Gabri v/d Veen "rust zacht...."

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Beste RTC-ers,

Met veel persoonlijk verdriet moet ik jullie mededelen dat ik van de familie van der Veen heb vernomen dat Gabri vanmiddag is overleden.

Onze gedachten gaan uit naar de familie en wij wensen hen veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Als er meer informatie is zullen wij dit delen.

Namens het bestuur van de Renault Tuning Club,

Willem-Jan van der Vegte

Hallo mede RTC'ers....

Ik zal gelijk hier in dit topic met "de deur in huis vallen" :

Denk dat er misschien een aantal van jullie wel weten dat Gabri erg ziek is (er is geruime tijd geleden al een kwaadaardige tumor bij hem geconstateerd) , het gaat op dit moment zeker niet goed met hem, hij ligt in bed bij zijn ouders thuis in de woonkamer en kan momenteel niet veel meer...

Ik wou dit, ondanks dat dit misschien voor een aantal mensen misschien toch "rauw op het dak valt" wel hier op de RTC site met jullie delen, omdat Gabri in het verleden enorm veel voor de club heeft betekend.

Mij vraag is dan ook:

Zouden diegene die Gabri kennen en/of mee hebben gemaakt in het verleden/heden hem een kaartje/brief willen sturen om hem sterkte toe te wensen, zodat hij weet dat er aan hem gedacht word?
Ook als je Gabri niet kent maar wel een kaartje wil sturen dan wordt dit zeer zeker gewaardeerd!
Wacht hier aub niet te lang mee!

Als je de behoefte hebt om hem een kaartje/brief te sturen, dan mag je mij een PM sturen of mailen naar arnonierop@hotmail.com , dan zal ik het adres aan je doorsturen.

(Dit bericht heb ik na overleg met Gabri zijn moeder hier op de site geplaatst.)
Laatst gewijzigd door ARNO16V op ma 13 jan 2014 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Mark van Nierop
Berichten: 2992
Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
Locatie: Staphorst
Contacteer:

:-( Pauline en ik zijn vanmiddag nog bij Gabri op bezoek geweest....

hij zou het iid super vinden als er aan hem gedacht wordt (Y) in wat voor vorm dan ook

En als er mensen zijn die nog foto's in hun archief hebben waar Gabri opstaat dan kunnen jullie die
eventueel doorsturen naar mark-pauline@hotmail.com, dan zal ik zorgen dat deze bij Gabri en zijn ouders komen, dat stellen zijn ouders erg op prijs
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

:-( Droevig nieuws, sterkte voor Gabri, zijn familie en vrienden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Ik wil nog even iets toevoegen aan het bericht van Arno:

Zondag gaan Arno, Willem-Jan en ik nog naar Gabri en z'n ouders toe, in Dokkum.
Mocht je iets persoonlijks hebben, iets mee willen geven of wat voor gebaar dan ook om aan te geven dat er aan hem wordt gedacht, laat het dan aan Arno, Willem-Jan of mij weten. Dan kunnen wij het misschien van je meenemen of voor je meenemen of iets dergelijks.
3 weken geleden zijn we nog bij Gabri geweest, toen zat hij nog in een rolstoel. Helaas vandaag dus het bericht dat hij in die weken ineens hard achteruit is gegaan. :sad:
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik heb net een tijdje met W-J aan de telefoon gehangen nav een PM die ik van hem mocht ontvangen.
ongelovelijk klote om te horen dit en hoop dat ook ten zeerste dat het ondanks dit slechte vooruitzicht toch nog goed gaat komen.

na overleg met W-J heb ik er voor gekozen hem een bericht door te PM'en welke hij gaat bundelen en Zondag bij Gabri brengt.

wellicht dat dit nog de meest snelle manier is om je bericht bij Gabri te krijgen aangezien de onzekerheid natuurlijk zeer groot is!

