Toekomst van de club? lijst ideaalbeeld

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Voor mij is het evenement van afgelopen weekend de reden om dit topic te openen.

Ik vind dat als je als club aan een evenement meedoet, je je dan ook als club moet profileren, zeker nu er een naamswijziging komt die openbaar gemaakt moet worden en uitgedragen moet worden door de leden en niet leden.
* Niet leden (lees forummers)

Ik weet ook dat ik redelijk recht toe recht aan ben in mijn commentaren en dat men dat niet altijd waardeert, maar als bestuur zijnde moet je iig je beloftes nakomen en bepaalde mensen binnen het bestuur komen hun beloftes niet na en hullen zich in stilzwijgen, ik vind dat diep triest en slecht voor de club.

Ik vind dat er een bestuur moet komen wat daadkrachtig is en hun beloftes richting de leden en evt toekomstige leden nakomt.
Met andere woorden, dit bestuur werkt niet en het wordt tijd voor verandering.

In 2012 komt de naamsverandering en zijn er al dingen gepland waar misschien nog weinig invloed op mogelijk is, dat kan ik vanaf de zijkant niet beoordelen.

Ik wil me dus beschikbaar stellen voor het bestuur van de club.
Wel zijn daar enige "eisen" aan verbonden.
Er moeten mensen in het bestuur komen die ook hun beloftes na willen komen, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar als een beslissing genomen is moet je die ook als bestuur naar buiten toe dragen.

Wat mijn ideeen zijn en waar ik met een bestuur aan zou willen werken zijn de volgende dingen (en let op wie op welke plaats zit vind ik minder belangrijk, het gaat om de club en de leden)

De ideeen:

Vaste data voor de evenementen, bv:
Openingsmeeting altijd 3e zondag in maart.
Toertocht/evenement zuiden bv 2e zondag mei
Toertocht/evenement midden bv 1e zondag augustus
Toertocht/evenement noorden bv 3e zondag september
Afsluitmeeting bv 2e zondag oktober

Iig vaste data zodat men het ruim van tevoren weet en dus ook vantevoren reclame gemaakt kan worden en er genoeg tijd is om alles tot in de puntjes te regelen.

Verder vind ik dat je actieve leden moet belonenen met bv gratis bak koffie en appelpunt ofzo bij diverse evenementen.
Verder prijsjes ofzo bij toertochten en dergelijke.

Een clubwinkel met merchandise moet door 1 persoon beheerd worden en leden en niet leden kunnen daar spullen bestellen, nu vind ik dat ook vrij onduidelijk.

Dus het bestuur zou moeten bestaan uit leden die naar mijn mening aan de volgende eisen voldoen, ook al is het vrijwillig, je hebt wel een verantwoording en daar is commitment voor nodig.

100% inzet of meer
Beloftes nakomen
Open staan voor kritiek
Als men een fout maakt ook toe durven geven.
Minimaal 1 keer per maand bestuursoverleg roulerend bij de bestuursleden
Op het forum minimaal na het overleg de leden en niet leden op de hoogte houden van wat er speelt
Leden betrekken in beslissingen en ideeen dmv polls

Dit was het wel zon beetje.
Wil je ook het beste voor de club en wil je hieraan echt meewerken, laat het via pm even weten.
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 11 dec 2011 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Goed dat je dit op tafel gooit Luco!
Ik wil niemand afvallen maar het valt mij ook wel op dat beide bestuursleden schitteren in afwezigheid.

Wellicht nog een aanvulling: ik kreeg de bijsmaak dat mensen die in het verleden meetings tot in de puntjes georganiseerd hebben nu een beetje teleurgesteld waren.

Je kunt anderen niet kwalijk nemen dat ze iets de eerste keer niet goed doen. Wellicht is het een idee dat voormalig meeting coördinator en commissie een soort van 'draaiboek' maken met alle punten waar aan gedacht moet worden.

Dit maakt het bij een nieuw bestuur/in de toekomst een stuk duidelijker en makkelijker om een goed verzorgde meeting op te zetten.

