Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Pieter
Contacteer:

Dit is het latste wat ik erover zeg:

Er was een algemene ledenvergadering iedereen mocht dus komen, als jullie zo'n uitgesproken mening hebben, had het dan daar komen vertellen en niet als de conclusies al getrokken zijn.

Pat, Niemand slaat zich hier op de borst, maar wanneer er kosten gemaakt worden die voor het algemene nut van de club zijn, dan vind ik dat die gedeeld moeten worden, dat mag ook best gezegd worden.

Bovendien is het nogal irritant dat er nu beschuldigende opmerkingen gemaakt worden richting het bestuur terwijl juist zij de moeite willen nemen om hun vrije uurtjes in de club te steken. Daar raak ik (en velen met mij) geirriteerd van.

Denk erover zoals je wilt, maar feit is: als wij een club worden, dan moeten er kosten gemaakt worden. Jullie hebben geen van allen (exept turbo-arie) een duidelijk bezwaar gehad tegen de club, dus daarom vallen mij deze reacties nogal tegen.

Als jullie vinden dat wij als bestuur arrogant zijn en denken de touwtjes in handen te nemen dan heb je het mis. Er moeten alleen op een gegeven moment beslissingen vallen en die zijn nu gevallen.

ben je het niet eens met de manier waarop de club vormgegeven gaat worden, be my guest kom in het bestuur en neem zelf de moeite maar.
marco

jongens het is senze,wij gaan er niet verder op in ,we zien wel hoe het loopt,en wij beschuldigen niemand grossie maar jij regelt alles wel he ,jammer dat het zo moet gaan
groetjes marc en pat
Anonymous

Vrienden en Vriendinnen,

Sorry volgens mij is het niet verstandig dat we hier verder op door gaan. We gaan gewoon fff allemaal relax doen en afwachten wat "de oprichtingscommissie" mochten we een kant en klaar plan hebben publiceren we dat gewoon. kunnen jullie aanvullingen doen,

Dit gaat zo uit de hand lopen en dan is de lol er gouw af.

Tot de BBQ, lekker met een pilsje of een colaatje en een stukje koe hierover verder discusseren, zo lult iedereen door elkaar. thanx.

Case fff closed, PLEASE
Pieter
Contacteer:

OK, dat is een plan.

Het heeft geen zin om hier nu over door te lullen... We hebben het er zondag over.

Laten we ook vooral niet sarcastisch meer geen doen
grossie jij regelt alles wel he...!!!
Anonymous

He Grossie, Jij bent ook wat vroeger bij Tino toch?,

ik zit ff diep te balen, omdat ik door al dat gelees vergeten ben m'n bier op te drinken. is dood. helaas.
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????<br>
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????<br>
???????????????????????????????????????????????????????????
WAAROM?

25,- of 50,- ...
dan maar een biertje minder zaterdagavond!
Laatst gewijzigd door Tjabel op za 7 jul 2001 1:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Je weet dat er kosten zijn als je een club begint en dat moet je met z'n allen bekostigen KLAAR!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Goed.

Ik hang er maar even een slotje op, want dit leidt echt helemaal nergens toe.

Marco, ik wil helemaal niets bewijzen, maar ik dacht dat jij achter het club concept stond, dus het verbaasd me dat je er nu zo over denkt, dat is alles. Even goede vrienden hoor, no problem :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Gesloten