Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Wouter.

He, ik denk dat ik ook mee kom dus ik sluit onderweg wel ergens aan!!!

Kom met een Clio 16V

Have Some Fun
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik zet je erbij!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

MAN 8 focking uur. Dan kom ik meestal net thuis van het stappen man doe gezond...

dat betekent dus dat ik om 6:30 uit mijn bed moet op de zondag om dus om 8:00 in bodegraven te staan o man dat ga ik niet trekken dat ken ik je nu al vertellen.

Chris hoe laat begint viva le france en hoe laat eindigt het??

De route is in ieder geval oke want ik kom langs gouda dus dan ken ik ook wel bij de mac staan.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het begint om 10:00, maar als we ons als clubje willen presenteren mag je om 8:30 het terrein op.

Idee : niet stappen! :grin:

10o, het zijn allemaal ideetjes, ik wil er alleen wel vroeg zijn, heb je tenmiste een mooie plek, niet dan?
Tino
Erelid - RvT

Ja dat begrijp ik helemaal maar niet stappen dat is net zoiets als niet drinken als je gaat stappen dat kan dus niet :lol:
Anonymous

Die Chris is een echte Die-Hard :grin:.

Die komt nog uit de tijd dat de huizen van hout waren en de mannen van staal ! :smile:

En hij heeft gewoon Meeting Coordinator onder z'n icoontje staan. Dat is ff stoer :smile:
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 3 jul 2001 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tackie, noem eens wat er onder jou naam zou moeten, people admin ofzo?

Mijn motto is : alles laten vallen als er op zondag zoiets bruuts is! :wink:

Dus 10o, niet stappen anders bind ik je persoonlijk vast op je bed of in Ouddorp of ergens anders! :grin:
Tino
Erelid - RvT

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oke ik zal het voorzichtig door geven aan m'n vriendin en dan hoor ik wel of ze mee gaat (denk het niet is veels te vroeg)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

10o, ff serieus nu, als we ons als cluppie voor willen stellen daar dan moeten we nog eerder weg!

We DÉ Meeting om je voor te stellen!

Op Vive La France komen echt een hoop gasten!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tackie, 10o, wel cool toch om daar een standje te hebben?
Anonymous

Doe mij maar Member Admin.

Ja zekers koel, maar je moet wat te vertellen hebben, Chris had je hier nou al een topic over gemaakt, doe ff anders dan komen er nog wel ideen.

en 10o, aan Chris z'n bed vast? vertel.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 3 jul 2001 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Hoe doen we het met de lui uit het altijd zonnige Friesland :lol: en omstreken?
Als we in Lelystad zijn, dan gewoon ff contact met jullie opnemen? Zou natuurlijk wel leuk zijn als iedereen van de RTC bij elkaar zou staan, ook leuk voor het imago :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tacki, Bas heeft de namen er gister onverwacht eronder gezet,

Ik zal vanavond even een topic schrijven.

Dat van dat bedverhaal met 10o, is privé, sorrie!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

René mail me even hoe lang jullie er ongeveer over rijden.

Of typ het hier even.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Site deed wat vreemd zojuist, zeker geupdate?
Ehm, ik denk dat we er iets van een uur/anderhaf over doen? Kan zulks altijd moeilijk schatten :wink:
Tino
Erelid - RvT

He dat bed verhaal daar gaat ik niets over vertellen.

Chris absoluut heel erg tof om een eigen stand te hebben.

Ik ben er ook wel gozer ik liep alleen te narruh.. maar ik vindt het gewoon heel erg vroeg voor de zondag. Ach het komt wel goed.

Hopelijk heeft mijn zus het logo van de RTC dan ontwikkeld en kunnen we er voor zorgen dat we een vlag hebben (oproep wie weet waar we vlaggen kunnen laten drukken.)
Anonymous

Chris, ik weet niet wat Grossie doet, maar ik ga zeker mee !
Misschien een idee om dit te filmen, want met zoveel Renaults is wel erg wreed.
mzzl peter's 16v :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik zet je er gelijk even bij!
Anonymous

Maar komen jullie nu allemaal naar Enschede??
Dat lijkt me wel errug tof.
Lekker met zo'n grote groep naar Duitsland.

Ik hoor het wel.

Nog 2 nachtjes slapen en dan zitten er 4 gele koni's onder mijn 19. Kan bijna niet wachten.

Mzzl...:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy en ik komen zeker naar Enschede, Arjan er wordt hier ook gereageerd voor Vive La France.
Het groepje wat naar Duitsland komt blijft helaas een beetje klein.

Beter die Koni's!
Jan-Geert (Momentsleutel)

lukt me niet om naar viva la france te komen , mn 25 is geschorst , met mn RS ben ik niet welkom en ja mn viertje ben ik druk mee bezig.. zoek nog een gasstuk voor dat ding.
[/quote]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zoals jullie ondertussen wel hebben begrepen, staan we met een "eigen" clubstand op Vive La France, het evenment begint om 10:00, degene die op de stand staan, of helpen met opbouwen moeten om 09:00 uiterlijk bij het circuit van Lelystad zijn, wij, de gasten uit de regio Utrecht zullen om 08:00 verzamelen bij AC Restaurant De Meern en dan gezamelijk naar Lelystad rijden, en hopen daar dan omstreeks 09:00 aan te komen.
Als je om 08:00 bij AC De Meern kunt zijn geef dat hieronder dan even aan, dan kan ik een lijstje maken van iedreen die er om die tijd zal zijn en dan weten we op wie we moeten wachten.

- Vive La France-

-- 29 juli 2001 --

--- 08:00 AC Restaurant De Meern* ---

En wees op tijd! :wink:

(*geld voor de mensen die helpen met het opbouwen van de stand of de mensen die met hun auto bij/op de stand staan)

Mensen uit de andere regio's dienen om 09:00 bij het circuit aanwezig te zijn. :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Deze mensen zullen om 08:00 bij het AC Restaurant in De Meern zijn :

- Chris. 5 GT Turbo.
- Roy Steenland. 5 GT Turbo.
- 10o. 5 GT Turbo.
- Tackinardie. 5 GT Turbo.
turbo5

waar ligt dat?? kom ik erlangs als ik vanaf roosendaal kom???
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik weet niet wat de snelste weg voor jou is, De Meern ligt aan de A-12 bij Utrecht, dus als je uit Roosendaal zou komen, eerst richting Rotterdam via de A-16, dan de A-20 op richting Gouda/Utrecht, dan de A-12 op naar Utrecht en dan kom je er langs, het AC restaurant ligt aan de afslag.

Ik heb er inweze geen rekening mee gehouden dat je ook op de clubstand wilt staan, zie het lijstje in de topic "clubstand", maar één auto extra moet echt nog wel een plaatsie voor zijn.
Roy
Moderator

- Vive La France-

-- 29 juli 2001 --

--- 08:00 AC Restaurant De Meern* ---

En wees op tijd! :wink:
Wees op tijd? Kunnen we beter tegen jou zeggen Chris. :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
turbo5

hoe laat is dat bij de meerne want ik kom!!! ookal moet ik wat omrijden!! ik zie jullie wel! o,ja mijn karretje is nu nog verder verlaagt!! rijdt wel beter maar je wordt gek van dat gegons.
André ter Velde

Beste organisatoren,

Via Tackie sta ik nu ook op de lijst voor Vive la France. Met hem heb ik afgesproken samen te rijden. kan ik jullie ook van dienst zijn met de opbouw? Wellicht kan er het één en ander achter in die Mégane break van mij gestouwd worden? Is het de bedoeling dat mij wagentje dan ook bij de stand komt, of toch liever niet? Ik hoop dat jullie even reageren.
Anonymous

Andre, we moeten om 8:00 in de Meern zijn ( bij Utrecht).

Het is iig makkelijk omdat we de laatruimte van de Megane goed kunnen gebruiken denk ik, met oog op Tino's Video/TV. Roy's kabelhaspels enz.

We moeten alleen ff afspreken hoelaat we richting De Meern gaan. Het is ongeveer een half uurtje rijden, 7:15 lijkt me een goede tijd.

Of je op de stand komt te staan weet ik niet, zal wel leuk zijn omdat er dan ook een Megane bij staat. :smile:
André ter Velde

07:15 is wat mij betreft helemaal ok. Moeten we via Tino rijden om iets op te halen? Of moet dat zaterdag al gebeuren? Ik hoop nog steeds de spoilers er vioor zondag op te hebben. Stickerwerk moet wel lukken, en de booskijkertjes moeten nog gespoten worden. M'n wagentje zal dus niet helemaal opgespoilerd zijn voor zondag.
Anonymous

Nee Tino rijd naar de Meern ( Moet uit Oudorp komen )toe, we zouden het daar over kunnen laden. Maar dat zien we wel. ze zullen nog wel reageren op deze post.
André ter Velde

Oké, ik kijk vanavond nog wel even op het forum naar de eventuele reacties. Ik ga nu m'n karretje wassen. Als je dorstig bent met dit weer ben je van harte uitgenodigd om effe langs te komen en een pilsje mee te pikken. (dat is de ideale combinatie hier: aan je auto werken en pilsje ernaast)
André ter Velde

Hé Martijn,

Toch wel een gedenkwaardige dag voor jou. Dit was jouw 500-ste berichtje op dit forum. Gebak !!!
Anonymous

Natuurlijk, ik heb net het laatste stukkie op, nou op naar de 2800 posts, net als Chris :smile:
catrinus

Ik had nog een vraag over vlf. Degenen die op de stand staan moeten die ook entree betalen of kunnen die er gratis in. ik weet het niet daarom deze vraag. Kan ik direct de $$$ in orde maken.
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie