*** Ardennenweekend 2009 *** AFTERCHAT ***

Plaats reactie
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee door de kromme draagarm is klopt de sporing van geen kant, dat bedoelde ik.

Edit: te laat :)
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

tis blik en tis vervangbaar, zolang er niemand letsels aan overhoud is er niks aan de hand.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

wie gaat er vertellen wat er is gebeurd? ben nu wel erg benieuwd....
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

heb t niet gezien, maar Jean-Paul heeft een klapband gehad op de parkeerplaats en daardoor lichtjes tegen een porsche boxster aangezeten. Resultaat, krasje op de boxster en velg en draagarm van JP kaduuk. Not a big deal... (wel vervelend uiteraard).
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

zuur :|, maar gelukkig niets heel ernstigs..

en steven stk?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven(stk)
Berichten: 1530
Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
Locatie: r`dam

Martijn Kool schreef:zuur :|, maar gelukkig niets heel ernstigs..

en steven stk?
pm ;)
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Volgend jaar ga ik denk ik mee al is het alleen om te weten wat de verhalen zijn :grin: (net een echte ramptoerist haha)
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

stuur eens een groeps pm dan steven? Heb je nog wel op de foto tijdens je rondjes
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Gewoon boem = ho ;)
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Tim schreef:Gewoon boem = ho ;)
Inderdaad.. gewoon hapklare overstuur en boem.. maar 't komt wel weer helemaal goed hoorde ik net al :D
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

En volgende week: hop hop, gas erop :D
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

en de RSi van sven dan die is ook naar de eeuwige jachtvelden las ik
Steven(stk)
Berichten: 1530
Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
Locatie: r`dam

Ad van Haperen schreef:en de RSi van sven dan die is ook naar de eeuwige jachtvelden las ik
Nee die begon met een gare rsi, heeft hem opgelapt voor het weekend en is netjes thuis gekomen voor zover ik weet :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Nee, nee... Dat is een opgelapte RSi, geloof ik. Die is gewoon op eigen kracht thuis gekomen.
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

o aha verkeerd begrepen dan, en steven is dit een mooie rede om mijn gte blokje in je auto te hangen of is hij zelfs daarvoor te erg er aan toe?
Steven(stk)
Berichten: 1530
Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
Locatie: r`dam

Ad van Haperen schreef:o aha verkeerd begrepen dan, en steven is dit een mooie rede om mijn gte blokje in je auto te hangen of is hij zelfs daarvoor te erg er aan toe?
blok doet het gewoon nog :)
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

(Y) Mooi dan valt het "nog mee" hoop dat je zelf nergens last van hebt (of krijgt)
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

zo, uitgeslapen, helemaal fris gesoigneerd, afscheid genomen van 4 dwarsliggende schnitzels.... ben dr weer hoor.

steekwoordenlijstje:

* heenreis: 2 x Renault, 3 x vreemd
* bbq brandt al
* hop hop vlees erop
* jupiler + coooooolaaaaaaaaa
* vuurkorf
* Piri en zijn worst
* speklappen karbonades gevulde koekeeeee
* nog een Juupke
* coooolaaaaaatje
* met ze alle in de kring
* lijkt wel op schoolkamp
* Staphorst
* iemand chips?
* paard en wagen
* megafoon
* losse deuren
* losse daken
* totall lossssss
* de eerste scheurtjes worden zichtbaar
* 0000 uur mooie tijd
* gvd wat is die tent klein
* klamme zooi
* 0800 uur mooie tijd
* leve de ochtendurine
* vrouwendouche
* broodje kaas
* broodje ham
* bakkie 1, 2, 3 en 4
* tent opruimen?
* tent weggooien!
* dakkie los en gaan
* zon zon en nog eens zon
* zufahrt drukte
* Jägerschnitzels
* Ein große Apfelsaftbitte
* schadegevalletje 1
* toch maar een rondje
* 18 minuut 42
* beetje kijken hangen doen
* wachten op Takel
* schadegevalletje 2
* het wordt al later
* Pri gaat in Arnhem bij een vriend slapen, jaja
* lopen naar je voedsel
* teruglopen naar je auto
* tanken en wegwezen
* plop cruise control
* 0145 thuis

Topweekend, mooie afsluiting van een maand vrij. Morgen weer aan de bak.....
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Martijn Kool schreef:wie gaat er vertellen wat er is gebeurd? ben nu wel erg benieuwd....
mijn theorie:

onderweg van de Ardennen naar de Ring de velg linksvoor aan bonken gereden, band begeeft het stapvoets op de oprit van de grote parkeerplaats, en door de klap/luchtverplaatsing in combi met het tikkie met de engelse Porsche is de draagarm krom gebogen. meer kan ik er niet van maken, want zelfs bij aankomst op de rotonde bij de Zufahrt was alles nog goed.

het wordt iig nu gemaakt, nou ja de verzekering hing gisteravond laat nog aan de lijn, dus daar wordt druk over gesoebat.

2 be continued
Immer wieder die verdammte Holländer
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Blijft een vaag iets...

