Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hi,

ff een vraagje.
Er zijn hier toch wel meer mensen die ook een behoorlijke audio instalatie in de auto hebben ingebouwd. Dus jullie zijn vast en zeker bekend met het probleem van meetrillende carroserie delen.
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost???

Of draaien jullie ook 1 keer per maand alle schroeven opnieuw vast???

Groeten Joost
Anonymous

De hele auto volstampen met anti-dreunplaten en achter ieder paneel kneedkit stouwen. Ook nog wat kit achter de kentekenplaten en het probleem is opgelost.

Gr. Peter
Roy
Moderator

En je kan ook je achterste ramen vervangen voor die van een R5 1100. Die kunnen niet open en zitten gewoon helemaal in de rubbers. Want als ik mijn radio een tijd hard aan heb dan gaan op een gegeven moment die ramen zelf open :sad:.
Anonymous

Als je toch je klapraampies wil behouden, dan kun je ook gewoon de rubbertjes vervangen bij de 2 scharnieren en de klaphendel. Nadeel echter is dat Renault ze alleen als komplete bevestigingssetjes levert en dat die fl 16,- per setje zijn. Dat wordt wordt dus al gauw 6 x 16,- maar dan hoor je dan ook niks meer rammelen.

Gr. Peter
Job-turbo
Contacteer:

He roy,

is het makelijk om van je klapramen vaste ramen te maken of is dat een heel gedonder.

Groeten
Job
Roy
Moderator

On 2001-06-04 20:17, Job-turbo wrote:
He roy,

is het makelijk om van je klapramen vaste ramen te maken of is dat een heel gedonder.

Groeten
Job

Ik heb het zelf nog niet gedaan maar ga het zeker doen. Ik sprak zondag met Bas Hagen (met die oranje/brons 5) en volgens hem was het niet zo heel veel werk om dat te maken.
turbo5

ik vond die voorbumper van die 5 en de grille bijzonder mooi!!!
ed_pret

die gasten bij schadebedrijven gebruiken zeeer goed dempingsmateriaal..beter dan dynamat en deflex(ofso) kijk of je niet ergens wat kunt regelen met die bedrijven.

ramen gewoon dicht doen en blinderen met dat geluidsdempend spons spul.

En wat betreft die oranje 5, ik vond zijn achterkant trés bien! Ik wilde mijn achterkant ook vlak maken maar zat met me kentekenplaat. ga het ongeveer doen zoals hij maar toch anders. :smile:

Avé!!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hee ed-pret

Ik heb jouw halve gt thuis liggen, de bumpers en skirts enzo :smile:

Was op zoek naar van die donkere. Het wordt goed gerecycled hehe
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Job-turbo
Contacteer:

On 2001-06-04 16:17, Roy Steenland wrote:
En je kan ook je achterste ramen vervangen voor die van een R5 1100. Die kunnen niet open en zitten gewoon helemaal in de rubbers. Want als ik mijn radio een tijd hard aan heb dan gaan op een gegeven moment die ramen zelf open :sad:.
Heeft iemand hier ervaring mee, zoja is het mekkelijk te doen en waar moet je rekening mee houden??

Groeten Job
ed_pret

gne gne bassie!!

veel succes ermee :smile:
Plaats reactie