Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Janssuhh
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 22:35
Locatie: Den Helder ( netherlands)

Hoi allemaal .
ik ben nieuw hier en dus zal ik me even voor stellen...

ik ben marco en kom uit denhelder en ben 24 jaar

ben sinds kort in het bezit van mijn twingo omdat mij vw3 2.0gti 16v er mee stopte ( het blok )
toen ik die verkocht had in onderdelen kon ik mooi mijn lollige twingootje kopen

ik heb niet veel verstand van autó's maar vind het wel wereldse dingen ik rijd graag en vooral vaak wat anders ... heb daarom ook al heel wat auto's gehad.

nu denk ik verstandig geworden tezijn en wil deze twingo houden en helemaal leuk en snel maken...
want geef toe dit is echt heel goedkoop rijden ..

ik zal daarom ook vaak rond hangen hier om veel info in tewinnen die ik nodig heb bij mijn twingo
in iedergeval alvast heel erg bedankt voor de info die ik ga krijgen van jullie.... :worship:
clio outlaw
Berichten: 2
Lid geworden op: do 1 jul 2004 7:48
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

hallo, ik ben rene hooijer en kom uit hoogeveen.Heb zelf een styling en tuning zaak.

Ben 18 jaar en rij in een renault clio baccara 1.8 8v
Groen/blauw van kleur.

De veranderingen die ik eraan heb vericht zijn:

katvervanger
sportuitlaat (raceland)
open air filter + buis (dynamik)
cupdifusor (lester
grill (lester
voorlip (lester)
schroefset weitec
is look lampen (autostyle)
7,5j x13 lenso vpd velgen met bridgestone potenza 175/60/13 (3 sets van in europa)

ice:
emphaser versterker
emphaser sub 10 inch
pinoneer 3400r
dvd systeem van zanon
pioneer speakers


toekomst plannen.

Monsterbumper
turbokit
16v motorkap met ingelaste booskijker


Dat was het wel zo'n beetje


groetjes rene hooijer en jullie zien me wel een keer op de meeting verschijnen. :)

tevens verkoop van tuning en styling en lichtmetalen velgen 150 sets op voorraad
plieshout
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 1 sep 2004 10:56
Locatie: Tilburg

Nou dan zal ik mezlf ook maar ff voor de leeuwen gooien,

Ik ben Peter uit Tilburg, 25 lente's oud, Technisch commercieel medewerker, bla bla bla.

Autogeschiedenis (wat dus wel interessant is):
Volkswagen Jetta 1.3 sedan, standaard
Mazda 323 1.6i, verlaagd, verbreed, exclusieve velgen
Renault Megane 1.9 dti 100 PK, standaard (was van de zaak)
Citroën Xsara 1.6, standaard
Daewoo Leganza 2.0 CDX automaat, standaard (grootste fout die ik ooit gemaakt heb om deze auto te kopen)

en nu dan sinds 2 maanden:
Renault Laguna 3.0 V6 Grand Tour Dynamic, automaat, 210 PK, verlaagd, achterste zijruiten geblindeerd, rest is nog allemaal standaard.(zie foto)
[img]http://www.xs4all.nl/~pvanlies/laguna.jpg[/img]

Of en wat ik er allemaal nog aan ga doen weet ik nog niet, daar ben ik nog over aan het nadenken (tips zijn natuurlijk altijd welkom)

Gegroet bent u, geachte lezer.
Peter.
marcoclio
Berichten: 25
Lid geworden op: za 4 sep 2004 8:02
Locatie: Krommenie

Goede morgen,

Mijn naam is Marco, 29 jaar en ik kom uit Krommenie, Noord-Holland.
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Clio II fase I 1.6 16V uit 1999. Hiervoor altijd Peus gereden, een 205 1.9 GTI en tot gisteren een 106 1.6 XSI.............ach, het blijft Frans ;-).
In het dagelijkse leven ben ik vliegtuigmonteur op Schiphol.
Ben van plan de 'standaard' dingen te gaan veranderen zoals luchtfilter, uitlaat enz. enz.
Dat zijn plannen voor de toekomst, nu eerst de handleiding maar eens doornemen en kijken hoe alles werkt ;-).
Groetjes,

