Ik hoor het wel...
Als het morgen ook zulk pokke weer is gaan jullie dan wel, anders ben ik alleen en das ook nie de bedoeling.
Ik hoor het wel...
Ik hoor het wel...
-
weet iemand wat de entree kost? waar is het precies?
Entree???? Nee toch?
En ik kom ook zeker, Tino komt mij ophalen, dus die komt ook. Hij is zich nu alleen zat aan het zuipen op een havenfeest, dus hij zal waarschijnlijk zelf niet meer kunnen reageren. Om 12.00u is hij hier en wij zijn er ongeveer om dezelfde tijd als jullie dus.
En ik kom ook zeker, Tino komt mij ophalen, dus die komt ook. Hij is zich nu alleen zat aan het zuipen op een havenfeest, dus hij zal waarschijnlijk zelf niet meer kunnen reageren. Om 12.00u is hij hier en wij zijn er ongeveer om dezelfde tijd als jullie dus.
-
Ik zie jullie wel in Rucphen!!!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hehe
goZert
Ik heb net bij Jetab alle onderdelen opgehaald om jouw gt te kopieren naar mijn gt
Vet 
goZert

Ik heb net bij Jetab alle onderdelen opgehaald om jouw gt te kopieren naar mijn gt

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
diegene die mij had gepost over die velgen kan die mij nog een keer posten want de server lag er uit thanks hagen heeft een mooie water wagen , bas alles toch nog goed gekomen?
Hmm, Bas, dus je bent bij Jetab geweest!On 2001-06-03 17:53, Bas wrote:
Hehe
goZert
Ik heb net bij Jetab alle onderdelen opgehaald om jouw gt te kopieren naar mijn gtVet
![]()
Had je dan niet even een omweg via Rucphen kunnen maken??

Wat heb je allemaal gekocht dan?
Het viel wel mee hoor!!On 2001-06-03 17:16, 10o wrote:
o o o wat was ik dronkig gisteren zeg fuck it. De mensen die mijn daarnet gezien hebben zagen mijn hang over nog hange![]()
10o, is je kleppie alweer gemaakt?
Sorrie hoor, slik, ehh, ging echt per ongeluk, slik:sad::sad:.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Een beetje binnen 5 sec. mijn nieuwe bak slopen verdomme nou begrijp ik waarom haas al jouw sleutel werk doet 
Ha ha ha nee hoor gozert het boeit niet heb hem daar straks effe weer gefixed dus geeft helemaal niets.

Ha ha ha nee hoor gozert het boeit niet heb hem daar straks effe weer gefixed dus geeft helemaal niets.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Jij ouwe kopieer machineOn 2001-06-03 17:53, Bas wrote:
Hehe
goZert
Ik heb net bij Jetab alle onderdelen opgehaald om jouw gt te kopieren naar mijn gtVet
![]()

Als het goed is heb ik woensdagavond mijn motorkappie en grill weer terug van tack vandaan dus donderdag is hij kewl.
- Bas
- Bestuurslid
Hehe
motorisch weet ik nog niet.
Net met Mirjam een sleurhut gekocht, ds de $$ moeten even kalm aan komende tijd...
Wordt dus een meerjaren plan.
Ik heb bij Jetab alleen maar bumpers en skirts enzo gehaald, donkergrijs
motorisch weet ik nog niet.
Net met Mirjam een sleurhut gekocht, ds de $$ moeten even kalm aan komende tijd...
Wordt dus een meerjaren plan.

Ik heb bij Jetab alleen maar bumpers en skirts enzo gehaald, donkergrijs
- Bas
- Bestuurslid
waar dan? 
Ik had het niet in de gaten, domdomdom

Ik had het niet in de gaten, domdomdom
- Bas
- Bestuurslid
Achter de gt moet nog even geregeld worden. Ik heb een trekhaak nodig dan 
Vanwege $$ heb ik gedachten om mijn witte gt te verkopen, en me te concentreren op het verbouwen van de zwarte.
Wie kan mij van deze ongezonde gedachten afhelpen?

Vanwege $$ heb ik gedachten om mijn witte gt te verkopen, en me te concentreren op het verbouwen van de zwarte.
Wie kan mij van deze ongezonde gedachten afhelpen?

Gelukkig kan ik inderdaad altijd op de hulp van Haas rekenen, sleutelen doet hij eigenlijk niet voor me, daarvoor is Kempenaar, hij helpt me wel altijd met opbouwen, en als ik weer eens een open luchtfilter of dumpvalve op mijn 5 wil hebben, en gelukkig heeft Haas altijd geduld met me want hij heeft al een keer of.... moeten omwisselen, maar altijd staat hij voor me klaar, ook als ik andere kleine dingetjes heb, bijvoorbeeld een motorkap die niet meer opengaat!On 2001-06-04 18:11, 10o wrote:
Een beetje binnen 5 sec. mijn nieuwe bak slopen verdomme nou begrijp ik waarom haas al jouw sleutel werk doet

Gelukkig dat je kleppie weer gefixt is!
- Bas
- Bestuurslid
Ik ga maffen denk ik,
Zou jij -als je daar tijd voor hebt- morgen ook nl.meeting voor Chris aan willen maken?
Tnx alvast.
Ik denk dat ik definitief jouw gt ga kopieren. Lekker wel met Samco hoses er op en alu intercooler. Doe je mee?
Worden we samen turbo tweeling hehehee
Zou jij -als je daar tijd voor hebt- morgen ook nl.meeting voor Chris aan willen maken?
Tnx alvast.
Ik denk dat ik definitief jouw gt ga kopieren. Lekker wel met Samco hoses er op en alu intercooler. Doe je mee?
Worden we samen turbo tweeling hehehee