Stickers R5 Turbo 2

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
Kimson
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 2 okt 2006 16:46
Locatie: Westerlo-België
Contacteer:

Weet er hier iemand waar je de stickers van een Turbo 2 kan kopen?

Ik wil deze eigenlijk laten namaken maar dan moet ik het juiste formaat, lettertype en grootte hebben.

Het gaat hier over "Turbo 2" van de zijflanken en de achterruit. Is hier mss een eigenaar van zo'n wagen die dit kan opmeten?

Groetjes
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Die zijn niet meer leverbaar :wink: :)

Ik kan ze wel eens opmeten een dezer. Houd er wel rekening mee dat de kleur verloopt van links naar rechts, en dit best moeilijk word om na te maken :)
Kimson
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 2 okt 2006 16:46
Locatie: Westerlo-België
Contacteer:

Dacht ik al hoor, mss ergens op franse sites?

Als ik de afmetingen al heb dan zou ik daar al goed mee geholpen zijn.

Groetjes
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Ik kom ergens dit weekend wel thuis langs, dan kan ik even voor je meten. Welke maten wil je exact hebben? pm me anders maar met de gegevens :) Hoe is het trouwens met je clio waarmee je op zolder reed?
Kimson
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 2 okt 2006 16:46
Locatie: Westerlo-België
Contacteer:

Leuk he, twee topics tegelijk waar je op reageert :)

Redelijk goed, evolueert stillekes aan. Als er iets versleten is of kapot probeer ik dat te vervangen door iets beter, zoals nu probeer ik mijn remmen te verbeteren. Op Zolder is hij aan de trage kant omdat ik daar moet rijden met een speciale uitlaat tegen de geluidsnorm van 95db...

Groetjes
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

siem hier actief heeft de sticker voor de achter ruit exackt laten kopieren
je kan vragen of hij die nog kan leveren

idem zo met de turbo sticker voor op de deur
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ejk
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 5 mei 2003 20:37
Locatie: eindhoven

Kimson schreef:Weet er hier iemand waar je de stickers van een Turbo 2 kan kopen?

Ik wil deze eigenlijk laten namaken maar dan moet ik het juiste formaat, lettertype en grootte hebben.

Het gaat hier over "Turbo 2" van de zijflanken en de achterruit. Is hier mss een eigenaar van zo'n wagen die dit kan opmeten?

Groetjes
Die zijn bij verschillende onderdelen leveranciers in Frankrijk nog te bestellen. Bijvoorbeeld bij "Les selliers du domaine". Niet op internet maar ze sturen wel een catalogus gratis thuis als je mailt naar: gadoud.laurence@wanadoo.fr. Set met 2 deurstickers en achterruit sticker kost 116 euro.

Verder nog bij:
http://www.autobodyshop.fr/r5turbo.htm, 100 euro per set
http://www.garat-motorisation.com/Piece ... ull&lang=0, 185 euro per set

meer via pm

Grtn,
Erik
ejk
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 5 mei 2003 20:37
Locatie: eindhoven

Jean-Paul-S schreef:Die zijn niet meer leverbaar :wink: :)

Ik kan ze wel eens opmeten een dezer. Houd er wel rekening mee dat de kleur verloopt van links naar rechts, en dit best moeilijk word om na te maken :)
Bijna goed. Het is niet de kleur die verloopt maar de ruimte tussen de punten waar de sticker uit opgebouwd is (zwarte punten op lichte auto's en zilverkleurige punten op donkere auto's). Daardoor lijkt het alsof de kleur verloopt maar het is eigenlijk de doorzichtigheid die verandert. Het maakt dus ook verschil welke sticker je links of rechts plakt. Het meest doorzichtige deel hoort aan de voorkant.

Erik
Plaats reactie