ACT: Mégane I
ACT: Mégane I
Post hier alles wat je maar kwijt wilt over de Renault Megane in al zijn carosserie varianten.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
zie ook:
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=142
en
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=253
alle meganes coupe zijn even groot ehh klein
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=142
en
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=253
alle meganes coupe zijn even groot ehh klein
-
- Moderator
- Posts: 14772
- Joined: Tue 19 Mar 2002 0:00
- Car: Mégane 3 RS 275
-
- Posts: 3865
- Joined: Mon 22 Oct 2001 0:00
- Location: Sappemeer
-
- Posts: 3934
- Joined: Wed 9 Jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Location: Oost-souburg (zeeland,NL)
- Contact:
M'n vriendin is verknopt aan de clio,ook goeie keus.dtune_stefan wrote:Whehehe, nee die is toch ietjes te grootIk denk nu toch meer in de richting van een Clio. Maar eerst effe mijn twingo verkopen
maar ik vraag me af of het nou zo veel scheelt vergeleken met de megane.
ander heb je nog de nieuwe megane 2 sport (turbo) snel en genoeg ruimte,ik heb hem dit weekend mogen aanschouwen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Posts: 5375
- Joined: Tue 13 May 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Location: Netherlands
- Contact:
Mocht ik ooit meer geld hebben (en de express wegdoen/overleden is), ga ik een Megane kopen. Die wagen is zo ongelofelijk mooi 
Welke fase dat was... volgens mij zijn er maar 2 toch? De tweede is met die vage achterkant toch? Dan wordt het fase 1 voor mij. Liefst geel
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /64266.jpg[/img]
Om die fase gaat het. Wat is de officiële naam en productiejaartallen van deze versie?

Welke fase dat was... volgens mij zijn er maar 2 toch? De tweede is met die vage achterkant toch? Dan wordt het fase 1 voor mij. Liefst geel

[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /64266.jpg[/img]
Om die fase gaat het. Wat is de officiële naam en productiejaartallen van deze versie?
-
- Posts: 3934
- Joined: Wed 9 Jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Location: Oost-souburg (zeeland,NL)
- Contact:
Joost (DoubleYou) wrote:Mocht ik ooit meer geld hebben (en de express wegdoen/overleden is), ga ik een Megane kopen. Die wagen is zo ongelofelijk mooi
Welke fase dat was... volgens mij zijn er maar 2 toch? De tweede is met die vage achterkant toch? Dan wordt het fase 1 voor mij. Liefst geel
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /64266.jpg[/img]
Om die fase gaat het. Wat is de officiële naam en productiejaartallen van deze versie?
Wat op de foto staat is een renault megane cabrio phase1
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Posts: 5375
- Joined: Tue 13 May 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Location: Netherlands
- Contact:
-
- Posts: 493
- Joined: Fri 12 Jul 2002 20:20
- Location: Malta
- Contact:
Ik zeg niks. Behalve dat de airco nou al overuren maakt.Joost (DoubleYou) wrote:Dus toch phase1. De dichte versie is dan de coupe. Scheelt weer vele euri's, en je hebt dezelfde look. Cabrio's werken alleen in de zonnige gebieden. En dat is hier niet

Aan de andere kant, in zonnige gebieden zijn de lonen meestal lager en zit een cabrio er niet aan.

