Interessante meuk op marktplaats

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ik bedoel jouw niet, maar kijk maar eens op de rtc markt
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
turbo5
Berichten: 1102
Lid geworden op: di 1 mei 2001 0:00
Locatie: Hooge zwaluwe / breda

ooooh, gelukkig..

Tja dadelijk wordt RTC-markt net zoals Marktplaats... 95% bedrijven 5% particulieren :-(
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Volgens mij was dit niet de bedoeling, Moderators??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Andrews (supercinq)
Berichten: 1556
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
Locatie: Bergen op Zoom

deze gtt komt toch uit zeeland??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Luco/Alpine-racer schreef:Volgens mij was dit niet de bedoeling, Moderators??
Het is niet de bedoeling dat bedrijven in de rtc markt adverteren. Ik gok dat je doelt op v6jes. Dit is prive bezit van de heren. Echter de link naar bedrijf doet idd weer wat anders geloven. Ga er vanuit dat we er mee bezig zijn achter de schermen.

Maar als je zoiets ziet en het zint je niet. Waarom pm je ons niet even zodat we het kunnen uitzoeken??
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Is een gewone vraag van Luco lijkt me. Ik kan me voorstellen dat anders ieder bedrijfje wat ruitenwissers, radio´s, electrische turbo´s en allerlei ander automateriaal hier dan zomaar zou kunnen aanbieden :p

Zelf heb ik ook sinds kort een bedrijfje, en ook daar heb ik een groupbuy voor aangeboden via rtc markt.

Misschien is het handig om er een richtlijn op los te laten :)
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Ik denk dat je ook wel een verschil kan zien in mensen die hier actief zijn en auto's/onderdelen aanbieden voor hun onderneming.
Kan me voorstellen dat het niet gewenst is dat iedereen hier zonder actief deel te nemen gewoon spullen van hun bedrijf gaan aanbieden. (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Patrick.B schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:Volgens mij was dit niet de bedoeling, Moderators??
Het is niet de bedoeling dat bedrijven in de rtc markt adverteren. Ik gok dat je doelt op v6jes. Dit is prive bezit van de heren. Echter de link naar bedrijf doet idd weer wat anders geloven. Ga er vanuit dat we er mee bezig zijn achter de schermen.

Maar als je zoiets ziet en het zint je niet. Waarom pm je ons niet even zodat we het kunnen uitzoeken??
Privebezit of niet, ze staan geadverteerd via een autobedrijf inclusief een link, dus ja dan kan iedereen wel zeggen dat het prive is en het via een bedrijf adverteren.

Ik ben ook prive, maar mag ook geen advertentie zetten voor bv werk.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Daan2D schreef:Ik denk dat je ook wel een verschil kan zien in mensen die hier actief zijn en auto's/onderdelen aanbieden voor hun onderneming.
Kan me voorstellen dat het niet gewenst is dat iedereen hier zonder actief deel te nemen gewoon spullen van hun bedrijf gaan aanbieden. (Y)
Als je als bedrijf wilt verkopen wordt je toch sponsor, dan mag het wel :grin:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Ik snap je punt luco (Y) Denk toch dat je dit even anders moet zien. Of het nou prive bezit is of niet ;-)
Racing is the best way to convert money into noise
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Daan2D schreef:Ik snap je punt luco (Y) Denk toch dat je dit even anders moet zien. Of het nou prive bezit is of niet ;-)
Ow en wanneer moeten we het dan anders zien?
Volgens mij zijn de regels erg duidelijk.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Denk niet dat dit de eerste keer is dat rik en siem hier iets aanbieden en daar ben je nooit over gevallen ;-)
En wat nou als er een linkje stond naar marktplaats, dat zal vast wel kunnen (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Daan2D schreef:Denk niet dat dit de eerste keer is dat rik en siem hier iets aanbieden en daar ben je nooit over gevallen ;-)
En wat nou als er een linkje stond naar marktplaats, dat zal vast wel kunnen (Y)
Daan, als ze iets als privepersoon aanbieden, niks mis mee.
Maar deze auto's worden via een autobedrijf verkocht, lijkt me een heel groot verschil, link naar marktplaats gebeurd vaker, is de link naar marktplaats een advertentie van een bedrijf val ik daar ook over.

Niemand mag hier de rtc markt gebruiken voor zijn bedrijf
ik niet
jp niet
mark 5t niet

Dus ook deze mensen niet.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Luco, klopt.
Het gaat zich erom dat we sponsoren vragen om een kleine bijdrage te doen aan de RTC, en dan zetten we er duidelijk op het forum dat het sponsoren zijn. Dan mogen ze aanbieden wat ze willen.

Het is niet dat we dit aanbod niet willen hebben, integendeel, het is gewoon dat we de sponsoren benadelen als we het toestaan. In dit geval was het een beetje de discussie bij de moderatoren of dit nu privé of bedrijf is.

Dus ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Dus?

Lijkt me duidelijk dat dit bedrijfsmatig is.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Als ik me niet vergis zijn de ads al verwijderd en zijn de betrokkenen op de hoogte gesteld...

(F)

Edit: Oh nee, toch niet... Sorry! :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Gaat me er niet om dat ze weg zouden moeten, maar misschien kan je een mogelijkheid inbouwen dat je bv tegen een betaald tarief ook als bedrijf op de rtc markt dingen kan aanbieden (bepaalde tijd), dan hoeven ze geen sponsor te worden maar kunnen ze eventueel wel leuk spul aanbieden, winwin.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

De verwijzing is weggehaald naar hun bedrijf. De beide v6jes zijn prive bezit en daar gaan we niet moeilijk om doen.

Er is een pm gestuurd. Dus ik denk dat het nu wel einde discussie hier is.

Gaarne verder ontopic :thnx:
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Mark5t is toch sponser, snap je post niet echt luco! Eerst even de juiste info hebben voordat je teveel zegt misschien! Wel goed dat je het aankaart overigens (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Luco/Alpine-racer schreef:Gaat me er niet om dat ze weg zouden moeten, maar misschien kan je een mogelijkheid inbouwen dat je bv tegen een betaald tarief ook als bedrijf op de rtc markt dingen kan aanbieden (bepaalde tijd), dan hoeven ze geen sponsor te worden maar kunnen ze eventueel wel leuk spul aanbieden, winwin.
Hmmz, dit vind ik best wel een goed idee eigenlijk. Je wil de drempel voor sponsoring (ook een groot woord, bijdrage is ook goed) klein maken. Waarom geen betaalde advertenties, voor een klein bedrag een zeer specifieke doelgroep...?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

advertenties betalend maken op rtc ? Dacht dat marktplaats gratis was...

Ik ben nog steeds op zoek naar de essentie van deze discussie.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Het punt was dat het niet de bedoeling is dat bedrijven gebruik maken van rtc markt. Echter zijn/waren de auto's van Kroonenburg privebezit, en dus legaal op rtc markt.

De steunen die ik voor een groupbuy aanbood is dan eigenlijk weer tegen de regels omdat ik (nog) geen sponsor ben :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Daan2D schreef:Mark5t is toch sponser, snap je post niet echt luco! Eerst even de juiste info hebben voordat je teveel zegt misschien! Wel goed dat je het aankaart overigens (Y)
Daan, volgens mij was de rtc markt bedoelt voor de particulier om spullen aan te bieden (gratis)

Sponsoren kunnen hun spullen aanbieden via het speciale gedeelte voor sponsoren, dus niet via de rtc markt.

Dus als je op de rtc markt bedrijven toe gaat laten, loopt het binnen de kortste keren uit de hand, dan kan elke renault dealer daar bv zijn voorraad neer gaan zetten, lijkt me niet de bedoeling toch?

@Jo, marktplaats is voor bv auto's niet gratis.

@JP, iedereen mag toch een groepbuy opzetten, of je nu particulier bent of bedrijf? Of je moet je eigen spullen in een groepbuy verkopen :-)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Persoonlijk heb ik het gevoel dat het sponsorgedeelte een beetje onder gesneeuwd is, in elk geval komt er momenteel weinig activiteit vanaf.

Vandaar dat ik voor de rtc markt kies, een gedeelte waar mensen op kijken wanneer ze iets zoeken of nieuwsgierig zijn.

Echter kan ik geen sponsor coordinator vinden om me te laten overtuigen voor sponsoring van de rtc :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Wat doe je dan JP, dat heb ik nergens kunnen vinden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

wat ik eigenlijk bedoel is dat ik de commotie rond dit punt helemaal niet snap. Akkoord, de heren Kronenburg hebben een bedrijf...so what ???? Ze adverteren hun gehele okkassie park toch niet ? Het gaat om 2 exclusieve auto's, niet meer en niet minder. Daarbij komt dan nog dat ze al lange tijd aktief zijn op het rtc forum en binnen de club.

Ik snap er echt geen hol van, lekker laten staan die ad. Er zijn andere dingen om je druk over te maken.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Persoonlijk vind ik dit ook geen probleem, het zou pas vervelend zijn als externe bedrijven 38 advertenties per dag plaatsen voor devil eyes koplampen etc :p :D
PaulM
Berichten: 4975
Lid geworden op: wo 27 jul 2005 10:14
Locatie: Nijmegen

ik moest serieus goed zoeken om die advertentie van het bedrijf te vinden in de rtc markt. Voor mijn gevoel valt het nog wel mee. Denk ook dat het vooral aan de proporties ligt en wie het post (lang lid ja of nee etc) en wat precies je post.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Voor de 2e keer. Gaarne ontopic.

De discussie mag van mij voortgezet worden in het act.

(Y)
Siem
Berichten: 341
Lid geworden op: za 9 okt 2004 18:55
Locatie: Hoorn

Weet niet of ik deze link mag plaatsen omdat de clio bij een bedrijf te koop staat.
Maar voor de zuinige Hollander:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... pu&asrc=fa
canonballman
Berichten: 4221
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: Hilvarenbeek

Tja, hij wordt nog zwaarder, maar of je nu 2 zakken zand voorin legt of een gastank... Dan toch liever die tank! Kun je tenminste kilometers maken met dat ding, waar ie voor bedoelt is :p
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Shit! Heb ik net een andere daily gekocht....
Dit was wel wat, haha!
Mark van Nierop
Berichten: 2992
Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
Locatie: Staphorst
Contacteer:

wat hebbie dan gekocht neef ???
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Mark van Nierop schreef:wat hebbie dan gekocht neef ???
zie zijn onderschrift:
Volvo S60 D5
Plaats reactie