Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*

Plaats reactie
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Ivo van Achthoven schreef:Ik heb hier ook nog ff de laatste zaken in de Clio gegooid (Elf Olie, koelvloeistof, subwoofahr voor muziek op de camping.).... :lol:
+1, lekker bezig geweest al zeg ik het zelf. ff versie olie erin, koplamp gefixt, poetsie van binnen en de ramen eens ff schoongemaakt. verrek, het was helemaal niet mistig vandaag! :grin:
Laatst gewijzigd door -Ray- op vr 1 okt 2010 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Immer wieder die verdammte Holländer
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

sjorsmeijers schreef:
Steven schreef:Sjors neem wel een kussen + slaapzak mee, je moet wel op de bank slapen ;)
Dat van die slaapzak & kussen had ik al ergens wel begrepen
maar alsnog bedankt.
En schoenen met profiel onderop, zodat je niet weer naar beneden valt op een berghellinkje... :lol: (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik moet sowieso even zien of ik de hele toertocht ga rijden, zo lang is het ook weer niet vol te houden in dat ding. daarbij is de tocht richting de Ring op Zondag ook wel erg mooi. :)

Wie nog meer rond 13:00 ? ik heb namelijk niet zo veel zin om alleen te rijden, heb JP wel bij me maar die versta ik toch niet. :p
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ronald, anders rijden wij gewoon een late/verkorte versie met terrasstop? Dan gewoon om 14:00 ofzo. Ik moet nog ff op die remblokken wachten.

Mijn clio is zo goed als klaar, zo nog even een 2e stoel erin zetten en de spullen achterin kiepen.
Verder is de mijne ws. net zo'n klankkast als die van jou, dus ookal kan ik Timmie normaal wel verstaan, dan gaat het alsnog niet :D
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Ik heb zo het idee dat de jongens uit Oudewater e.o. ook niet de gehele toertocht gaan rijden....., we willen toch wel loop vd middag met een kouwe buis op het terras of de camping zitten... :beer:
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Steven schreef:Ronald, anders rijden wij gewoon een late/verkorte versie met terrasstop? Dan gewoon om 14:00 ofzo. Ik moet nog ff op die remblokken wachten.

Mijn clio is zo goed als klaar, zo nog even een 2e stoel erin zetten en de spullen achterin kiepen.
Verder is de mijne ws. net zo'n klankkast als die van jou, dus ookal kan ik Timmie normaal wel verstaan, dan gaat het alsnog niet :D
Naja, al kwam ik in een rijdende isoleercel aan dan verstond ik JP nog niet hoor. En dan gaan we nog richting België ook. :D Ik moet zeggen dat ie wel wat stiller is geworden nu de bijrijdersstoel er bij in zit..

Ik hoor hier en daar nog wel eens wat vreemde rammels enzo maar dat zal wel goedgaan, heb in ieder geval weer genoeg gereedschap meegenomen om een Renault te restaureren langs de kant van de weg. :lol:

14:00 dan maar afspreken bij dat verzamelpunt ? dan staan wij er ook wel, kan ik nog even snel 5 liter motorolie halen, heb nog 3 liter staan maar daar ga ik het weer niet mee redden. :p
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Het is even onder voorbehoud wanneer die remblokken er zijn, dat is hopelijk wel voor 12 uur...
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

kan iemand voor mij het routeboek even uitprinten? zit nu op een pc waar ik kan printen maar kan em niet meer vinden.....
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Steven schreef:Het is even onder voorbehoud wanneer die remblokken er zijn, dat is hopelijk wel voor 12 uur...
Laat me even tijdig weten, dan kan ik er rekening mee houden. :)

@JP, PM me je nummer ff.. da's wel handig.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

We bellen wel ff, ik moet ook 2,5 uur reizen om daar te komen, dus komt goed.

Kunnen evt. nog bij JP meeten ook, al ist wel wat omrijden voor mij :D



Moet trouwens wel ff melden dat ik goed ben opgeschoten met behulp van Steve, dus binnenkort maar ff klussen in R'dam :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Die terras plannen lijken me met dat weer wat aan de optimistische kant. Denk dat er zondag meer terasweer is 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

MartijnG schreef:Hiero:

DIT IS NIET DE DEFINITIEVE ROUTE, DIE HEB IK MORGEN BIJ VAN DER VALK BIJ ME om 13:00U !!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

MartijnG schreef:Hiero:

DIT IS NIET DE DEFINITIEVE ROUTE, DIE HEB IK MORGEN BIJ VAN DER VALK BIJ ME om 13:00U !!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ik volg je niet meer Riel. In de eerste post staat dat hij vanavond online is en dat jij eerder bij van der Valk bent? En nu zeg je dat je er pas om 13.00 bent en hem dan pas meeneemt. Wat is waar? :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Goed, even de puntjes op de i zetten :)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

net nog even een ashoesje vervangen, spoorverbreders verwijderd(remblokken zijn ver genoeg heen :lol: ) en de uitlaat weer wat beter opgehangen....