- Peter
-
- Posts: 5375
- Joined: Tue 13 May 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Location: Netherlands
- Contact:
Megane Coupé Cabriolet ph1. Ph2 heeft ook wat chroom voorlangs en iets ander front. De dichte achterbank is een speciale achterbankkist, die zit er origineel ook niet.Joost (DoubleYou) wrote:Dus toch phase1. De dichte versie is dan de coupe. Scheelt weer vele euri's, en je hebt dezelfde look. Cabrio's werken alleen in de zonnige gebieden. En dat is hier niet
Sorry kan t niet laten maar cabrio rijden is geweldig. Als t ff kan gaat bij mij de kap open. En dat gebeurt iedere week wel. Zelfs zo'n week als deze week zijn dr zat mooie momenten en ook in februari of in de kerstvakantie waren dr mooie dagen. Kachel aan en gaan!!
t rijden is zo veel spectaculairder met de kap open. Ja tuurlijk, t gaat niet harder en de auto is zwaarder en minder stijf, maar t gaat vooral om t gevoel (scheuren met een eend is ook heftig ook al stelt t natuurlijk nix voor..).
Megane cabrio is mooi, maar als de pegels ontbreken kan je toch ook een R19 cabrio kiezen?
Dr zijn ook wat financiele voordelen: een Cabrio schrijft minder af en de mijne zit in een clubverzekering.
t rijden is zo veel spectaculairder met de kap open. Ja tuurlijk, t gaat niet harder en de auto is zwaarder en minder stijf, maar t gaat vooral om t gevoel (scheuren met een eend is ook heftig ook al stelt t natuurlijk nix voor..).
Megane cabrio is mooi, maar als de pegels ontbreken kan je toch ook een R19 cabrio kiezen?
Dr zijn ook wat financiele voordelen: een Cabrio schrijft minder af en de mijne zit in een clubverzekering.
- Rik Hamberg
- Posts: 2440
- Joined: Tue 5 Jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Location: Loozen (bij Gramsbergen)
Bij Elia staat dit Monster te koop
:
[img]http://www.elia-ag.de/inhalt/gebrauchte/megRS.jpg[/img]
Basisfahrzeug Mégane RS 2.0 Turbo, ca. 8.000 km, 225 PS, 3-trg., Navigation, Radio Cabasse, Leder, Vordersitze beheizbar, Telefonvorrüstung, u.v.m.
ELIA-Tuningpaket:
- ELIA Tieferlegung
- ELA Star IV 8,5x19 mit Conti 225/35-19
Neupreis inkl. Üfü/Brief 35.300,--
Jetzt: Euro 31.000,--
Die velgen staan hem SUPER goed!
Groeten,
Rik

[img]http://www.elia-ag.de/inhalt/gebrauchte/megRS.jpg[/img]
Basisfahrzeug Mégane RS 2.0 Turbo, ca. 8.000 km, 225 PS, 3-trg., Navigation, Radio Cabasse, Leder, Vordersitze beheizbar, Telefonvorrüstung, u.v.m.
ELIA-Tuningpaket:
- ELIA Tieferlegung
- ELA Star IV 8,5x19 mit Conti 225/35-19
Neupreis inkl. Üfü/Brief 35.300,--
Jetzt: Euro 31.000,--
Die velgen staan hem SUPER goed!
Groeten,
Rik
-
- Posts: 2979
- Joined: Sat 20 Mar 2004 19:36
- Location: dordrecht ,holland
- Contact:
ja ik was er in het beginRik Hamberg wrote:Bij Elia staat dit Monster te koop:
[img]http://www.elia-ag.de/inhalt/gebrauchte/megRS.jpg[/img]
Basisfahrzeug Mégane RS 2.0 Turbo, ca. 8.000 km, 225 PS, 3-trg., Navigation, Radio Cabasse, Leder, Vordersitze beheizbar, Telefonvorrüstung, u.v.m.
ELIA-Tuningpaket:
- ELIA Tieferlegung
- ELA Star IV 8,5x19 mit Conti 225/35-19
Neupreis inkl. Üfü/Brief 35.300,--
Jetzt: Euro 31.000,--
Die velgen staan hem SUPER goed!
Groeten,
Rik
niet zo kapot van, maar ik was vanmiddag
bij indumij.
maar hij is echt vet man,
brembo's ter grote van maatje 46

vol leer alleen de orginele velgen

maar deze zijn ech super!
en die bij de dealer was nogwel een 4 deurs....

-
- Über-Spammer
- Posts: 12075
- Joined: Sun 31 Aug 2003 15:41
- Location: Fryslân
- Contact:
-
- Posts: 932
- Joined: Wed 12 Mar 2003 10:10
- Location: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
-
- Über-Spammer
- Posts: 12075
- Joined: Sun 31 Aug 2003 15:41
- Location: Fryslân
- Contact:
[img]http://www.elia-ag.de/inhalt/gebrauchte/megRS.jpg[/img]
[img]http://www.klaasterpstra.com/megRS.jpg[/img]
[img]http://www.stevens.cistron.nl/jasper/megRS.jpg[/img]
[img]http://www.klaasterpstra.com/megRS.jpg[/img]
[img]http://www.stevens.cistron.nl/jasper/megRS.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Posts: 2979
- Joined: Sat 20 Mar 2004 19:36
- Location: dordrecht ,holland
- Contact: