Zeg,
Weet iemand van jullie eigenlijk wat het kost om je 5je een algehele spuitbeurt te geven (met verf!), of kan je dat zelf doen?
Of moet je daar brute ervaring voor hebben.
mzzl
-
Als je goede relaties hebt: 2000-2500 piek
Anders mag je kwaliteit verwachten voor een 4000 piek of zo
Zelf doen zou ik idd alleen maar durven na het verpesten van een heleboel andere auto's (met veel ervaring dus)
Anders mag je kwaliteit verwachten voor een 4000 piek of zo
Zelf doen zou ik idd alleen maar durven na het verpesten van een heleboel andere auto's (met veel ervaring dus)
-
Hoe bedoel je goede relaties?
Vriendjes etc. Hebben we daarvoor ook niet RTC? Iemand nog connecties?
Nie echt een goedkoop grapje. Kos je wat, maar dan heb je zeker ook wat.
Vriendjes etc. Hebben we daarvoor ook niet RTC? Iemand nog connecties?
Nie echt een goedkoop grapje. Kos je wat, maar dan heb je zeker ook wat.
Is ongeveer 2 maanden geleden een hele discussie hier over geweest, hoeveel een goede spuitbeurt kost.. (voor 200 piek kun je hem ook bij zo'n bus spuiterij laten doen..... maar of dat goed is...)
Weet niet precies meer hoe het heet, maar zoek anders even...staat alles in...
HEb het even opgezocht.. Wat kost het spuiten van een 5.....(naam van de topic.....)
Weet niet precies meer hoe het heet, maar zoek anders even...staat alles in...
HEb het even opgezocht.. Wat kost het spuiten van een 5.....(naam van de topic.....)
Laatst gewijzigd door che op ma 6 aug 2001 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goede relaties? Voorbeeld: een vriend van mij is eigenaar van een zeer professioneel autoschadebedrijf, waar een spuitbeurt het nodig kost (maar dan ook wel perfect gebeurd). Ik krijg natuurlijk korting he 

Ik denk voor alleen de buitenkant rondom, moet je zelf denk ik veel erafhalen (?) een kleine 3000 piek. Wil je ook binnen in (onderkant motorkap etc...) dan tel je al gauw een 4500 piek, helemaal strak maken met demonteren, plamuren, afschuren, lakken en vernis zit je toch al wel tot 10.000 (echt max.). Denk dat je er zo'n 4500 voor moet uittrekken.