Marco
M.Bas
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 3 sep 2004 22:40
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Hey,

Ik ben dus Maarten, 18 jaartjes jong en ben woonachtig ik Leidschendam, vlak bij de Renault dealer Van Marwijk (letterlijk op kruipafstand :wink: )

Ik zag dat een paar leden van hier daar werk(t)en, ik ben degene die wel eens met een RC auto met een Renault Megane Maxi kap voor het gebouw ben langs gescheurd (zit trouwens ook een Van Marwijk sticker op de kap 8) (zie mijn www voor foto's)
Voor de monteurs: misschien kunnen jullie je een Bordeaux Rode 21 Nevada station met 7-spaaks licht metalen velgen eronder herinneren (die was van mn pa)

Op dit moment heb ik geen auto maar heb wel een R19 GTS op het oog.
R(ay)Si
Berichten: 3030
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 20:37
Locatie: Beverwijk

marcoclio schreef:Goede morgen,

Mijn naam is Marco, 29 jaar en ik kom uit Krommenie, Noord-Holland.
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Clio II fase I 1.6 16V uit 1999. Hiervoor altijd Peus gereden, een 205 1.9 GTI en tot gisteren een 106 1.6 XSI.............ach, het blijft Frans ;-).
In het dagelijkse leven ben ik vliegtuigmonteur op Schiphol.
Ben van plan de 'standaard' dingen te gaan veranderen zoals luchtfilter, uitlaat enz. enz.
Dat zijn plannen voor de toekomst, nu eerst de handleiding maar eens doornemen en kijken hoe alles werkt ;-).
Groetjes,

Marco
Heej welkom (Y) Kom 17 Sept. eens in Alkmaar kijken op een meeting :)

Gezellig hoor :)
Alleen nog maar VW!
Monica
Berichten: 2162
Lid geworden op: zo 5 sep 2004 17:06
Locatie: Aalten

Op verzoek dus ff in het kort wat de bedoelingen zijn:
Sinds 3 jaar ben ik in het bezit van een rijbewijs (dat maakt dan ook dat ik ook over een paar daagjes al weer 22 wordt! :p ). Na de afronding van mijn 4-jarige studie ben ik toe aan werk, en nog meer toe aan een eigen auto.
Ik heb reeds in diverse auto's van mijn ex mogen rondrijden, waaronder een Dodge (W200.....voor de kenner). Het fenomeen auto blijft me gek genoeg nog steeds boeien. En dan vooral door je auto net wat anders te maken dan de andere standaard auto's :lol: .

Owkee, nu dus de aanschaf van een daadwerkelijke auto:
Ben geinteresseerd geraakt in de Clio, maar na kort zoeken bij ons in de buurt hebben we een leuke, nog goed uitziende Twingo :worship: gespot!!!
De auto is uit 1995, (met volgens mij 1.2 motor), heeft 160.000 km gelopen, kleur paars/grijs. Welke type het precies is (comfort etc.) weet ik niet.
De auto heeft er reeds een dakraampje inzitten (niet zo'n doek over de hele dak), sportvelgjes en een achterspoilertje (met 3e remlicht).

Ja, en nu:
Morgenavond ga ik met mijn vader naar de garage om te onderhandelen over prijs en toebehoren.
Voor wil ik er nieuwe banden op, een autoradio erin (zonder boxen, die koop ik mezelf wel 8) ), en de raamrubbers moeten ff vernieuwd worden.
Oftewel, dat komt goed.........trust me
Dan........ wil mijn oom :worship: (die prof. uitdeuker is) enkele gebruikersdutjes die in de loop van het leven van de Twingo erin zijn gekomen eruit halen.
En dan begint het rijden + opleuken!!!!!!!!!!!

