Aankoop 21 Turbo

Post hier al je vragen over de Renault 21
Plaats reactie
Mechanic
Berichten: 1
Lid geworden op: za 26 aug 2006 20:19

Hallo allemaal,

Ik wil misschien een r 21 Turbo phase 1 aanschaffen binnenkort,zijn er buiten om roest nog speciale aandachtspunten ??

Gr,

Patrick
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Een hele lijst, maar dat kun je beter aan Jo of Dennis vragen :D
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

roest onderzijde voorste balken :(
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

teveel eer voor mij ;) Robert en Jo hebben der verstand van


Zoals bij elke Reno, let op de roestduivel
robert001
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 30 sep 2001 0:00
Locatie: amsterdam

Goedendag,

Alle waar naar zijn geld...... voor een echt goede en orginele 21 moet je behoorlijk wat geld neerleggen prijzen van rond de 5000 voor een echt mooi exemplaar zijn niet uitzonderlijk. Alles waar je minder voor betaald moet over het algemeen nog vrij veel aan doen en vergis je niet wat het opknappen of restaureren van een auto kost. Vergeet ook niet dat de prijzen van onderdelen bij Renault mega hoog aan het worden zijn en dat er al verschillende onderdelen niet meer worden gemaakt, Kortom waak er voor dat je niet een sloper koopt die je op den duur heeeel veel geld gaat kosten.
Mocht je meer advies willen mag je me altijd even bellen 06-50207956
Groetjes Robert001
Gast

robert001 schreef: vergis je niet wat het opknappen of restaureren van een auto kost.
je meent het ?? :lol:
robert001 schreef:Vergeet ook niet dat de prijzen van onderdelen bij Renault mega hoog aan het worden zijn en dat er al verschillende onderdelen niet meer worden gemaakt,
verwijder: 'aan het worden'
robert001 schreef:Kortom waak er voor dat je niet een sloper koopt die je op den duur heeeel veel geld gaat kosten.
gebeurt ook soms met een niet-sloper :lol:
Plaats reactie