Ik heb trouwens ook schade gemaakt gisteren zag ik op de terugweg. M'n voorruit zit precies voor m'n neus een dikke barst in... Of de wegen in de Ardennen krijgen de schuld of dat de auto door de semi's/kooi en rijstijl meer krachten te verwerken krijgt en me via de voorruit duidelijk maakt (0)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Ik mis nog veel foto's.... GJ nog niet op z'n werk?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Ik ben nog steeds hartstikke gaar van het weekend, vooral dankzij kettingzaag Sjaako in de tent naast ons....... (S)
Het was weer een topweekend en ook mij was het opgevallen dat de BBQ erg rustig verlopen was voor RTC begrippen. (stelletje ouwe zakken :P )
De toertocht was ook weer goed geslaagd ondanks een plots afgezette weg met een een later wat chagerijnig geworden oud mannetje bij het hek. :p
Uiteindelijk de rit nog wel geheel volbracht, al hebben we wel een mooi weggetje moeten missen dankzij de wegafsluiting.

De rit naar de ring was ook enerverend met 11 auto's achter elkaar aan, vertrouwend op mijn navigatietalent. :lol: Was helaas wel een lange rit dankzij wat pechgevalletjes en mensen die niet in durfden te halen. :lol: :p

Ik zeg: volgende keer weer. 8)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Nou, respect voor de voorste auto in de rij! In de optocht was het al flink sturen, met je voorligger als referentie, maar voorop moet een uitdaging zijn geweest. (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Achteraan rijden is pas lastig, dat is namelijk het einde van de harmonica, vooral Ronald had af en toe toch behoorlijk moeite om de boel bij te benen als iedereen een auto voorbij was en er volpot vandoor ging.

Is wel het leukste rijden, vind ik >)
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Achteraan de rij is het inderdaad het hardste rijden, zeker met Tom als ploegleider, dan zit de pas er aan de voorkant al flink in over het algemeen. 8)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Dat is zo, maar ik ga liever hard, daarbij wetend hoe de bocht bij benadering zal zijn, dan flink de sokken erin en een verrassende bocht tegenkomen. De 21 trekt t toch wel bij. (wel weer stinkende remmen.... :s)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Steven schreef:Achteraan rijden is pas lastig, dat is namelijk het einde van de harmonica, vooral Ronald had af en toe toch behoorlijk moeite om de boel bij te benen als iedereen een auto voorbij was en er volpot vandoor ging.

Is wel het leukste rijden, vind ik >)
Inderdaad.. veel mensen durften niet echt in te halen, maar sommigen overdrijven het ook wel hoor.. al waren sommige weggebruikers het een beetje zat en reden een gat dicht waar ik mijn auto tussen wou zetten.. toen moest ik volgas door waarna ik weer moest stoppen voor de politie.. beetje jammer was dat :p

Al met al echt een topweekend, zo ernstig veel gereden dat ik het na 3 rondjes ring echt zat was.. dat is volgens mij nog niet eerder voor gekomen :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

het was met het weekendje wel ja :D

Achteraan rijden is idd het lastigste. Maar daarom hield ik toch ook vaak wel erg in om de rest bij te laten trekken. Als ik gewoon vol pot doorgekacheld was hadden we zeker 45 minuten eerder am ring geweest :smile: . Zaterdag nog wel een lekker stukje achter Martijn aan gereden (na een fantastisch stukje achteruit rijden :lol: ) en op het einde van de dag nog effe flink gesport met Merijn. Verder lekker door getuft en regelmatig polititiek correcte inhaalpogingen gedaan :D

BBQ was ook goed te doen natuurlijk (al heb ik het idee dat het hoeveelheden vlees toch wat te lijden hebben onder de economische malaise) en alles netjes geregeld (top Riel (Y) ). Zondag lekker vroeg uit de veren om de zeiknatte tent in te pakken :@ . Bij de ring aangekomen effe getwijfeld om een rondje te gaan doen maar vond het wat druk. Eenmaal na het eten had ik weinig zin om weer de drukte in te gaan dus zijn Rob en ik vanaf breidscheid omhoog gelopen naar AF. Daar aangekomen bleek er een ongeluk gebeurd te zijn (hoe kan het ook anders) en kwamen we er achter dat Paulus, Ronnie en Martijn aan de overkant de klapstoelen uitgestald hadden. Na een tijdje begon het gelukkig weer te rijden en hebben we nog een paar mooie "ging net goed" gevallen gezien. Ook effe gezwaaid naar alle RTC'ers :lol: (en Erik met de Sub ging ook wel netjes rond volgens mij (Y) ).

Op de terugweg nog effe lekker in de file gestaan maar uiteindelijk reed het weer lekker door. al met al een top weekendje en vanochtend had ik nog best effe een uurtje of 2 willen blijven liggen


@ Ronnie. Nog foto's van die agente ? :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

:lol:

Die heb ik maar gewist, toen ze riep dat ik mijn camera naast me neer moest leggen. Wat een bitch zeg :lol:
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Is misschien maar het beste, het was toch al niet echt om aan te zien van dichtbij. :lol:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

tja, ze wil niet in uniform online denk ik :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Nee idd, maar ik schrok me te pletter toen ze me aankeek en zei dat dat ding uit moest. :lol:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

"dat ding" :lol: zou ze je broek bedoeld hebben dan :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

:lol: :lol:

was een aardig chagerijnig wijf ja


jullie hebben dat ongeluk met die 807 net niet gezien of wel Tom? anders hadden jullie wel eerste rang zeg
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

nee, toen waren wij er nog niet. Wat was er eigenlijk gebeurd dan? En waar was die ene motorrijder gebleven? (al weg met de ambulance?)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie