Dynodag met Fastchip 10 november 2012
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik vond de clio van Jo wat tegenvallen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Op 0,5 bar ?GerryTT schreef:Hij durfde de druk gewoon niet hoger te zettenLuco/Alpine-racer schreef:Ik vond de clio van Jo wat tegenvallen
Clio is ook op de bank geweest:189pk adw. Ikke benne blij
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Niet verkeerd toch ?jacques schreef:Jo en Henk en alle overige medewerkers: bedankt voor de organisatie.
Ik had 142pk en 192Nm
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
GerryTT schreef:Yup, nie slecht toch, voor een bouwvakker
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
280 .....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tot 4000 rpm was er niemand thuis idd, daarna ging het wel,Luco/Alpine-racer schreef:Ik vond de clio van Jo wat tegenvallen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Valt me zeker niet tegen Gerry, mooi resultaat!
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: zo 24 okt 2010 17:34
- Contacteer:
Was weer een geslaagd dagje heb me eigen weer super vermaakt erg soepel wagentje weer gekregen erg blij mee hij doet het prima met dank aan Jo en Henk en natuurlijk Tovami dynojet.
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Was een gezellige dag:)
Cliotje eindelijk gemapt. Vermogen viel wat tegen met 151 pk adw.
Koppel en pk kromme zijn super en de klappen en vlammen helemaal
Jo en henk, nogmaals bedankt en tot de volgende keer.
P.s. Heeft iemand nog filmpjes van mijn run? Aangezien er genoeg stonden te filmen
tijdens de mapping.
Cliotje eindelijk gemapt. Vermogen viel wat tegen met 151 pk adw.
Koppel en pk kromme zijn super en de klappen en vlammen helemaal
Jo en henk, nogmaals bedankt en tot de volgende keer.
P.s. Heeft iemand nog filmpjes van mijn run? Aangezien er genoeg stonden te filmen
tijdens de mapping.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
We wachten op de rest van de grafiekjes..........wat een geweld die van Jo.
De dci op 105 pk en 250 nm van Andy?....
De dci op 105 pk en 250 nm van Andy?....
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
Mn 16v is de testbank op geweest,ben wel trots op
de resultaten, 134pk en 180nm op de wieltjes
op filter na is alles standaard.
de resultaten, 134pk en 180nm op de wieltjes
op filter na is alles standaard.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
ik ga straks nog even reply'n, moet nu snel naar een breugelavond (2 much useless info, maar goed)
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... d206RC.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0LClio.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... rRS250.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ciAndy.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... stiaan.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... e165CC.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ivic16.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... atCams.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 180Dci.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 18-16v.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... -iKDFi.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... oTurbo.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 25STG1.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... e180GT.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... R1920L.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... mon20L.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ijkerk.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... oTurbo.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... iJarno.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ArjanM.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... d206RC.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0LClio.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... rRS250.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ciAndy.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... stiaan.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... e165CC.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ivic16.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... atCams.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 180Dci.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 18-16v.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... -iKDFi.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... oTurbo.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 25STG1.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... e180GT.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... R1920L.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... mon20L.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ijkerk.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... oTurbo.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... iJarno.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ArjanM.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Was iig een leuke dag
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
@joost, Oei joost je hebt nog wat te doen zo te zien...
@gerry, niet slecht gedaan voor een "hobby project"
@gerry, niet slecht gedaan voor een "hobby project"
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
mwah 143 pk om mee te beginnen, beetje finetunen en er komt meer uit vermoed ik.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik had het over die van Joost he
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Super dag alleen jammer van het resultaat......
het is niet anders morgen maar weer eens het een en ander proberen.
op dorp nog wel wat geprobeerd boostcontroler er tussen uit liep die al een stuk beter (geen gestotter) morgen bij dag licht nogmaals proberen.
die 143pk was met terug lopende turbodruk (0,7 bar ) geen tot weinig ontsteking maar zal de logfile eens na moeten kijken.
het is niet anders morgen maar weer eens het een en ander proberen.
op dorp nog wel wat geprobeerd boostcontroler er tussen uit liep die al een stuk beter (geen gestotter) morgen bij dag licht nogmaals proberen.
die 143pk was met terug lopende turbodruk (0,7 bar ) geen tot weinig ontsteking maar zal de logfile eens na moeten kijken.
Laatst gewijzigd door Joost van der Hammen op za 10 nov 2012 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: zo 15 jan 2012 20:31
- Car: MeganeRS265CUP
- Locatie: zuid-holland
- Contacteer:
Topdag, helemaal blij met het resultaat! Circa 35PK erbij op een al niet verkeerde 242PK aan de wielen waarmee we begonnen...
Rit terug ging een stuk sneller als heen Thanks Henk en Jo!
Rit terug ging een stuk sneller als heen Thanks Henk en Jo!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
@ joost F7R met TURBO...