Ps. Is dit niks voor in het ALV topic?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Tutuur,

Ik heb het bewust hier neergezet, waarom?
Omdat ik persoonlijk ook graag wil dat niet leden dit bekijken en lezen en erover nadenken.
Misschien kunnen we met een nieuwe ploeg deze mensen ertoe bewegen lid te worden.

Persoonlijk vind ik dat openings- en afsluitmeeting gratis en toegankelijk moeten zijn voor leden en niet leden, ander evenementen kan je onderscheid maken door korting te geven op inschrijving voor leden, en dan zoveel korting dat het lid worden echt zin heeft.

Of bv technische meetings of how tows te organiseren alleen voor leden, maar dat zijn hersenspinsels die ik samen met anderen zou willen uitwerken tot concrete dagen of evenementen zodat er bij de alv een kant en klaar plan ligt van een evt nieuw bestuur, maar uiteindelijk is de keuze aan de leden en de niet leden die hierdoor evt lid willen worden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Leon Cozijn
Berichten: 2183
Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
Locatie: Waddinxveen ZH
Contacteer:

Luco ik begrijp je punten inderdaad en tijdens de afsluit meeting van de ARC was het bestuur ook nergens te vinden.
Laatst gewijzigd door Leon Cozijn op ma 28 nov 2011 13:48, 2 keer totaal gewijzigd.
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Leon: lijkt me een overbodige vraag.

Luco: goeie post, en veel succes ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Leon Cozijn schreef:Luco ik begrijp hieruit dat jij dus ook mee gaat doen met organiseren?
Leon,

Dat heb jij goed begrepen, ik wil graag deel uitmaken van een nieuw bestuur met inachtneming van de dingen die ik in mijn openingspost heb benoemd.
Zijn die mensen er niet, dan houdt het voor mij op, ik ben daar heel duidelijk in, commitment voor 100% (minimaal) of niet.

Klinkt misschien arrogant, maar halfwas (met alle respect) ben ik het type niet voor, of ik doe het goed, of ik doe het niet.
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 28 nov 2011 13:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

tutuur schreef: Wellicht is het een idee dat voormalig meeting coördinator en commissie een soort van 'draaiboek' maken met alle punten waar aan gedacht moet worden.

Dit maakt het bij een nieuw bestuur/in de toekomst een stuk duidelijker en makkelijker om een goed verzorgde meeting op te zetten.
Goed idee Tutuur, het kwam ook al in mij op. Voor de Openingsmeeting is er altijd al een draaiboek, maar misschien is het inderdaad een idee om voor alle meetings een soort afkruislijstje te maken, zodat er niks vergeten kan worden. Ik ga ermee bezig!
Leon Cozijn
Berichten: 2183
Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
Locatie: Waddinxveen ZH
Contacteer:

Ik denk dat we ook wat meer mensen moeten hebben betreft de organisatie, mensen die actief zijn op het forum en zich er graag voor in willen zetten.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

How-to's heb ik ook al vaker ge-opperd, dit zou pas mogelijk zijn in het nieuwe forum.
Lijkt mij toch best makkelijk om een kopje: how-to's te maken waar alleen leden in kunnen.
Dan kun je waardevolle how-to's als sticky neerzetten.

Er zijn er zat! Zegmaar vragen die 20x opnieuw gesteld worden kun je daar in kwijt!
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Vaste data lijkt me niet echt handig. Dan kom je gegarandeerd een keer op Carnaval, Pasen, Pinksteren etc uit. En dan mis je opkomst, of stoot je gelovigen tegen het hoofd (niet dat mij dit tweede punt wat boeit, maar dat ter zijde.)
Andrews (supercinq)
Berichten: 1556
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
Locatie: Bergen op Zoom

daar heb je ook een goede arthur (Y)

forum opfrissen..
en wat interessante dingen toevoegen.
de how-to's die er zijn zijn of niet compleet
of zonder foto's..

ik wil hier zelf best wat werk van maken hoor..
koppakking vervangen gtt ofzo ;-)
staat binnenkort toch op de planning.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Allepinie schreef:Vaste data lijkt me niet echt handig. Dan kom je gegarandeerd een keer op Carnaval, Pasen, Pinksteren etc uit. En dan mis je opkomst, of stoot je gelovigen tegen het hoofd (niet dat mij dit tweede punt wat boeit, maar dat ter zijde.)
carnaval, pasen en pinksteren zijn ook vaste data waar je rekening mee kunt houden, voordeel van vaste data (of iig vooruit plannen) heeft als voordeel dat je alles veel beter en gespreider kunt regelen en dat je dan mooie lokaties en dingen kunt regelen.

how to's dan bedoel ik fysiek, de schriftelijke hadden wat mij betreft allang hier kunnen staan in een apart stukje techniek, dat kan mijn inziens ook met dit forum.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Ik heb nog wel een beetje fotoverslagen liggen van de Clio :D
Van bougies tot distri.riem vervangen.