Nou dat was het:
Ja verder heb ik zo ff niet te vertellen dacht ik. Is ook alweer een redelijk verhaal geworden.

Bij vragen of nog tips of adviezen voor daadwerkelijke onderhandeling, reageer maar!

Groetjes Monica
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Pssst, geen chat hier, alleen voorstellen :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Renault5je
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 6 sep 2004 22:30

ik zal me even voorstellen,
Ik ben Delano kom uit den haag en doe de opleiding autotechnicus aan het mondriaan hiervoor was ik zwaar erg met scooter bezig vooral tuning en dat soort dingen maar sinds me opleiding ben ik helemaal in to autos geworden. en ik heb laatst een renault 5 gehad van me pa maar ben jammer genoeg nog geen 18 dus dan maar even wat opleuken want nu is ie lelijk rood gespoten.
ik hoop dat ik nu even voldoende heb verteld.
vragen zijn altijd welkom. eventuele rechische gegevens ook kan alles voor je opzoeken op school

groetjes
delano
R5 gtt girl
Berichten: 84
Lid geworden op: di 7 sep 2004 12:37
Locatie: leiden

nou ik zal me ook even voorstellen,

ik ben moniek, en kom uit de saaie stad Leiden en ben 17 jaar en ben over een paar weekies 18,
verders ben ik helemaal fan van de R5 gtt, een grotere fan bestaat er niet

nou mazzel
Renault5je
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 6 sep 2004 22:30

nou menesen morgern ff een technische uitdraai maken op school met het renault handboek is even kijken wat ik hier uit kan opmaken volgende week gaat het blok eruit en ga ik me versnellingsbak reveiceren blijft af en toe hangen in ze 1.
PatrickG
Berichten: 2794
Lid geworden op: za 1 nov 2003 11:46
Locatie: Lisse

Ik ben Patrick de Geus.

Ik ben al een ruim jaar lid van dit forum, maar ik heb mezelf nooit voorgesteld.

Ik ben altijd al gek geweest van de Renault Clio, en elke keer werd ik weer jaloers als ik er een zag rijden ( de 16v of de williams dan he, geen RT ofzo ;) ), maar toch altijd andere auto's gekocht, vraag me niet waarom...

Ik ga nu op zoek naar een goede Clio 1.8 16v of een williams.

M.v.g. Patrick.
Liquid
Berichten: 308
Lid geworden op: do 9 sep 2004 11:54
Locatie: Lisse, Westcoast
Contacteer:

Hi!!,

Hmm ok, ik ben Roderick 18 jaartjes en woon in Lisse.
Ben heeeeeel sterk van plan een 1.8 16v te kopen binnenkort.

Ik ken van dit Forum:

- RoyW, hij had echt een prachtige Williams. Zijn bmw nu is ook heel gaaf maar toch jammer dat hij renault-loos is.

- Basic, net als ik erg verliefd op Clio.

Ik kom hier al een aardig poosje en lees veel maar nooit geregistreerd.
Ik hoop wat mensen te leren kennen en zodra ik een Cliootje heb, laat ik haar gelijk zien.

Groetjes,
Roderick
Ferdi
Berichten: 52
Lid geworden op: do 9 sep 2004 21:36
Locatie: Brabant

Nou ik zal me hier even voorstellen ik ben Ferdi ben 22 jaar en ik rij een megane coupé uit 1997 (fase 1) ik ben aardig op weg met mijn auto'tje tunen, hier wat enkele foto's...
[img]http://members.lycos.nl/megane97/hpbimg/03.jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/megane97/hpbimg/05.jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/megane97/hpbimg/02.jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/megane97/hpbimg/01.jpg[/img]
Liquid
Berichten: 308
Lid geworden op: do 9 sep 2004 11:54
Locatie: Lisse, Westcoast
Contacteer:

Hi Ferdy, welkom

Mooi gedaan je megane, ziet er strak uit. :worship:
Hoe lang heb je hem al ?
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

Liquid schreef:Hi Ferdy, welkom

Mooi gedaan je megane, ziet er strak uit. :worship:
Hoe lang heb je hem al ?
Hier mag niet in gechat worden, ff pm'en dan :wink:
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

Ik heb me van de week aangemeld, zal me ook even voorstellen. Ik ben Ron, 41 en woon in Uithoorn.

