Voorstellen: Diederik, 5 GT Turbo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
DATENCATE
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 okt 2021 6:36

Daar gaat ie: Diederik ten Cate, 50+, financieel en (fiscaal) juridisch adviseur voor ondernemers, hun familie en onderneming(en), woon in de Krimpenerwaard. Heel recent een blauwe 5 GT Turbo Ph. 2 gekocht met aardig wat opbouw werk. Altijd wel een "petrolhead" geweest en begonnen met Italianen (ja, inderdaad, veel sleutelen ...). Pas sinds 2015 een overstap gemaakt naar het Franse segment, rode Peugeot 205 GTi 1.9, restauratie project. Afgelopen augustus op vakantie geweest in Spanje waar ik met hardlopen elke keer langs een rode 5 GTT liep. Een teken ...? In ieder geval, nostalgische verliefdheid bloeide op ... Advertentie op MP gezet en dit project werd mij aangeboden. Afspraak gemaakt op te gaan kijken ( :smile: ) en gekocht.

Ik hoop vooral veel kennis, vaardigheden en ervaringen te delen met forumleden; met daarop volgend vooral veel voldoening en uitdagingen! Ik zal in ieder geval mijn voortgang de komende donkere maanden showen.

Tot ziens/horens,
Diederik
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Hoi Welkom en gefeliciteerd met de aankoop uiteraard.
Het forum is niet meer zo druk als vroeger helaas, je zal hier wel heel veel kennis en documentatie over de R5 GTT vinden.
Ben benieuwd naar de updates op dit project. :smoke:
Anything worth doing is worth doing right!.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Hi Diederik!

Ik ben heel benieuwd welke auto je gekocht hebt. :D In elk geval heel veel succes met de opknapwerkzaamheden. (Y)
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Welkom hier Diederik. Veel plezier met het opknappen van de 5 GT Turbo. En misschien een foto van de 205 GTI plaatsen?
Plaats reactie