in ieder geval mijn medeleven voor de familie en vrienden, veel sterkte toegewenst in deze onzekere tijden!
Steven(stk)
Berichten: 1530
Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
Locatie: r`dam

Damn wat een triest nieuws (N) , sterke Gabri en fam
Laatst gewijzigd door Steven(stk) op vr 10 jan 2014 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18299
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Triest nieuws... Nog slechter dus dan hetgeen ik uit de PM vernam... :-(

Sterkte Gabri & familie de komende tijd (F)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ben er stil van! Sterkte vriend, denk aan je!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Oei ik wist dat niet goed ging ....maar gedacht/gehoopt dat het goedaardig zou zijn.
Helaas das dus niet het geval.
Weet niet wat ik moet zeggen.
Sterkte Gabri
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Triest nieuws, sterkte Gabri en familie.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Pff ik schrok ook van WJ's pm en als ik dit zo lees schrik ik nog meer en besef dat het echt serieus sh*t is... :(

Als we nog een pot kunnen maken om nog iets te organiseren in watvoor vorm dan ook (cadeau, fruitmand, dagje nog ergens heen, in een circuitauto mee, meerijden in z'n droomauto weetiket?) ondanks dat ik eigenlijk geen geld kan missen voor deze maand, doneer ik graag nog iets.
Muis
Berichten: 167
Lid geworden op: wo 5 okt 2005 14:34
Locatie: Staphorst City

De afgelopen 2 dagen is zijn situatie zo verslechterd dat hij eigenlijk zijn bed niet meer af komt en ook heel moe is.
Iets met hem ondernemen is helaas geen optie, al zou Gabri dat vast graag willen.
Laatst gewijzigd door Muis op vr 10 jan 2014 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
a.k.a. Pauline van Nierop
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Bah (N) We hebben het er zondag nog over gehad met WJ. Oneerlijk zo (N) (N) (N)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ik had al geopperd om op korte termijn te proberen een berg renaultjes bij elkaar te krijgen voor een ritje langs zijn huis, maar dat was al lastig.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Oei, dit is wel even schrikken zeg. Ik had er nog niets van vernomen dus dan is het een aardige klap. Van deze kant uiteraard het allerbeste en hopen op het beste! Als er iets is wat we kunnen betekenen hier dan laat het maar weten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Jeetje dit hoor ik nu ook voor het eerst :-( Sterkte aan Gabri en alle naasten!
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Ongelooflijk!! Had er nog niets over gehoord, maar wil Gabri bij deze enorm veel sterkte wensen!!

Gabri, vechten kerel!!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Jemig over rauw op je dak gesproken, ik schrik hier echt van.........


Gabri en familie heel veel sterkte toegewenst.......


Hier word ik toch wel even heel erg stil van.......... :-(
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Ben er stil van... (U)
Zie ons nog staan tijdens de elfstedentocht met een ijsje in de hand. En dan nu dit vreselijke nieuws.
Zo jong, zo oneerlijk... Gabri en familie heel veel sterkte.
5 GT Turbo '88 GT5
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Gabri en familie, heel veel sterkte gewenst.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

Zondag op de ALV van WJ hoorde ik van Gabri's situatie. Dat was rauw op het dak inderdaad. Ronduit waardeloos.

Gabri en familie, heel veel sterkte gewenst.
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Steven schreef: Als we nog een pot kunnen maken om nog iets te organiseren in watvoor vorm dan ook (cadeau, fruitmand, dagje nog ergens heen, in een circuitauto mee, meerijden in z'n droomauto weetiket?) ondanks dat ik eigenlijk geen geld kan missen voor deze maand, doneer ik graag nog iets.
3 weken geleden toen we bij Gabri waren, heeft Arno nog gevraagd of het er in zat dat we 'm binnenkort nog konden 'ontvoeren' voor een etentje of zoiets. Eerst moest zijn rug wat beter worden, dan kon het daarna wel.
En nu hij volledig in bed ligt, zegt hij nog: "eerst even weer op krachten komen, dan gaan we daarna weer verder".

