(GroupBuy) Koelslangen R5 Gt Turbo Phase 1 (en een beetje)

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Allen,

Even een balletje opgooien.

Wie van de Renault 5 GT Turbo Phase 1 bezitters kampt ook met de mismatch van koelslangen in zijn auto?

Recentelijk een volledig set siliconen koelslangen aangeschaft voor de phase 1 echter past geen enkele slang in mijn variant.
Mijn variant is het overgangsmodel van de phase 1 naar phase 2. Hierdoor klopt het slangenset niet wat youngtimers classics aanbiedt.

Ik weet niet precies vanaf en tot welk maand/jaar deze tussen variant geproduceerd is, mijn Phase 1 komt in ieder geval uit juli 1987.

Momenteel ben ik bezig met de mensen van chargertech om een volledig koelslangen set voor deze variant te laten produceren. Nou weten we natuurlijk allemaal dat als je 1 set laat maken dat de kosten hier van behoorlijk zijn. Echter zouden we er minimaal 10 van kunnen laten produceren en afnemen dan worden die kosten al weer gehalveerd.

Dus nu is dan ook de vraag, zijn er mensen die hierin geïnteresseerd zijn?

En dan er nog even naast:

Mocht iemand een volledig ongebruikt set willen overnemen voor een phase 1(https://www.youngtimersclassics.com/pro ... -hoses-kit) dan hoor ik dat ook graag, het is nieuw, nooit gemonteerd geweest.
.:: TurboPowerr ::.
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Plaats reactie