Maargoed, daar gaat dit topic niet over. Goed initiatief denk ik. Ik heb alsnog de meeting zondag overgeslagen, omdat het 2x 1,5u rijden is en de planning wel erg krap werd. (feestje in de middag).

Ik ga niet oordelen of wat er wel of niet goed georganiseerd was, maar als je een nieuw lid een stukje ziet typen dat zijn beloofde spullen m.b.t. het lidmaatschap niet opgehaald kon worden? Dan sta je gewoon al een dikke 1-0 achter.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

dennisvr schreef:Leon: lijkt me een overbodige vraag.

Luco: goeie post, en veel succes ;)
Dank je Dennis (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Als ik een kleine kanttekening kan en mag maken ... :p

Het is altijd makkelijk om vanaf de zijlijn te trappen en kritiek te geven op iets, maar ik ben van mening dat de kritiek die ik her en der verneem wel degelijk voor een deel terecht is... Hoe spijtig ook.

Jammer genoeg lijkt het wel dat richting het einde van het jaar “natrappen en oude koeien” het enige vaste jaar-ritueel is bij de RTC en nu moet ik toegeven dat ik ook wel daar mee bezig ben (bewust en onbewust)

Als ik merk & zie dat er halverwege dit jaar op stel en sprong een bijeenkomst moest komen over de nieuwe site en daar ook over is gepraat, maar tot op heden nergens een uitvoering van te zien is op dit forum cq. het nieuwe forum …. Dan is dat jammer want de hele club verwacht er iets van.
Waar ikzelf dan het meest van baal is dat er legio mogelijkheden zijn om een nieuw forum neer te zetten… Het zelf uitvogelen is mooi en daar heb je dan ook de meeste eer van, maar wees realistisch… als er al een jaar of 2-3 wordt gesproken over de uiterste houdbaarheidsdatum van het huidige forum, dan verwacht ik toch wel wat meer snelheid in het regelen van zaken… Maar waarom kijken we niet naar een andere oplossing ?? (zoals ik ooit eens heb aangedragen)
Diverse autofora’s zijn er. Mooi en niet mooi. Kwestie van bekijken tot in hoeverre wij dat over kunnen nemen / aan kunnen passen. Het meeste is toch al voorgesneden koek. (of zie ik dat totaal verkeerd ??)

Daarnaast ook de te kleine club van bestuur. 2 man die kar gaan trekken is leuk om daarmee de korte lijnen te waarborgen, maar puntje bij paaltje kan er niemand worden geregeld voor andere zaken die ook geregeld moeten worden. Het is gewoon weer ouderwetsch de leden bij elkaar schrapen om iets te regelen…. En dat is jammer. Zelf het e.e.a. initiëren is er niet bij blijkbaar want “men wil gestuurd worden” lijkt het … Het mes snijd aan 2 kanten. We kunnen het onszelf aanrekenen, maar als er geen visie is …

Ik wil niet zeggen dat ik het toen beter deed als nu, maar ik zie wel waar de kink in de kabel zit.
Er is te weinig overleg en visie om zaken te regelen. Meer het ad-hoc gebeuren achter de schermen… 2 leden die zwemmen omdat ze niet weten waar ze aan toe zijn omdat het bestuur hun visie heeft en vast blijft houden : nieuwe website en de rest zien we wel, want het moet wel leuk blijven … Dat zegt in mijn ogfen voldoende.
Er is nu geen echte meeting-coördinator zoals Willeon toen was met behulp van o.a. Mark, Arno, Willem-Jan en Gabri precies wisten wat er speelde, welke afspraken er waren en wie waar verantwoordelijk voor was.
Als op de contactpagina niet eens staat bij je je kan melden m.b.t. je lidmaatschap, dan is het wel heel erg …

Ik mis duidelijk het beleid en de uitvoering.

