Doe maar een goed bod via PM. beetje redelijk blijven, 't ligt op reserve en ik rijd ook nog wel eens wat stuk.Whatever schreef:Heb het nog gevraagd bij de Renault dealer van de kriksteunen met de nummers die Arco had opgezocht, maar waren niet meer leverbaar
Dus Ronald; als je die ene kwijt wilt en die past aan de bestuurderskant hoor ik het graag
ACT: Renault 1916V.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
van een 5 waren ze afgelopen december nog gewoon leverbaar.Arco schreef:5, 19, clio ... zit allemaal op dezelfde manier ja.
Project: GTT Blue Sport
F7 specialisten !
Het verschil tussen de sensoren op een 19 en clio (F7P). De clio heeft er 3, de 19 maar 2.
Ik heb een clio kabelboom maar een 19 kop, dus in principe 1 stekker teveel, hoe sluit ik de sensoren aan ? Kan ik 2 stekkers op 1 sensor plaatsen ? Zo ja welke ?
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0003-2.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0002-2.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0001-2.jpg[/img]
Dank bij voorbaat !
Het verschil tussen de sensoren op een 19 en clio (F7P). De clio heeft er 3, de 19 maar 2.
Ik heb een clio kabelboom maar een 19 kop, dus in principe 1 stekker teveel, hoe sluit ik de sensoren aan ? Kan ik 2 stekkers op 1 sensor plaatsen ? Zo ja welke ?
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0003-2.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0002-2.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0001-2.jpg[/img]
Dank bij voorbaat !
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Andere vraag dan;
Wat zijn de originele Renault onderdeelnummers van de beide aandrijfassen van een 19 16v, phase 2, zonder ABS?
Kenteken nr. van de 19 16v is GN-SG-07
Wat zijn de originele Renault onderdeelnummers van de beide aandrijfassen van een 19 16v, phase 2, zonder ABS?
Kenteken nr. van de 19 16v is GN-SG-07
Ik denk dat je de voorpijp van je uitlaat moet loshalen en dan hopen dat je er goed bij kan. In het ergste geval: stuurstang naar stuurhuis los en subframe iets laten zaken. Maar dat wens is je niet toe.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Voorpijp even weghalen en subframe laten zakken, stuurkolom dan ook even loshalen van het stuurhuis. opzich best prima te doen alleen kom je echt ruk bij de bovenste 2 M10 bouten.
En de motor even ondersteunen voordat je 'm er tussenuit trekt, anders krijg je 'm in je nek.
En de motor even ondersteunen voordat je 'm er tussenuit trekt, anders krijg je 'm in je nek.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
heeft iemand de specificaties van een 19 16v benzinepomp??
hoeveel l/pu
hoeveel l/pu
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Van een Porsche 944 pakken Andrews
clio 16v gaat toch ook prima of van een gtt die heeft ook een grote opbrengst.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Weet je toevallig wat daarvan de opbrengst is bij 3 bar? (sorry voor de off-topic)
Heren...tis voor in een 5, dus de pomp van een clio gaat em niet worden. Hij heeft een externe nodig zoals een 19 van het eerste type. Een 19 of 21t pomp is wat hij nodig heeft.
@Tuur, een 044 voor een lage druk systeem ???? Is dat niet wat overdreven ? Dat zat in men 21, vergelijkbaar met een Walbro 255.
@Tuur, een 044 voor een lage druk systeem ???? Is dat niet wat overdreven ? Dat zat in men 21, vergelijkbaar met een Walbro 255.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
porsche 944 is wat anders dan een 044
We gaan wel een beetje erg off-topic zo...
We gaan wel een beetje erg off-topic zo...
lees dit even http://www.retro-renault.com/forums/eng ... grade.html
pomp capacioteit: Ik dacht 80l/h
pomp capacioteit: Ik dacht 80l/h
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
@jo
ik wacht t wel ff af..
@jaques
thanks voor de moeite
ik wacht t wel ff af..
@jaques
thanks voor de moeite
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Even vraagje tussendoor, iemand ervaring met deze site;
http://siteground143.com/~raceland/esho ... Path=22_42
En dan gaat het met name om de Raceland schroefset voor de 19 16v
http://siteground143.com/~raceland/esho ... Path=22_42
En dan gaat het met name om de Raceland schroefset voor de 19 16v
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
is deze 16 klepper van een clublid hier? kwam de foto tegen en vond m er nog erg mooi uitzien.
.[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHUHGAHK.jpg[/img]
.[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHUHGAHK.jpg[/img]
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Die is van mij inderdaad.
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
kijk eens aan ,. nou errug mooie 19. hoelang geleden is dit? of kun je dat niet zien aan hand vd foto?
mooi???
toen niet hij word nu wel mooi
(dezegd door de man met plamuur cup)
toen niet hij word nu wel mooi
(dezegd door de man met plamuur cup)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Hahaha, wie begon je toch ooit zo te noemen??
Markie met de Plamuurcup
Markie met de Plamuurcup
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
martijn de poetsert
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
hahaha okeej, ik heb m nog niet in het echt gezien ,. het lijkt in ieder geval een mooie 19..
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Denk dat dat ergens in 2007 was, eigenlijk niets anders dan dat ie begin 2011 uit elkaar ging voor de herbouw behalve dat ie daar een keer op 17" wielen stond. Zucht.. ik mis dat ding.. gelukkig heb ik vanaf vrijdag 3 weken vakantie en kan ik er weer mee verder.
Tegenwoordig is ie een stukje breder ja.
@Mark; Martijn is wel een poetser, heb je die motorruimte al gezien? hij is af gestapt van Mequiars en poetst tegenwoordig met bakolie.
Op 17" wielen is 't wel een hele andere auto ja.
[img]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0441_n.jpg[/img]
Alleen stuurt ie voor geen meter met die zware hoepels er onder.
Tegenwoordig is ie een stukje breder ja.
@Mark; Martijn is wel een poetser, heb je die motorruimte al gezien? hij is af gestapt van Mequiars en poetst tegenwoordig met bakolie.
Op 17" wielen is 't wel een hele andere auto ja.
[img]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0441_n.jpg[/img]
Alleen stuurt ie voor geen meter met die zware hoepels er onder.
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
whahahaha moet wel zeggen dat mequirs (of hoe je het ook schrijft) een stuk beter ruikt dan bakolie .
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
[quote="the reaper"]whahahaha moet wel zeggen dat mequirs (of hoe je het ook schrijft) een stuk beter ruikt dan bakolie .[/quote
Ik heb alleen van die poetsklei van Mequiars liggen, om die gore remstof van de deuren af te poetsen na een seizoen van die agressieve Carbon Lorraine RC6 remblokken.
Ook de reden dat ik al jaren niet meer met die 17" wielen heb gereden, heb ze nog wel.
Ik heb alleen van die poetsklei van Mequiars liggen, om die gore remstof van de deuren af te poetsen na een seizoen van die agressieve Carbon Lorraine RC6 remblokken.
Ook de reden dat ik al jaren niet meer met die 17" wielen heb gereden, heb ze nog wel.
de mijne is net 4 weken weg........
tsja....