Vastgelopen originele navigatie

Post hier al je vragen over de Espace
Plaats reactie
vetsie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 12:07
Contacteer:

Hey peepz,
hier zijn de eerste probs met de espace al!
De ingebouwde navigatie is vastgelopen op het beginscherm
(waarin ie nog ff herinnert da je beter ni rijd en toekelt tegelijk)
normaal druk je daar de knop op de middenconsole in om 'OK' te duwen maar hierop reageert hij dus niet...
Krijg soms bij het openen van de klep een zandlopertje en de gps en tmc ontvangst komt netjes in het groen.
Heeft gewerkt voor mij maar ....
espace 2003
vetsie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 12:07
Contacteer:

niemand ervaring mee?
niemand voorstel? :)
navtec ist merk hebbek gezien => handleiding geeft dit probleem ni eens aan, of geen enkel ander probleem waarvoor een herstart de oplossing is
=> Dealer gaan... is stokoude mens... die haalt misschien de halve wagen uit elkaar, heb hem gebeld en 'moest er maar ens mee langskome dan ging ie wel is kijken'
andere dealer... lijkt me sterk dat die me gratis die fishe gaat aanwijzen die dat spel van stroom voorziet

(heb ook al gekeken maar kan zelfs niet aan de achterkant van het apparaat aan, laat staan stroom daar loskoppelen)
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Accu loskoppelen en zo proberen alles te resetten ?
vetsie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 12:07
Contacteer:

codes in het onderhoudsboekje zijn nog alles behalve duidelijk te lezen heb schrik nog meer uit te schakelen dan,
had gehoopt dat er mss iemand wist of ie op aparte zekering zat of waar je aan de achterkant kan komen?

Ondertussen al gpsje gaan halen van 40€ in den action :)
buiten het feit dat het de radio niet mute eigelijk zelfs handiger (zelfs met een OOEEERtrage menu interface op dat goedkope ding)

Plan is nu eigelijk om eens te kijken of ik een tabletpctje aan kan sluiten op de aux van de radio en dat dan netjes inwerken in de plaats van het gpsscherm... tabletje met ingebouwde gps of extern gpsantennetje, kan ik ook gelijk mp3 afspelen en ben ik van die irreriterende jaren 90 cd wisselaar af die bij elke bobbel (en rij daar maar eens naast in belgie) overspringt

Iemand hier enige ervaring mee?
Plaats reactie