mijn kangoo

Post hier al je vragen over de Kangoo
Plaats reactie
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

ik heb nog een vraagje over mijn kangoo uit 1999
de schakelaar van de raam aan bij rijders kand die aan de bestuurder kand zit doet het niet ik heb de zekeringen na gekeken die zijn goed de schakelaar is goed aan gesloten maar kan verder niets zien
kan het dus zijn dat de schakelaar stuk is of komt het vaker voor dat het ergnes anders aan licht

mocht hij stuk zijn en iemand heeft er nog een ligen een zwarte donker grijs achtig dan hoor ik dat graag :grin:
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

ik heb dus een kangoo gekocht het gaad om een 1.4 tr blauw metelic
en dara moet nog 1 en ander aan gedaan worden

zo als nieuwe voor bumper de oude is stuk en wil er graag 1 met mistlampen er in hebben wand mijn vrouw is kraam verzorgster en rijd nog al veel buiten af door de plateland wegertjes

schakelaar van de raam werkt niet dus even na kijken

achter bumper zit 2 stres strepen in dus ook even een nieuwe denk door te veel paaltjes ???

raam ruber van besteurders kan boven naar de schuif deur is stuk

dashbord delen die nu nog blauw zijn vervangen voor grijze of nieuwere model dashbord er in bouwen als dat kan ????

bestuurders stoel ziting schuim is veg gezakt dus even nieuwe schuim er in

in het dak wil graag opberg kastjes of vakjes in de zijkand hebben

verder weet ik het zo niet maar zal wel wat bij komen
maar als iemand iets weet hoor ik het graag
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

:evil: net weer de sentrale deurslot dat electro ding stuk gegaan van de kofer klep

ik loop naar de auto en laad even wat spul in en toen deed hij het nog goed ben ik op de plaats van besteming en doe de auto op slot
kom ik terug met nog wat spul wat ik nodig had wil de koferklep niet open :evil: heb ik weer kan ik morgen weer bezig en was al smorgens bezig geweest om de achter ruiten wiser vast te maken om dat hij los zat en nu kan ik de hele zooi weer los treken
maar goed ik heb de binnen kap er af gehaald en het bekeken en dat sentrale ding gaad dus niet op en neer dus morgen even de zekeringen na kijken en anders maar even een andere kopen |:
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

en nog iets ik ben gisteren naar de renault garage geweest om te kijken naar een ruber
de ruber loop van af de spiegel bijrijders kand boven langs de deur naar de boven kand van de schijf deur en dat is zo bijna 150.cm lang en dat koste 60 euro en daar schrok ik wel even van dus weer iets voor op het lijstje

begin langzaam te geloven dat de auto vervloekt is
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

probeer de sloop eens, de dealer is met dat soort dingen gewoon extreem duur.
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

Geert schreef:probeer de sloop eens, de dealer is met dat soort dingen gewoon extreem duur.
ja ik weet het ik moest gisteren even 6 euro betalen voor 1 lampje voor het dashbord de lampje van de verwarmings bedienings paneel was stuk
ik weet wel waar ik heen ga dan maar een stukje verder rijden
ik heb altijd veel korting bij snuverink in borculo johan en herman die matsen me nog wel eens :grin:
maar naar een grote aankoop in de knip een beetje leeg en kan ik niet ales in 1 keer kopen dus wacht dan ook nog maar even
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

vandaag maar eve nzelf een schapje gemaakt voor in het dak aan de zij kand 1 is klaat maar boven de schijf deur moet nog daar is de vorm anders inveband met schijf deur volgende week even bekleden en klaar
dan nog de wielkasten aftimmeren en luid sprekers daar in maken en ook bkleden maar de :foto: volgen nog een van de kangoo zelf
fotoroland
Berichten: 83
Lid geworden op: di 24 feb 2009 11:49
Contacteer:

Weet je zeker dat het alleen de schakelaar is? Renault staat er om bekent dat de raammechanismes met regelmaat kapot gaan. :-(
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

ja iik weet het zeker wand de schakelaar aan de beirijders kand die doet het wel en het raaam meganisme doet het ook gewoon aleen ik kan het raam niet bediennen van uit de besteurders kand

kost op de besteurders kan heeft 2 schakelaars 1 voor besteurders kand en 1 voor bijrijders kand en de bijrijders kand doet het niet de rest doet het goed

heb ook al naar de masa kabel gekeken die is goed
schelte
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 22 feb 2006 20:34

mijn kangoo komt uit 1999 en nu hoorde ik dat er spiegels er op passen van een clio als dit inderdaad mogelijk is dan wil ik graag weten welke bj clio ik moet hebben
of is er nog een andere merk dat past

en welke onderdelen van clio past er nog meer op mijn kangoo en ook de interieur gedeelte ?????
hoop dat iemand mij dat kan vertellen
Plaats reactie