Dag luitjes, Ik heb een vraagje. Ik ben vanplan om een Groep N uitlaat eronder te zetten. 50mm En gaat naar links(standaard). Ik wil dan een 50mm buis ook naar rechts doen. Waar kan ik het beste de uitlaat laten lopen, voor de achteras of achter de achteras. Ik zelf dan achter de achteras maar misschien heeft er iemand ervaring mee.
Mag de uitlaat wel rechts uitkomen ivm de APK ?
Normaal buigen ze de uitlaat met een bocht over de achteras heen. In Engeland zie je ook wel dat ze hem voor het achterwiel laten uitkomen.
-----------------
Al zit het boutje nog zo vast, Arie heeft WD40 in de kast..........
Normaal buigen ze de uitlaat met een bocht over de achteras heen. In Engeland zie je ook wel dat ze hem voor het achterwiel laten uitkomen.
-----------------
Al zit het boutje nog zo vast, Arie heeft WD40 in de kast..........
Laatst gewijzigd door Arjen op za 18 aug 2001 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik bedoel aan aan bijde zijde achter. -0--0-
Je ziet toch ook menig CRX of Civic rondrijden met zowel links als rechts een eindstuk. Dat de meeste uitlaten links zitten is er volgens mij alleen voor dat de fietsers en voetgangers niet direct last hebben van de uitlaatgassen.
De achter kant moet natuurlijk wel het mooist wezen want menegeen andere auto's zien alleen de achterkant. Maar ik fiets er zelf toch niet achter. Maar ik kan dus het beste bij de APK na vragen???
De uitlaat hoeft niet (meer) achter uit te komen. Je mag dus zelfs het viper principe pakken. Link EN rechst een uitlaat. Het mag allemaal. Kijk maar bij http://www.uitlaten.nl Daar staat het onder de FAQ.
groetjes
groetjes
Volgens mij zit je alleen aan de eis van de maximale uitstoot van CO2 (tijdens de APK). En maakt 't niet uit waar de uitlaat zit en hoeveel uitlaten er onder de bumper vandaan komen, als je maar aan de eis voldoet. (Ik kan 't mis hebben, maar merk ik snel genoeg
)
In het midden uit laten komen, dat is het mooiste :d Maar dat vind ik.


Heb ik ook overna zitten te denken maar dan moet je uitlaat zulke vreemde bochten maken ivm de achteras dat het me niet zo gezond lijkt.On 2001-08-18 20:06, PLATBEKTERRIER wrote:
In het midden uit laten komen, dat is het mooiste :d Maar dat vind ik.
![]()
Ga 's onder de gemiddelde Amerikaanse jeep/4x4 kijken, over bochten in een uitlaat gesproken!!!! Nee, daar is die buis bij een 5GTT niks bij!On 2001-08-18 21:53, Job-turbo wrote:.... ik ook overna zitten te denken maar dan moet je uitlaat zulke vreemde bochten maken ivm de achteras dat het me niet zo gezond lijkt.
Oke APK red het denk ik wel maar nu is de vraag nog: Als ik de uitlaten aan bijde zijde (dus origineel + de andere kant) de uitlaat wil laten komen kan ik (volgens mij) het beste de uitlaat lassen aan de achterzijde(bumperkant) van de achteras aan elkaar lassen. Ik hoop of iemand mij meer kan vertellen. Altijd voor de zekerheid.
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Tuner, je moet even aan bdr vragen hoe en wat. Hij doet niet anders dan auto's tunen en uitlaten lassen (op maat), kijk maar eens hier: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/nieuwsbrief/nb1_ataf.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/nieuwsbrief/nb1_ataf.php</A><!-- BBCode End -->...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
tnx BAS
Bruno
Bruno
He bruno als ik m3 spiegels voor een GT turbo bestel wat kost me dat dan of kan ik hier beter ergen in nederland op zoek gaan qua prijs dan
hey,
Wij volgen voor dat soort accessoires de Autostyle-catalogus . De prijzen zijn dus identiek in Nederland en België .
Ik heb momenteel geen catalogus bij de hand maar zal het anders morgen eens opzoeken ...
Bruno
Wij volgen voor dat soort accessoires de Autostyle-catalogus . De prijzen zijn dus identiek in Nederland en België .
Ik heb momenteel geen catalogus bij de hand maar zal het anders morgen eens opzoeken ...
Bruno
OK thanks!
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Bruno,
Ik heb ook wel belang bij de prijs van m3 spiegels. Liefste in zwart gespoten (renault zwart dan)
Als t ff kan graag elektrisch verstelbaar
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
Ik heb ook wel belang bij de prijs van m3 spiegels. Liefste in zwart gespoten (renault zwart dan)

Als t ff kan graag elektrisch verstelbaar
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
Laatst gewijzigd door Bas op di 21 aug 2001 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
zal morgen de prijs posten ...
Bruno
Bruno
Ja Ik heb de cataloges wel bij de hand en zie dat de Pas klare sport look spiegels fl 299,00. kosten per stuk incl adapter. De carbon door mirror covers van carbon kosten 119 per paar + montage kit
Ik heb de cataloges wel bij de hand en zie dat de "sport-look" spiegels 299,00 kost per stuk incl adapter en de Carbon kapjes 119,00 kosten per paar en montage kit
Er zijn nu ook powerlifters verkrijgbaar voor de R5GTT. Je weet wel voor de motorkap dan zit je niet de hele tijd met de motorkap te ouwehoeren. Meer info kun je bij Improve Tuning krijgen.