Gabri is een taaie!
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Allemaal heel erg goed bedoeld hier de steun betuigingen maar waarschijnlijk leest Gabri het hier niet meer, dus als je echt je steun wilt betuigen stuur dan een kaartje of brief naar hem toe.
Nogmaals als je zijn adres wil hebben stuur me dan een mail of PM ( arnonierop@hotmail.com)

Alvast bedankt iedereen (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

Dit is wel even schrikken zeg, ben er stil van

Kaartje gaat morgen op de bus en ik ga even mijn foto archief in duiken voor foto's en die mailen
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Pfff vreselijk zeg idd erg oneerlijk voor zo'n jonge gast (U)
Sterkte aan voor Gabri en familie en vrienden !
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Mocht Gabri dit niet lezen digitaal, wellicht is het dan leuk, deze pagina voor hem uit te printen?
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

pff wat erg dit zeg :-( Dit gun je niemand op zo'n leeftijd
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Jeetje, hier word ik even stil van. Ik duik zo mijn fotoarchief in en dan kan ik denk ik nog best wel wat vinden.
De laatste keer dat ik hem sprak hoorde ik dat het beter ging dus dan is dit nieuws wel even schrikken.
Voor het geval deze pagina word uitgeprint: Heel veel sterkte Gabri!
Megane R26 -> Megane 4 RS
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Heftig nieuws, zag net de PM van Willem-Jan.

Bij deze wil ik Gabri en familie heel veel sterkte wensen, verder weet ik niet goed wat ik moet zeggen :-(
Anything worth doing is worth doing right!.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Gabri en familie heel veel sterkte!
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Verschrikkelijk. (U)

Omdat ik de laatste tijd niets meer van Gabri hoorde/las, vroeg ik afgelopen zondag aan Willem-Jan hoe het met hem ging. Ik wist van zijn ziekte, maar schrok enorm van het verhaal hoe het nu met hem gaat... (U)

Ik zag gisteren via Erik Olijnsma al wat foto's voorbij komen via Facebook, hebben jullie die al ontvangen?!

Zou het zeer op prijs stellen als we namens de RTC wat kunnen sturen. Arno, Willeon kan ik naar jullie wat overmaken?!

Gabri, mocht je dit toch lezen; hou je taai kerel! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Muis
Berichten: 167
Lid geworden op: wo 5 okt 2005 14:34
Locatie: Staphorst City

Goed idee Chris, ik zal die foto's van zijn facebook kopiëren, dan kunnen we die ook naar zijn moeder mailen.
a.k.a. Pauline van Nierop
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Chris, bedankt voor je inbreng, maar wat geef je iemand die ernstig ziek is? Materiële waarde is miniem denk ik momenteel. (mocht je toch nog een ander idee hebben, mag je me gerust mailen hoor)

Ik heb WJ gevraag om namens de RTC een kaart te sturen met eventueel van de bestuursleden/modereters een stukje tekst d'r in te verwerken, denk dat hij daar het meest aan heeft, gewoon het feit dat er aan hem gedacht word, daar heeft hij meer aan dan een bosje bloemen oid.

Dus stuur een kaartje of brief, dat zal hem vast goed doen.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Mark van Nierop
Berichten: 2992
Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
Locatie: Staphorst
Contacteer:

Voor ieder die nog foto's heeft waar Gabri op staat, kan je mailen naar mark-pauline@hotmail.com
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

ARNO16V schreef:Chris, bedankt voor je inbreng, maar wat geef je iemand die ernstig ziek is? Materiële waarde is miniem denk ik momenteel. (mocht je toch nog een ander idee hebben, mag je me gerust mailen hoor).

Uiteraard ben ik daar ook over aan het nadenken. Erg lastig. Kunnen we het dit weekend toch met zijn allen over hebben, en daarna snel iets regelen?!

Misschien iets van een collage met herinneringen?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Plaats reactie