Om terug te komen op de aangedragen punten van Luco :

- Vaste data voor meetings is an sich geen probleem, maar kan het wel worden als er meerdere Renault-clubs op die data een meeting organiseren of de locatie op dat moment geen mogelijkheid heeft (kwestie van overleg en mogelijkheden bekijken lijkt mij in samenspraak met locatie / andere Renault-clubs)

- 1x per maand overleg "face-to-face" is gewoonweg niet mogelijk (neem mij als voorbeeld. 3 uur reizen voor overleg bij jouw thuis b.v. is gewoonweg te ver). 1x per kwartaal lijkt mij wenselijker en liever centraal bij bv AC / Strand Horst o.i.d.

- Meehelpende leden/forummers altijd belonen, maar dan wel met iets "tastbaars". Als eenmaal de merchandise op poten staat, kan daar makkelijk een invulling voor gegeven worden. Daarnaast is een VVV-bon altijd goed en kan op vele manieren ingewisseld worden. ;-) Desalniettemin gaat het om "de blijk van waardering". Of je die moet uitdrukken in goederen of in wat anders moet het bestuur uitmaken.

- Of het huidige bestuur "daadkrachtig" is weet ik niet, maar de signalen zijn er dat dit niet zo is... In mijn ogen zie ik momenteel te weinig zichtbare zaken die de club ten goede moet komen. (spijtig genoeg)

Om de punten van Arthur (tutuur) terug te komen.

M.b.t het “draaiboek” meetings. Deze is er al lang, wordt alleen niets mee gedaan. Er bestaat zelfs 2 versies zover mijn kennis rijkt …

How-To’s is al vaker besproken met diverse leden die hun steentje willen / konden / zouden bijdragen … Er komt alleen niets van … Als je ziet dat er gewoon simpele werkbeschrijvingen te vinden zijn op het Renault Megane forum, vraag ik mij af waarom dat niet hier kan ?? (of is de diversiteit van de topics te groot dat er totaal geen onderscheid meer gemaakt kan worden tussen het e.e.a. ??)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
cliogek
Berichten: 733
Lid geworden op: za 26 dec 2009 19:00

Of iets goed is of minder goed op de treffens, daar laat ik me niet over uit.
Daarvoor ben ik tot nu toe te weinig komen opdagen.

Wat ik me wel afvraag is of er geen fusie mogelijk is met andere club(s)?
Of alleen met de forums?
Weet niet of dat een vooruitgang zal zijn, maar ik merk dat ik op en neer hobbel tussen de forums van RTC, CRS en ClioClub.

Wat ik ook merk is dat ik de RTC Markt ontwijk, bewust of onbewust.
Voor mij zou het dus prettiger zijn als het gewoon een topic zou worden.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik wil graag een reactie geven op de posts van Luco en Arco.
Allereerst een goed initiatief en leerzaam voor het bestuur lijkt me.

Het ligt op dit moment voornamelijk aan de communicatie naar de leden toe en niet aan het werk achter de schermen.

Zo wordt er hard gewerkt om de nieuwe site (waar volgens mij al 3 besturen lang over gesproken wordt) per 1 januari 2012 online te krijgen.
Daarnaast zit er ook veel werk in de naamswijziging.

De meetings hebben al een soort standaard periode en er wordt per jaar gekeken hoe dit past met de meetings van de andere (Renault) clubs.

Op dit moment zijn het niet alleen Hessel en Riel die bezig zijn met bestuurlijke taken. Wouter de Wit, Martijn Goossens en ondergetekende houden zich ook bezig met de verschillende taken binnen de club.

