Hallo allemaal,
Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een clio 16v uit 92. Het bevalt me prima op een paar mankementen na die ik zaterdag laat nakijken door een kennis monteur. Heb de auto namelijk voor een prikkie kunnen kopen. Graag zou ik willen weten en zien wat er allemaal mogelijk is met mijn auto. Ik weet wel dat hij superrrr snelllll is. Kan iemand mij verder helpen????
mvg Armando
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Lekker gummen op het circuit!!
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Als je hem strak wilt houden dan zou ik er 16 inch velgen onder gooien, tevens leuke booskijkers en een paar stickertjes hier en daar. Leuk uitlaatsysteem van devil is ook niet gek. Een sportluchtfilter ligt ook in de opties.
Heb niet zo veel ervaring met deze site. Ik kan het je ook zo vertellen. Ik ben Armando ben 23 jaar en kom uit Oss N.B.en heb sinds kort een clio 16v. Ik heb niemand in mijn kennisen kring met een 16v. De clio komt uit 92. De auto heeft op dit moment niets extra's helemaal standaard dus. Zelf heb ik geen verstand van auto's. Wil daarom via deze weg het een en ander oppikken. Het lijkt me mooi om eens een keer bij een meeting te komen kijken. Natuurlijk alleen als er meerdere clio liefhebbers zijn
Klinkt goed Peter behalve de booskijkertjes dan wat denk jij van verlagen is dat een optie bij 15 of 16 inch.On 2001-06-07 15:21, Rik Hamberg wrote:
Als je hem strak wilt houden dan zou ik er 16 inch velgen onder gooien, tevens leuke booskijkers en een paar stickertjes hier en daar. Leuk uitlaatsysteem van devil is ook niet gek. Een sportluchtfilter ligt ook in de opties.
-
kijk alleen wel uit met het verlagen!!!!! ik heb vanochtend mijn uitlaat er ondervandaan getrokken. 4 nieuwe banden er onder, op zoeen plaatrijden waarna ze er blokken onder leggen en omhoog tillen. het ging goed tot mijn voorwielen er overheen gingen. toen was het een piep en een knal en ik had een clio zonder middendemper. 

welke velgen bedoel je precies met phase 2 velgen? die clio S velgen?On 2001-06-07 16:31, Red Devil wrote:
Word ie daar niet stugger van?? Er zitten originele 15 inch speedline velgen onder. Zelf vind ik de phase 2 velgen ietsjes mooier kan iemand die misschien aankomen.
ah... clio 2 bedoel je...
volgens mij zag ik die laatst op ibazar... maar daar kan ik mij in vergissen.....
volgens mij zag ik die laatst op ibazar... maar daar kan ik mij in vergissen.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi wat is je kenteken ? ik heb ook een rode gehad ( clio 16v ) en ben wel nieuwsgierig of ie nog rond rijdt . ik hoor het wel euh lees
Let wel goed op je olie pijl!!!
Als je pech hebt lusten ze wel wat olie dus let goed op.
Suc6...
Suc6...
Heb m'n papieren niet bij me. In de onderhoudsboekje staat dat ie gekocht is in Deurne en onderhoud heeft gehad in Helmond renault dealer...On 2001-06-08 14:18, HAAS wrote:
hoi wat is je kenteken ? ik heb ook een rode gehad ( clio 16v ) en ben wel nieuwsgierig of ie nog rond rijdt . ik hoor het wel euh lees
Olie pijl is tot nu toe goed. Ik weet alleen niet precies welke olie ik moet gebruiken heb wel gelezen dat elf 10 40 w het beste is klopt dit???On 2001-06-08 14:26, ArjanR19 wrote:
Let wel goed op je olie pijl!!!
Suc6...![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bedankt !maar hij was ja was wel mooi ,toch
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik wist niet waarom en het was een pus werkie ik kon toch ff geen auto betalen
maar nu denk ik ja best zonde maarja zo zijner nog wel meer dingen
maar nu denk ik ja best zonde maarja zo zijner nog wel meer dingen