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
nog niet...........Jochem de Haas schreef:@ joost F7R met TURBO...
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
was een leuke dag met leuke wagens, en goed nieuws voor mij
Hoewel mijn blok niet bij de beste van de klas hoort (zijn een paar pony's gaan lopen de afgelopen 17 jaar) is die "wankel" grafiek van vorige keer verleden tijd.
MAP Sensor of Fuel Rail / Druk regelaar was naar ze grootje.
Nu lekker terug een normale grafiek eruit gekregen.
116 WielPeeKaa's ! niet bijster veel maar goed, na 17 jaar gaan er altijd wel een paar lopen ...
Moet nu geen kosten doen en kan rustig uitkijken of ik aan de 2 liter ga of niet
Hoewel mijn blok niet bij de beste van de klas hoort (zijn een paar pony's gaan lopen de afgelopen 17 jaar) is die "wankel" grafiek van vorige keer verleden tijd.
MAP Sensor of Fuel Rail / Druk regelaar was naar ze grootje.
Nu lekker terug een normale grafiek eruit gekregen.
116 WielPeeKaa's ! niet bijster veel maar goed, na 17 jaar gaan er altijd wel een paar lopen ...
Moet nu geen kosten doen en kan rustig uitkijken of ik aan de 2 liter ga of niet
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: do 27 sep 2012 9:43
Inderdaad een geslaagde dag moet ik zeggen. Leuk een keer iedereen gezien te hebben.
Ik was deels tevreden met mijn 177pk adw en 320NM, op Shell euro95 en een ZIPtuning. Ik ga vanaf deze week BP Ultimate 98 tanken en dan kijken we wel verder.
Donderdag gaan de Eibach veren eronder.
Ik heb wat fotos gemaakt die ik zsm zal plaatsen. Filmpjes heb ik ook gemaakt maar het geluid is bagger Ik zal ze wel plaatsen.
Inderdaad bedankt Henk en Jo en aanhang die ook veel werk hebben verricht.
Ik was deels tevreden met mijn 177pk adw en 320NM, op Shell euro95 en een ZIPtuning. Ik ga vanaf deze week BP Ultimate 98 tanken en dan kijken we wel verder.
Donderdag gaan de Eibach veren eronder.
Ik heb wat fotos gemaakt die ik zsm zal plaatsen. Filmpjes heb ik ook gemaakt maar het geluid is bagger Ik zal ze wel plaatsen.
Inderdaad bedankt Henk en Jo en aanhang die ook veel werk hebben verricht.
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: do 27 sep 2012 9:43
@ArjanRS: Leuk ritje op de terugweg trouwens
@PeteRS250: Inderdaad een heel mooi resultaat.
@PeteRS250: Inderdaad een heel mooi resultaat.
@Jo
Kun jij die uitdraai van de Clio v6 van Joachim nog posten ? Heb hem zelf nl nog niet.
Trouwens mooie kar Jo en die van Joost is ook een plaatje
Kun jij die uitdraai van de Clio v6 van Joachim nog posten ? Heb hem zelf nl nog niet.
Trouwens mooie kar Jo en die van Joost is ook een plaatje
-
- Berichten: 244
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010 10:57
Was weer gezellig!
216.4 bhp met 367 Nm.
Niet gedacht dat er nog zo weinig bij kwam op 98, als ik zie dat andere RSjes naar de 235 bhp kruipen!
Wat wel super is, is het toename van het koppel.. 62 Nm!!
De auto pingelt niet meer dus ben wel erg tevreden
Dank voor de organisatie
216.4 bhp met 367 Nm.
Niet gedacht dat er nog zo weinig bij kwam op 98, als ik zie dat andere RSjes naar de 235 bhp kruipen!
Wat wel super is, is het toename van het koppel.. 62 Nm!!
De auto pingelt niet meer dus ben wel erg tevreden
Dank voor de organisatie
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: do 27 sep 2012 9:43
Alstublieftderbimarcel schreef:Was een gezellige dag:)
Cliotje eindelijk gemapt. Vermogen viel wat tegen met 151 pk adw.
Koppel en pk kromme zijn super en de klappen en vlammen helemaal
Jo en henk, nogmaals bedankt en tot de volgende keer.
P.s. Heeft iemand nog filmpjes van mijn run? Aangezien er genoeg stonden te filmen
tijdens de mapping.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Arjanrs schreef:Was weer gezellig!
216.4 bhp met 367 Nm.
Niet gedacht dat er nog zo weinig bij kwam op 98, als ik zie dat andere RSjes naar de 235 bhp kruipen!
Wat wel super is, is het toename van het koppel.. 62 Nm!!
De auto pingelt niet meer dus ben wel erg tevreden
Dank voor de organisatie
Wat denk jezelf dat 62nm meer te weeg brengt?
Lijkt me logisch dat je tevreden bent.
Was zeker weer een prettig verblijf daar............en Jo.....leuke Clio hoor!..
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87