Nogmaals, wat ik vooral zie is een slechte communicatie naar de leden toe, maar er wordt zeker wel wat gedaan!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Dat was/is fout 1 naamswijziging....
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

fcuk man, ik wou echt niet reageren maar gezien de serieuse flappen txt zit het velen toch hoog. Dus bij deze mijn reactie :)

Vooreerst aan Willem-Jan: neem het mij niet kwalijk maar van een bestuurs-werking is weinig te merken naar de buitenwereld (leden/niet-leden/forum). Dat zal, zoals je zelf zegt, aan een gebrek aan communicatie liggen. Het is pijnlijk voor de mensen die zich wel ingezet hebben om vervolgens negatieve commentaren te moeten lezen. Ik kan me der iets bij voorstellen.

Maar..., ik denk dat ik als eerste gezegd heb dat ik Riëls idee/nieuwe wind helemaal niet zag zitten en daar ook de nodige redenen heb aangeplakt om mijn stelling te ondersteunen. Daar ben ik destijds ook weer dik op afgerekent maar dat was te verwachten.

Het aantal betalende leden blijft zakken, al maanden. Wat anderen denken zal ik nu neerzetten (om er weer op afgerekent te worden).

Riël, je aanpakt/nieuwe wind werkt niet. Zet een stap opzij en laat het over aan mensen die het willen proberen aub.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Jo

Je weet dat ik je hoog heb zitten en ik zou jouw iig graag bij de zaken willen betrekken, liever iemand die zijn mening niet onder stoelen of banken steekt.

Je kan beter als bestuur een felle gezonde discussie voeren en dan allemaal de schouders eronder dan maar een beetje ja knikken en eigenlijk het er niet mee eens zijn.

En ja ik was het ook niet eens met die zogenaamde nieuwe wind, ik vind het voornamelijk windstil, uiteindelijk is weer gebleken dat beloftes niet nagekomen worden en het heel windstil blijft.

@Jochem, ik ben benieuwd hoeveel mensen nu eigenlijk achter die naamswijziging staan?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:Je kan beter als bestuur een felle gezonde discussie voeren en dan allemaal de schouders eronder dan maar een beetje ja knikken en eigenlijk het er niet mee eens zijn.
Helemaal mee eens Luco (Y) (Y) (Y)

Dit valt ook onder de noemer communicatie. Als je niets communiceert, weet niemand ook iets en is het maar een beetje raden en is nergens goed over te discuseren.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Ik zie het ook graag dat het beter gaat met dit clubbie. Probeer de laatste tijd toch wel wat zaken op te pakken (Losange, infobrief) en te assisteren bij organisatie van de openingsmeeting e.d. maar het blijft gewoon erg lastig.

Ik denk ook wel dat je het met een groter aantal mensen een stuk beter voor elkaar kunt krijgen. (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

MartijnG schreef:Ik zie het ook graag dat het beter gaat met dit clubbie. Probeer de laatste tijd toch wel wat zaken op te pakken (Losange, infobrief) en te assisteren bij organisatie van de openingsmeeting e.d. maar het blijft gewoon erg lastig.

Ik denk ook wel dat je het met een groter aantal mensen een stuk beter voor elkaar kunt krijgen. (Y)
Voor een aantal zaken ben je afhankelijk van anderen en als je dan slechte of helemaal geen feed-back krijgt, kan het frustrerend zijn ja.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Wat mij betreft wordt de groep inderdaad groter.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

goh het begint er hier aardig op te lijken dat alle neuzen dan toch een keer in dezelfde richting gaan staan (Y) (Y)

is mijn recht toe recht aan commentaar toch nog ergens goed voor geweest. :p
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

Ik zou bijna voorstellen om hier een bewindvoerder/curator neer te zetten in de persoon van Luco, ik ben het helemaal met hem eens. :)

Wat ik zie gebeuren is dat RTC nog in 2012 ook een jaar doormoddert zoals afgelopen jaar en dat in combinatie met de naamswijziging weleens dodelijk zou kunnen zijn.

Snel handelen.
Trust me. I know what I'm doing.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik heb heel even telefonisch contact gehad met Hessel. Helaas heeft hij nog niet kunnen reageren omdat hij door ziekte een erg lange dienst moet draaien. Hij heeft mij gevraagd dit hier neer te zetten.
Hessel zal zeker nog een reactie geven als hij weer thuis is.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik wil écht niet lullig doen en persoonlijke situaties zijn niks aan te doen maar de afwezigheid van het bestuur schitterd hier zelfs.

