nee had geen tijd ben 's avonds ff wezen karten in delft bij bleekemolen die 3d baan. Wat een watjes werken daar mag amper volgas rijden.
Volgende x beter.
Nee had geen tijd ben 's avonds ff wezen karten in delft bij bleekemolen die 3d baan. Wat een watjes werken daar mag amper volgas rijden.
Volgende x beter.

We moeten een keer met de hele club gaan karten!
Bijv. in Januarie, om te vieren dat we officieel zijn.
Mzzl...
Bijv. in Januarie, om te vieren dat we officieel zijn.
Mzzl...
-
Dat zou wel vet zijn.
Wedde dat ik er 1 stuk krijg(zondag een gasfles over het asfalt(
smile:achter de kart aan
Wedde dat ik er 1 stuk krijg(zondag een gasfles over het asfalt(
-
en wat was je tijd op die gekoppelde baan?
-
69 nog iets wet niet was een gedeelde 2de plek, mijn broertje was 1,5 sec sneller:evil:
(Verder was het wel leuk moest toch kilometers maken om mijn nieuwe kleppen in te laten slijpen hahaha)(offtopic)
Was een x leuk maar niet echt voor herhaling daar dan
(Verder was het wel leuk moest toch kilometers maken om mijn nieuwe kleppen in te laten slijpen hahaha)(offtopic)
Was een x leuk maar niet echt voor herhaling daar dan
-
opzich wel goeie baan alleen moet je niet op zondags gaan want dan heb je die twee banen aan elkaar en die rijden gewoon klote. Normaal rij je op de "onderste" baan en dan kan je gewoon heel de baan gassen. En als je veel oefent haal je misschien mijn tijd wel, 65,39 sec. 
-
Ja ging bijna iedere week(was ook vaak snelste v/d dag ) Bridgestone is echt een superbaan.
Je reed zeker alleen LOL
Het zijn veel te veel bochten en ze zijn te zwak om uit stilstand boven te komen. Kon geen normale bocht naar links nemen ging ie gewoon recht door, beetje versleten banden.
Je reed zeker alleen LOL
Het zijn veel te veel bochten en ze zijn te zwak om uit stilstand boven te komen. Kon geen normale bocht naar links nemen ging ie gewoon recht door, beetje versleten banden.

-
Zoals ik al zei, die gekoppelde baan is echt een klote baan, veels te veel bochten en te haaks, daarvoor kan je beter doodeweeks gaan of zaterdags, dan heb je een baan en daar kan je tenminste doorgassen.
Over het algemeen worden daar(delft) de karts goed onderhouden, vaak ook nieuwe, bij andere banen waar ik wel eens kom zijn ze vaak niet zo goed als i delft en ook de ondergrond is beter als bijv. een houten vloer die wel eens worden gebruikt als ondergrond :-*
Ga vanavond weer ff kijken of ik mijn tijd kan verbeteren op de enkele baan, moet toch wat doen
Over het algemeen worden daar(delft) de karts goed onderhouden, vaak ook nieuwe, bij andere banen waar ik wel eens kom zijn ze vaak niet zo goed als i delft en ook de ondergrond is beter als bijv. een houten vloer die wel eens worden gebruikt als ondergrond :-*
Ga vanavond weer ff kijken of ik mijn tijd kan verbeteren op de enkele baan, moet toch wat doen

-
Ja je kan zeggen wat je wil maar bleekie laat zijn karts goed onderhouden, dat is waar. Kwam best veel in Amsterdam toen ik geen rijbewijs had maar ook toen ik hem net had.
He Rudeboy bij bleekemolen bij sloterdijk heb je de Wall of Death wel eens gedaan???
Ik wel was blij dat ik nuchter was, ik ben nog nooit zo wit geweest(kado van mijn broertje en zijn vriendin)
He Rudeboy bij bleekemolen bij sloterdijk heb je de Wall of Death wel eens gedaan???
Ik wel was blij dat ik nuchter was, ik ben nog nooit zo wit geweest(kado van mijn broertje en zijn vriendin)
-
Ja die.
Het was ook 1x en nooit meer(of moet weer uitgedaagd worden) het geeft wel een vette kick(vind ik). Niet veel gedronken daarna maar oke.
Heb het verder nooit iemand zien doen..
Het was ook 1x en nooit meer(of moet weer uitgedaagd worden) het geeft wel een vette kick(vind ik). Niet veel gedronken daarna maar oke.
Heb het verder nooit iemand zien doen..
-
Lijkt er wel op