Renault Clio 2.0 16V RS (98 PS NG) Orange Sanguine

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
MaxSpeelman
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 feb 2021 21:09

Hallo allemaal!
Mijn ouders waren jaren lang trotse bezitter van de speciale oranje clio rs 2004in de kleur inferno orange/ orange sanguine met kenteken 98PSNG met pijn in het hart hebben ze hem verkocht en eigenlijk hadden ze gelijk spijt.
We hebben de clio niet meer gezien sinds de verkoop en tot op de dag van vandaag proberen we hem te vinden in de hoop dat ik (zoon van) deze prachtige clio kan terug kopen omdat ik ben opgegroeid in deze auto. De auto is een aantal keren doorverkocht te zien aan de tenaamstellingen waarvan de laatste in 31/12/2019
Ik schrijf dit bericht in de hoop dat iemand mij kan helpen deze geweldige clio terug te vinden het betekend heel veel voor ons dus alle informatie is welkom! Informatie kan ook doorgegeven worden op nummer 06-37471261
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes Max Speelman
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Lekkere Clio RS in een super unieke kleur! Heb zelf ook al eens gekeken om deze te kunnen kopen bij, destijds het oude pand van Van Ramshorst in Nijkerk.



Hij is wel diverse keren opgedoken op meetings, dus ik hoop dat je hem snel vind.
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Misschien moet je even bellen met Renault nieuwendijk Aalsmeer. Zij weten van wie die is.
Plaats reactie