-
ja ik heb een RS Turbo gekocht 180pk aan de wielen!! snelle nokkenas e.d. , dus ik denk dat ik wel een paar van jullie voorbij ga hihihi , mag ik nog op viva la france komen met die bak?? en op de meetings?? still have my 25 en mijn 4tje hihi 25 is geschorst en motor van 4 ligt eruit 

grossieGSI gaat zich steeds meer thuis voelen...
-
heb jij een GSI dan/??????
[/quote]
[/quote]
Jongens,
Ik heb een
Lada Samara GtTSIV6_16VintegraleTurbo
phase3evolution gekocht.
Mag ik daarme ook op de RTC stand staan dan?

Gr, Peter
Ik heb een
phase3evolution gekocht.
Mag ik daarme ook op de RTC stand staan dan?

Gr, Peter
-
Jongen met zon aparte samara mag je bij mij langskomen als je mij zon auto kan leveren krijg je van mij de HOOFDPRIJSOn 2001-07-07 19:26, Peter wrote:
Jongens,
Ik heb een
phase3evolution gekocht.
Mag ik daarme ook op de RTC stand staan dan?![]()
![]()
Gr, Peter

http://www.ford.com
Veel plezier.
RS Turbo, da's echt een rampenplan, waar begin je aan.
- Turbo's zijn slecht.
- Versnellingsbakken zijn waardeloos.
- Koppakkingen zijn slecht.
Geloof me dit is nog erger dan een afgetrapte 5 GT Turbo. Vraag maar aan Jerk, echt slechte auto's.
Veel plezier.
- Turbo's zijn slecht.
Geloof me dit is nog erger dan een afgetrapte 5 GT Turbo. Vraag maar aan Jerk, echt slechte auto's.
-
On 2001-07-07 19:31, Chris wrote:
Veel plezier.
- Turbo's zijn slecht.
ach ja als je een koopt met een nieuwe turbo een nieuwe bak , en een nieuwe kop + pakking , compleet gerestaureerd dan is het wel goed dacht ik he ,.. ik heb nog nooit zon ellende met een 5je gehad helaas ook al is het een renault
-
ja het is een witte , wat was het kenteken van die wagen??
-
dan is het hem niet. heb een P kenteken
Ja op zich als je op viva la france komt is wel leuk maar ik weet niet of die 5 er helemaal tussenpast....
ghe ghe, veel plezier met je 5
!!!
-----------------
duh correctie ik had niet gelezen dat er rSssss stond, ik dacht r5... ik dacht iedereen hier een beetje zat te dolllen hahahaaha
ghe ghe, veel plezier met je 5
-----------------
duh correctie ik had niet gelezen dat er rSssss stond, ik dacht r5... ik dacht iedereen hier een beetje zat te dolllen hahahaaha
Laatst gewijzigd door Marius op zo 8 jul 2001 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik weet het ik doe rustig aan chris , er zit gelukkig een watergekoelde turbo op , als je gewoon rijdt gaat er weinig kapot , is bij de 5 hetzelfde die gaan ook steeds kapot , de electronica isOn 2001-07-07 19:51, Chris wrote:
Ik hoop dat je er veel lol mee hebt, doe er rustig mee, verders vind ik het wel mooie autootjes, maar die techniek is niet om over naar huis te schrijven.
Succes en warmrijden he!![]()

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik wil niet vervelend doen, maar met zo'n RS heb je als het ff kan nog meer werk als aan een gt.....?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ja JG mijn broer (Jerk) heeft ook een Rs Turbo gehad, en heeft er echt voorduizenden guldens aan gespendeerd. Versnellingsbak 2 keer, 2 keer koppaking, 1 keer turbo, alle slangen, 3 keer een radiateur, remmen voor en achter nokkenas 2 keer vervangen, nieuwe kleppen, totale revisie bij Wouter Bollen plus alle andere dingen die ik vergeten ben (hij reageerd zelf nog wel denk ik).On 2001-07-07 19:31, Chris wrote:
Veel plezier.
- Turbo's zijn slecht.
Hij zag er wel strak uit. Ook toen hij hem kocht was het echt een plaatje. Toen is hij een keer helemaal ondergekrast en is hij volledig overgespoten. Hij stond vorig jaar op Speed&Design bij de clubstand van Ford xr-rs club.
Maar veel suc6 ermee JG.
5 GT Turbo '88 GT5
En 180 pk niet een beetje veel????On 2001-07-07 19:08, fpjx11 wrote:
ja ik heb een RS Turbo gekocht 180pk aan de wielen!! snelle nokkenas e.d. , dus ik denk dat ik wel een paar van jullie voorbij ga hihihi , mag ik nog op viva la france komen met die bak?? en op de meetings?? still have my 25 en mijn 4tje hihi 25 is geschorst en motor van 4 ligt eruit![]()
Standaard 132 pk. Pas dan helemaal maar op.
En over dat voorbij rijden : Zelfs met nieuwe turbo 1,0 bar + nieuw blok kon mijn broer mij niet bijhouden.
Pk's zegt niet alles JG
5 GT Turbo '88 GT5
-
ach ja hard rijden zal ik toch niet doen.. doe er rustig mee aan, ik zal de discussie hier maar kappen
groetjes jg!

Ik hoef niet veel meer te zeggen denk ik. Maar het was wel een strak bakkie alleen jammer dat ik echt alles eraan moest vernieuwen. Maar veel plezier ermee en kom hem eens een keertje ergens laten zien.On 2001-07-08 10:35, Roy Steenland wrote:Ja JG mijn broer (Jerk) heeft ook een Rs Turbo gehad, en heeft er echt voorduizenden guldens aan gespendeerd. Versnellingsbak 2 keer, 2 keer koppaking, 1 keer turbo, alle slangen, 3 keer een radiateur, remmen voor en achter nokkenas 2 keer vervangen, nieuwe kleppen, totale revisie bij Wouter Bollen plus alle andere dingen die ik vergeten ben (hij reageerd zelf nog wel denk ik).On 2001-07-07 19:31, Chris wrote:
Veel plezier.
- Turbo's zijn slecht.
Hij zag er wel strak uit. Ook toen hij hem kocht was het echt een plaatje. Toen is hij een keer helemaal ondergekrast en is hij volledig overgespoten. Hij stond vorig jaar op Speed&Design bij de clubstand van Ford xr-rs club.
Maar veel suc6 ermee JG.