Ik heb nu bijna 3 jaar een Iceberg-grijze Clio RS (phase 2). De eerste anderhalf jaar wat zorgen gehad met de bouwkwaliteit (koplampsproeiers, tussendemper, afgebroken motorsteun). Deze, veel voorkomende, problemen zijn allemaal opgelost onder garantie/coulance. Daarna geen zorgen meer. Niets als rijplezier.

Ik heb recentelijk een nieuwe besteld, een phase 3 dan, bleu artic, sportchassis en de extra voor- en achter spoiler. Eerder als eind november kon d'ie niet geleverd worden. Ik heb besloten dat het dan maar begin januari 2005 moet worden...
clio_rsi_1.8
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 12 sep 2004 21:14

Hallo Ik ben Ward, en heb sinds 3 weken een clio rsi 1.8, eindelijk een auto die bij me past. Heb een half jaar in een honda civic 1.3 gereden, oerdegelijk maar o zo sloom, en daarvoor heb ik een half jaar in een 205je rond getuft ook een heerlijke auto totdat ik niet door de apk kwam en 1000 euro voor reparaties moest gaan neertellen.

Deze rsi is echt een bommetje op wielen, vandaag in Duitsland nog geraced tegen zo'n dikke bmw, jammer is dat doordat mijn auto verlaagd is hij bij lage maar zeker bij hoge snelheden begint te stuiteren alsof je op de wip zit. verlaagd is oke maar ik schuur met mijn reet over het wegdek :lol: . maar goed, ik ben dus net bezig aan mijn clio. Open air filtertje, dubbele uitlaat, leuk geluid. Maar mijn eeuwige dillema is wat doe ik met het interieur, weet iemand wat je kunt met het interieur van een clio, hij/zij is zo kaal. tips zijn welkom dus.

groetjes ward
Lennart
Berichten: 24
Lid geworden op: za 7 aug 2004 9:48
Locatie: Zoetermeer

Hey ik ben Lennart 20 jaar oud en rijdend in zoetermeer.
ik rijd een 19 16v Ph2 uit 1992 sinds een aantal weken hiervoor reed ik een 19 1.4tje dat ging vervelen toen heb ik deze gekocht
er moet (en is al)nog een hoop aan gebeuren alleen om hem technisch goed te maken en het schiet goed op

nouja dit is hem
[img]http://pic4.picturetrail.com/VOL775/262 ... 650591.jpg[/img]

mischien zie ik enkelen van jullie in leiden aankomende vrijdag daar ga ik iig even checken!

mzzl!
Sanderrr
Berichten: 581
Lid geworden op: zo 6 jun 2004 21:01
Locatie: Velserbroek

Ik ben nu officieel lid na een tijdje al rondgeneusd te hebben op het forum. Inmiddels al 4 maanden in bezit van mijn blauwe, ooit ingevoerde Clio 16v.

Dit mede dankzij mijn ex-studiegenoot Steven (met de 5gtt ja) die mij deze auto goed aangepraat heeft (ik heb er nog steeds geen spijt van).

Van de vakantie eindelijk begonnen met het opleuken van het uiterlijk. Bij aankoop was de achterkant al omgebouwd naar phase 2 en ben nu zelf bezig met de voorkant en het in kleur spuiten van wat kleine onderdelen.

Jammergenoeg vond iemand het een aantal weken geleden nodig om tegen mijn openstaande deur te rijden. Gelukkig is dat verzekeringstechnisch goed afgelopen met een 2e hands deur in de juiste kleur. Mede hierdoor heb ik nu 16" OZ superturismo's eronder kunnen zetten.

