-
Dit is een hele goeie, Marius:
Storing my crap in: c:\windows\recycle\bin\laden
Daar hoort het ook thuis, die t*ringzooi.
Storing my crap in: c:\windows\recycle\bin\laden
Daar hoort het ook thuis, die t*ringzooi.
Deze is ook leuk:
TOP TEN ANAGRAMS FOR OSAMA BIN LADEN
10. A one-Islam band
9. A bad omen slain
8. Die on a slab, man!
7. Man alone is bad
6. Abandon a smile
5. Be a slain nomad!
4. Do be a slain man.
3. Do a lesbian, man!
2. An ode: Ban Islam
1. A mad alien snob
TOP TEN ANAGRAMS FOR OSAMA BIN LADEN
10. A one-Islam band
9. A bad omen slain
8. Die on a slab, man!
7. Man alone is bad
6. Abandon a smile
5. Be a slain nomad!
4. Do be a slain man.
3. Do a lesbian, man!
2. An ode: Ban Islam
1. A mad alien snob
Ik ga daar ook niet rijden.
Heb er voor 3 weken terug nog gereden met mijn 19. Ik doe dit niet weer, Mensen rijden als gekken daar.
Maar ik ga wel mee om te kijken, dat is nl wel erg tof
Heb er voor 3 weken terug nog gereden met mijn 19. Ik doe dit niet weer, Mensen rijden als gekken daar.
Maar ik ga wel mee om te kijken, dat is nl wel erg tof
-
Stefijn!!!!!! 1 KEER GENOEG!!!!!!!!! jongen, je raakt daar verslaafd!!!!!! Ik wel in ieder geval!!!!!!!!! Er zijn weinig dingen die dat evenaren, of je moet met heel veel geld komen. Het is gewoon supermooi daar!!
En als je je eigen tempo rijdt en goed in je spiegels kijkt, gebeurt er maar 1 ding: je hebt vet plezier.
99 % rijdt daar superhard, maar netjes. Je moet zo denken: een gemiddelde, goed GTT is 5 a 7000 piek waard. Die gasten die daar rijden hebben voor dat geld de wielen en banden onder hun auto! Die kijken dus wel een beetje uit. En die motorrijders....... Als een motorrijder daar een auto raakt zijn ze 5 van de 10 keer dood....... die kijken ook wel uit.
Zeker als je een navigator er bij hebt die af en toe achteruit kijkt en de zaak mee in de gaten houdt is het minder gevaarlijk als scheuren op de openbare weg of een of andere dijk!! Zie je een snellere ziel in je spiegels: naar de rechterkant van de baan en je richtingaanwijzer naar rechts als teken dat je hem (of HAAR
smile: gezien hebt. Geen probleem.
En die dubbeldekker autobussen......... die rijden alleen in de zomer
en gaan netjes aan de kant.
Maar je ziet het vanzelf.............
groeten Canonballman
En als je je eigen tempo rijdt en goed in je spiegels kijkt, gebeurt er maar 1 ding: je hebt vet plezier.
99 % rijdt daar superhard, maar netjes. Je moet zo denken: een gemiddelde, goed GTT is 5 a 7000 piek waard. Die gasten die daar rijden hebben voor dat geld de wielen en banden onder hun auto! Die kijken dus wel een beetje uit. En die motorrijders....... Als een motorrijder daar een auto raakt zijn ze 5 van de 10 keer dood....... die kijken ook wel uit.
Zeker als je een navigator er bij hebt die af en toe achteruit kijkt en de zaak mee in de gaten houdt is het minder gevaarlijk als scheuren op de openbare weg of een of andere dijk!! Zie je een snellere ziel in je spiegels: naar de rechterkant van de baan en je richtingaanwijzer naar rechts als teken dat je hem (of HAAR
En die dubbeldekker autobussen......... die rijden alleen in de zomer

Maar je ziet het vanzelf.............
groeten Canonballman
Nee ben niet vergeetachtig ik zei dat ik misschien mee ging maar nog niks zekers.On 2001-09-17 19:40, Chris wrote:Vergeetachtig aan het worden Roy?On 2001-09-15 13:04, Roy Steenland wrote:Oh ja?On 2001-09-14 02:31, Chris wrote:
Roy gaat ook mee!![]()
5 GT Turbo '88 GT5
-
En Dirk, mijn andere broer natuurlijk ook met zijn GTTOn 2001-09-21 13:25, Marius wrote:
Graag!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch!
Mail me hun namen, auto's en gsm nr's even.

Sander: 205 GTI
Dirk: R5 GTT
Stefijn: R5 GTT
Rob: 3099 GTI
Nummers komen tzt wel, later

Of met je <!-- BBCode Start --><A HREF="http://vatican.rotten.com/crash/0002/" TARGET="_blank">ferrari</A><!-- BBCode End --> in een vangrail
There will be plenty of time to rest when your dead