nu nog de achterbank er uit halen en alle spullen er in dumpen.
nog even een tomtom lenen voor de zekerheid en de terugweg vanaf nurburg :smile:

dus als ik het goed begrijp kan ik een routeboekje morgen bij jou ophalen riël? we (ik en marijke) hebben er zin in!!!
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Tom schreef:Ik volg je niet meer Riel. In de eerste post staat dat hij vanavond online is en dat jij eerder bij van der Valk bent? En nu zeg je dat je er pas om 13.00 bent en hem dan pas meeneemt. Wat is waar? :D
Alles.
Ik ben die dag bij van der valk. Ik ben daar eerder, maar ik kan dan niet constant buiten staan wachten tot iedereen er is. Om 13u begint eigenlijk de tocht en dan sta ik er gewoon net als in maastricht.

Zijn er mensen die vroeger vertrekken bel mij dan kom ik die route naar buiten brengen :)

De route komt ook vanavond online. Ik zeg toch niet dat dat niet gebeurt? Er is een grote wegafsluiting dus daar zijn we even omheen aan het routeren :)

Komt allemaal goed :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ok bedankt (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Timmie82
Berichten: 480
Lid geworden op: za 29 mei 2004 21:33

Ik heb er zin an jongens :D

Dit keer helaas niet met de Astra, maar als bijrijder van de kliko williams. Iets met prioriteiten enzo... Nouja wordt toch wel een topweekend :)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Huis wel klaar dus? :D

Hier staan de spullen klaar. Net toch maar de injectoren vervangen. Eitje, inderdaad. Als de tegelzetter zo weg is, kan ik nog net een testrun maken. En evt de brandstofdruk op een normalere waarde (nu 4 bar) zetten.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ik ga zo mijn tas ook eens inpakken. auto wassen doe ik morgenvroeg nog wel effe.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Poetser :p Toen ik vanmiddag thuiskwam had Sabine de 21 al gewassen. (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Ik gooi dat ding morgen ochtend wel ff langs de wasbox, die ligt toch op de route (Y)

Hebben de Borft heren al een idee van een vertrekpunt en tijd??
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Ik heb er zin in! 8)

@Tom: de route heb ik al uitgeprint. :)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

mooi, scheelt weer een andere computer aanslingeren :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

hmpf, dat moest ik dus wel... naja, ready freddy :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik ben ook klaar... Andere carb erop geschroeft en hij doet het prima! Echt veel heb ik nog niet gereden, maar hij lijkt een stuk soepeler te lopen, zeker bij wegrijden vanuit stilstand. Sproeiers even gecontroleerd en er zat een grotere sproeier in dan standaard. Nu een 120 erin en hij loopt lekker! (Y) Jo, zeer bedankt! Hopelijk houdt ie het vol, komend weekend. ;)

Alleen nu kwam ik er net achter dat mijn fan blijft draaien. Gelukkig kwam ik er op tijd achter en heb ik de accu pool eraf getrokken. Het lijkt erop alsof ik een relais hoor ratelen, ergens bij de radiateur. Weet iemand of het mogelijk is dat dit roet in het eten gooit?
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Martijn schreef:Net toch maar de injectoren vervangen. Eitje, inderdaad. En evt de brandstofdruk op een normalere waarde (nu 4 bar) zetten.
zow, das wel heftig ! Ik draai nu amper 3 bar (stationair). Met die grotere injectoren mag hij wel wat minder.
Merijn schreef:Ik ben ook klaar... Andere carb erop geschroeft en hij doet het prima! (Y) Jo, zeer bedankt! Hopelijk houdt ie het vol, komend weekend. ;)
kick that ass Shizzle ! :lol:
ik zag je bericht op msn maar je bent al offline. Khad een afspraak met Joe Piler vanavond :wink: :smile:

Andere relais erin en klaar, of je fans handmatig (schakelaar) aansturen met een zekering ertussen als voorlopige oplossing.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Ik gooi dat ding morgen ochtend wel ff langs de wasbox, die ligt toch op de route (Y)

Hebben de Borft heren al een idee van een vertrekpunt en tijd??
10 uur AC DE MEERN ...
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Jeez ik ben gewoon bang van die clio :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Dat ie het doet ...ofdat ie zo lekker hard gaat/kan ?
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ja alles, zeilde net over een zeiknatte A9 heen, sturend ala BA.

Naja ff douchen en slapen maar, morgen eens lekker sturen 8)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ja ga ik ook maar doen ...anders komt het niet goed morgen (S) (S) (S)
Plaats reactie