Luco, voor het eerst ben ik het ook met je eens!
Bij deze toon ik mijn interesse in een 'functie' binnen de RTC.
Wat ik vorig jaar al gedaan heb maar niet nodig was en voor een moderatorschap was ook geen hulp meer nodig.

Ja, ik zal wss ook niet vanaf dag 1 alles perfect doen en ik weet dat ik ook wel de nodige discussies uitlok maar ik leer graag en help deze club graag aan een goede toekomst!

How-to's zijn ook zo gedaan eigenlijk! Foto's er bij moet wel even gefixt worden maar kennis is er zat!

Rtc markt is niks mis mee, als je wat wilt vragen gewoon een PB sturen, zelfde als dat je bij MP gewoon belt als je interesse hebt :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Willem-Jan schreef:Ik heb heel even telefonisch contact gehad met Hessel. Helaas heeft hij nog niet kunnen reageren omdat hij door ziekte een erg lange dienst moet draaien. Hij heeft mij gevraagd dit hier neer te zetten.
Hessel zal zeker nog een reactie geven als hij weer thuis is.
Willem-Jan
Naar mijn mening siert het Hessel als die wil reageren.
Maar zoals ik het beleefd heb is de actie van maar drie bestuursleden en het samen doen met de leden toch echt een idee van Riel.
Er zijn toen verschillende mensen geweest die hebben gezegd dat dat niet ging werken.
Maar nee er zou elke 14 dagen een update komen op het forum met de voortgang en de lopende zaken.
Ook zou men leden overal bij betrekken.

Tot op heden 1 update en geen enkele verdere communicatie naar leden of forummers.
Ook geen enkel teken om de leden ergens bij te betrekken, ja een waardeloze poll over het projectentopic die notabene door niet leden gestemd kon worden.
Geen enkele belofte is dus nagekomen en de meneer die dit alles geinitieerd heeft hult zich nu in een stille wind terwijl die vandaag zeker 10 keer ingelogd is geweest.

Naar mijn mening ben je dan geen knip voor je neus waard en zou je per onmiddelijke ingang je functie neer moeten leggen.

@Tutuur, staat genoteerd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Hier steekt de twijfel de kop op.

Ik zit er sterk aan te denken om volgend jaar mijn lidmaatschap niet meer te verlengen.

Maar met die kerel met die grote bek aan het roer, ken het nog wel een leuk worden.

Luco, verkijk je er niet op. Nu zit je misschien ruim in je vrije tijd. Maar als straks de opdrachten weer gaan lopen....wat dan??

Bestuurslid/Voorzitter zijn vergt vrije tijd

Maar geeft wel voldoening als het allemaal gaat zoals je het ingedachte had. (Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Lex, dat besef ik me, maar aangezien ik in 2012 en 2013 voor 99% niet zal racen maakt het niet uit of ik wel of geen opdrachten heb, ik heb altijd geroepen voor meer dan 100% of niet, zou een beetje raar zijn als ik het dan niet voor 100% of meer zou doen (Y)

En gewoon lid blijven (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Luco, ook ik ben het met je eens wat betreft de communicatie. Ook ik stoor me hier aan en zie graag dat de communicatie eindelijk eens wat beter wordt.

Het gaat er mij om dat ik mee kan helpen om mooie meetings neer te zetten, samen met andere enthousiaste mensen. En ik ben blij dat deze discussie niet uitmondt in een eindeloze ruzie, maar juist mensen weer oppept! Hulde daarvoor (Y)
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:Lex, dat besef ik me, maar aangezien ik in 2012 en 2013 voor 99% niet zal racen maakt het niet uit of ik wel of geen opdrachten heb, ik heb altijd geroepen voor meer dan 100% of niet, zou een beetje raar zijn als ik het dan niet voor 100% of meer zou doen (Y)

En gewoon lid blijven (0)
(Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

hee Lexie wel gewoon lid blijven he!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Daar gaat het ook om Willem-Jan
En als je een normaal bestuur (ik denk 7 man) en vaste ondersteuning hebt dan kan je heel veel doen.
Maar het bestuur moet 100% commitment hebben en ook hulp durven vragen als het evenement daar om vraagt.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gesloten