Mede dankzij de technische kennis van Steven en het forum hoop ik de auto ook technisch in goede staat te houden. Als de deur erin zit komen kan ik eindelijk wat mooie foto's maken voor mijn profiel.
Bart GTE
Berichten: 742
Lid geworden op: di 14 sep 2004 9:04
Locatie: Heeze
Contacteer:

Goede morge mensen,
Ik ben Bart 20 jaar uit heeze(NB), en ben hier al een langere tijd mee aan het kijke op het forum. :worship:
Ik heb sinds april een Donkergroene Clio 1.4 RT uit 1993 en ben er zeer tevreden over :smoke:
Ik heb er verder in al die tijd nog niet veel aan verbouwd, maar daar moet verandering in komen, er zit nu een 1.2 middenpijpje onder, en een universele demper waar achter het dempertje uitgeschroeft kan worden. (~) >-)
Verder heb ik er nog een paar 4 puntsgordels in hangen en de nodige ice :wink:
Ik wil hem binnen kort gaan verlagen en dan een ibiza lipje monteren, en verders wil ik ook nog sideskirts en een dakvleugeltje

greets Bart :beer: :beer:
micheldeman
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 10:30
Locatie: Kelpen, Limburg
Contacteer:

Ben Michel. Bezit geen Renault, maar ben bezig een turbo van een Renault 5 GTT op een Peugeot 304 cabrio te bouwen. Dus nou niet specifiek een renault kenner of eigenaar, maar hoop hier informatie omtrent het turbo gedeelte, de werking en optimalisatie ervan te vinden. Hopelijk heb ik binnekort wat fotomateriaal van "het project". Success allen met de hobby.
BOMZ
Berichten: 72
Lid geworden op: do 5 aug 2004 17:41
Locatie: Nederland, Goirle

Na lang uitstellen dan toch bij deze ff iets over mij:

(Ben een behoorlijke computer leek, dus het duurde even voor ik alles door had)

Nou, ik ben Martijn, bijna 26 jaar jong, autospuiter cq schadehersteller van beroep, woon nu sinds een jaar of 7 in Boxtel (NB) en heb daarvoor in Valkenburg (ZL) gewoond. Ik noem me BOMZ (is 'n bruut uitlaat merk), maar je mag me ook gewoon Martijn noemen hoor,...

Na de aanschaf van mijn eerste vijfje turbo,nu zo'n 2 maanden geleden, was ik zoals velen van jullie meteen verslaafd.
Dat terwijl ik op dat moment nog in een clio 16v reed. Ook een super wagentje, maar het turbo geluidje wat het vijfje produceerde had echter toch iets unieks...

Ohja, het is een "blue sport" blauwe metalic bestel uitvoering uit 1990 met grijs kenteken.

Minpunt was echter dat de auto de eerste auto was van die jongen. Net 18, je rijbewijs, en....(vul maar in)
Motorisch wel ok. Plaatwerk echter in erg trieste staat,kokers zelf gelast, interieur gesloopt en deels met spuitbus gespoten,en,en...

Nou, autootje liep prima, dus toch maar gekocht (ben autospuiter, weet je nog?).
Loopt trouwens nog prima hoor.

Ben hem nou totaal aan het restaureren. (liefhebbers kunnen me wel even mailen,heb tig foto's van het "proces")
Gaande weg kom je steeds meer tegen.Van slecht herstelde schade (roest onder plamuurplekken) tot diepe baldadige krassen onder de lak (was niks van te zien maar was toch zwaar verroest).

Autootje word steeds kaler en kaler, maar het is wel leuk om te zien dat zo'n rot gebakje (nu na het stralen en deels al geplamuurd) weer een strak bakkie word. Dus zo hou je de moed er ook een beetje in.
Er komen twee nieuwe voorschermpjes op, want die waren niet meer te redden. Ook heb ik een splinternieuwe voorruit liggen (nice and shiny) want daar zat een ster in met een diameter van zo'n halve meter!
Plaatwerk rondom de voorruit heb ik er ook nieuw ingelast. Achterklep is vervangen voor een mooi, roestvrij klepje van de sloop. Komt van een ander model af, dus zonder de gaten van sproeier en wisser (yeah!!) en hij past perfect
Achterschermen heb ik gestraald (bij de wielkuipranden), en de kokers krijgen ook nog een behandeling.


Maar goed, al met al een hele klus dus, maar ik hoop hem binnen nu en 6 weken toch af te hebben, en een keertje naar een meeting te komen.

Mijn cliootje heeft 3 dagen na de aanschaf van het vijfje de geest gegeven. Pistonpen en drijfstanglagerschalen. Laatste zijn inmiddels vernieuwd, maar omdat het vijfje toch meer aandacht nodig heeft (vind ik),komt het er niet van om hem weer 100% te fixen. Daarom staat mijn cliootje nu helaas te wachten op een nieuwe eigenaar....
(Ik hoor jullie al denken; tis die zilvere clio die te koop staat hier op RTC?) Klopt...

Nou, al met al een heel verhaal geworden.
Ik brei er nu maar een eind aan,en drop later wel weer een berichtje.

Ohja, als je meer over mij of mijn vijfje (of clio) wilt weten, hoor ik het graag...

Groetjes en rij voorzichtig he (hahaha), doeeeeeei...
Royalty
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 13:01
Locatie: Doetinchem

Hé all!

Weer zo'n Underdog van Twingo Tuners die zich bij dit forum voegt 8) !
Even wat korts over mezelf:
Ik ben Rik en ben sinds een half jaartje in het bezit van mijn rijbewijs. 18 jaar en volg nog college.
De tijd die ik overhoud naast mijn school spendeer ik aan mijn Duitse import twingo (Air) uit '95.
Aangezien ik student ben, heb ik natuurlijk geen ruim budget om mijn auto op te fraaien.
Mijn auto is in ieder geval al niet meer zo standaard als die was. De opties die het waard zijn genoemd te worden:
- 14" RH 5 spaaks sportvelgen (helaas met veel stoeprand schade)
- Dubbele Ellia sport-einddemper
- Verlaagd
- Racegaas in voorbumper
- leuke MP3 geluidsinstallatie met JBL 3-weg speakers
En uiteraard geldt: "Work in progress..."

Groetjes,
Rik
Monica
Berichten: 2162
Lid geworden op: zo 5 sep 2004 17:06
Locatie: Aalten

Nou wie weet zien we elkaar spoedig!!!
-Twingo '95 NG-LH-16 Grijs/Paars

Groetjes Monica
mariootje
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 15 aug 2004 13:16

Nou ehm ik zal me ff voorstellen, ik ben mario kom uit de hofstad en rijdt in een megané cabrio.
Ik heb hem in juni geimporteerd uit duitsland (helaas ja)en heb er al een paar dingen aan gedaan.
Zoals b.v.-Green luchtfilter (open)goede sound.
-Supersprint uitlaatsysteem (geheel)

Ik zou nog heel graag een turbo er opzetten maar ik zou niet weten waar ik die vandaan moet halen.
StyxX
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 17:46

Hello iedereen :D Ik heet Jasper :D ben 21 jaar en kom uit Provincie Utrecht. Ik rijd nu een Clio S en zit er op t moment sterk over na te denken een 16V te kopen. Moet alleen nog een heleboel kennis opdoen... :(

groeten, Jasper
Martin K
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 aug 2004 18:51
Locatie: `s-Gravendeel

He ik ben Martin ben 2e automonteur
en zit in het laatste jaar voor 1e.
Ik ben sinds aug. 2003 in het bezit
van een laguna 2.0 uit `97 en hoop bij
jullie leuke ideen op te doen!

mzzl mart

[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/308/117/5/pics/0.jpg[/img]
dovski
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 24 sep 2004 8:38

ik zal me ook voorstellen, mijn naam is Harald (nickname Dovski)en ben woonachtig in Tiel. Momenteel rij ik in een Laguna GT Privilege.

De Laguna moet er in januari uit en dan staat er een monster klaar, een MEGANE RS :worship: 5 deurs, kleur Orange Sanquine.
drbiqs
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 aug 2004 19:22
Locatie: achter m'n pc of in m'n megane2

Hallo
Zal me ook eens ff voorstellen.
Ben Peter m'n nick is drbiqs en ben 39 jaartjes oud en ik woon in krimpen a/d lek.
Ben sinds dec 2003 in het bezit van een mooie zwarte megane 2 16/16v.
Heb er van nieuw af aan al gelijk een achterspooiler
op laten monteren en sinds een maandje een lekker soundje laten monteren met een mooi dtm eind stuk.
Komen nog knippers op de spiegels en heb een ellia koplampmasker besteld.
Wil in de toekomst nog een paar 18" velgen bestellen(had al een paar mooie gezien,moet ik ff door sparen)
en nog een stukje verlagen zo'n 3/4 cm.
Zo weten jullie weer iets.
DigiLife
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 9:41
Locatie: Deventer
Contacteer:

Ook ik zal mij hier even voorstellen:

Peter Lammers, wonend in Deventer en navigator in het DigiLife rallyteam. Wij hebben de Clio Williams van Marcel Cats gekocht en willen met deze auto nog starten in een aantal rally's in 2004. Voorheen hebben wij in een Peugeot 205 GTI diverse rally's in binnen- en buitenland gereden.

Momenteel ben ik werkzaam bij een van de grootste zuivelondernemingen van Nederland, daar houd ik mij bezig met projectmanagement.
KoRn_81_
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 15:07

Ik ben een nieuw lid dus zal me ff voorstellen.
Ik heet corné bij vrienden beter bekend als korn. Ik woon in nispen NB en ben werkzaam als metaalbewerker.
"81" is mijn geboorte jaar en ben dus 23.
Ik ben al 2 jaar in het bezit van een renault mégane 1.6e uit '98, en ik moet zeggen dat het één van de fijnste wagens is waarin ik heb gereden. (in de betaalbare klasse :) )
Ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan zoals verlagen, blinderen, en een mooie achterspoiler.
Ik hoop via deze site in contact te komen met mensen die ook een mégane rijden en zo mijn al 2-jarig plan om mijn auto uit te bouwen te realiseren.
namreh
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 19:08
Locatie: antwerpen

naam: herman
woonplaats: antwerpen
auto's: clio 1.5dci - mégane scienic

momenteel bezig met een eindwerk omtrent het herprogrammeren van het motormanagement van de renault laguna, waardoor deze doos later gebruikt kan worden in andere auto's.
Mijk
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 3 okt 2004 13:49
Locatie: Amstelveen

Ik zal mij ook even voorstellen:

Ik ben Michaël, 21 jaar en kom uit Amstelveen.
Ik heb vanaf aankomende vrijdag mijn Renault. Ik kom zelf uit een Renault-familie :)

Mijn ride:
Renault Mégane RN 1.6i
Kleur: Rood

Heb al andere velgen aangeschaft die er vrijdag meteen onder komen. Het zijn Dezent-velgen, dus vanaf vrijdag komen er foto's ;)
Clio-tje
Berichten: 21
Lid geworden op: di 21 sep 2004 14:55
Locatie: Bergen Op Zoom

Hai hai,

Ik zal me ook ff voorstellen!
Ik ben Alize ik ben 19 jaar, kom uit Bergen op Zoom....!!
Ik rij in een Clio 1.8 16v van '91, mn eerste auto-tje!! 8)
Echt mijn schatje....
:p
Ik werk in een zonnestudio. Voor de rest rij ik veel in me auto! :smile:

Ik heb eigenlijk niet veel meer te vertellen...

Kus Alize

[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/alize%20auto.jpg[/img]
Gesloten