Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Priyantha
Contacteer:

Wie heeft er "het" RENAULT lettertype ???

En dan dat lettertje wat ze altijd gebruiken achterop de wagens.....waar ze dan schrijven RENAULT 5 enz enz enz
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Misschien staat ie hiertussen:
http://www.1001freefonts.com
marco

hmmmm het lettertype , ik zou het zo niet weten ,is er bij jullie in de buurt nergens een reclame bedrijf wat bedrijfs auto;s doet stickeren en zo zou je daar eens moeten vragen die weten dat wel want die hebben duizend en een letters daaro,zo niet dan vraag ik het wel ff na bij de recklame zaak waar ik mijn sticker heb laten maken want dat waren ook de originele letters van renault die ze hebben gebruikt,groetjes marco
Priyantha
Contacteer:

Marco> Als je dat wilt doen heeel graag !
marco

no problemo ik zal het morgen ff gaan navragen , groetjes marco
Anonymous

Ik heb de lettertype van Renault, alleen ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald. Ik heb hem ff op mijn homepage gezet, dmv deze link aan te klikken moet je hem kunnen downloaden..

<p><a href="http://members1.chello.nl/~d.coerse/reb ... TTF</a></p>
Priyantha
Contacteer:

THANKS !!!!!!
che

echt cool dat lettertype!! :smile:

Maar ik heb alleen renault-bold.... is er ook normaal....?
Anonymous

Yesssss !

deze zocht ik al een hele tijd !!!

Heeft iemand nog meer coole renault computer dingetjes ? Ik heb nog een renault cursor. Draaiend 3D logo naast gewoon muispijltje. hij is te vinden op Katharina's renault-pages ofzo. Staat bij de links op de hoofdpagina.
Ad van Haperen
Contacteer:

Heeft iemand dit lettertype nog? als ikdeze download en wil instaleren zeg thij dat hij beschadigt is en dak mijn leverancier een nieuwe moet vragen dus bij deze :D ik wil een nieuwe ;)
martin rs

he ja ik wil em ook wel. lijkt me toppie. kan eindelijk mijn werstukken in ander lettertype maken voor school :p
Ad van Haperen
Contacteer:

nou dat kan ik toch wel heb op het moment 1893 fonts op mijn computer staan namelijk :D
Plaats reactie