Groupbuy Pure

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Wie doet er mee?

Voorwaarden:

- 10% korting
- geen verzendkosten vanuit U.K. naar mij toe (je betaalt dus alleen Nationale verzendkosten of komt het bij mij afhalen).

Wat hebben ze allemaal (Clio rs II):

- Struts+uniball topmounts - Losse uniball topmounts (passen ook in Clio 1 mits aanpassing dempers)
- Verstevigingskit draagarmen
- Verstevigingskit achteras
- Camberplaatjes
- Compleet shifterset
- Airco delete kit
- Stuurbekrachtiging delete kit
- Nokkenastandwielen
- Brembo remsets + adapters
- Uitlaten
- Etc

http://pure-motorsport.co.uk/clio_shop.php

Ik ben momenteel in afwachting of er een Clio 1 of 19 variant gemaakt kan worden.

Bestelling:

- JP: shifterset en losse topmounts
-
-
-
-
-


Sluitingsdatum: eind van de maand?!
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

komtienumee.... :grin:

er zijn geruchten dat pure topmounts gaat maken die meer caster geven (ik heb de standaard set al)...kan je hier wat over achterhalen?
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Je kunt ook de draagarm bussen helemaal naar het uiteinde persen, Dat deden ze bij de Clio 1 cup's ook. Echter dat heeft niet het eeuwige leven...

ik heb de vraag even doorgestuurd.
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

ik doe mee met de shifterset mits er een clio1 versie komt.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

het hoort niet in dit topic dat weet ik maar waarom wil je meer caster?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

mark 5t schreef:het hoort niet in dit topic dat weet ik maar waarom wil je meer caster?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
caster geeft bij het insturen iets meer camber. Iets wat je bij het insturen juist wil.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Er is/komt geen Clio 1 of 19 versie tenzij iemand zn Clio/19 beschikbaar stelt aan hen en de kosten voor rekening neemt.

M.a.w. niet interessant. Misschien dat iemand anders zelf een stang wil (laten) maken.
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Geert schreef:
mark 5t schreef:het hoort niet in dit topic dat weet ik maar waarom wil je meer caster?
kheb geen idee en welke kant monteer je de bussen dan op naar de voorkant van de auto of de achterkant?
caster geeft bij het insturen iets meer camber. Iets wat je bij het insturen juist wil.
Daarmee kan je dus harder een bocht door, zonder dat t rechtuit ten koste gaat van bandenslijtage, mindere rechtuitstabiliteit en bandslijtage. Nadeel: zwaarder insturen.
rev it like a rental
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

Had het niet beter kunnen zeggen!
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

aangezien ik nog met een set draagarmen bezig ben voor de voorzijde hoe moet ik de bussen dan monteren en hoeveel mm?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

Je draagarmen moeten naar voren op de auto, dat is denk ik de simpelsteanier om het te zeggen.
Een andere manier is de bussen moeten in de arm meer uitsteken aan de achterkant als de voorkant.
Je kunt denk ik niet superver gaan , de 182 heeft de fuseekogel iets verder naar voren staan om hetzelfde te bereiken....maar bij verlaagde auto's loopt hij al snel aan.....en dan moet je de bumpersteun omhoog buigen.
Plaats reactie