'89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Vertel hier alles over je project.
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

'89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Hallo, Ik ben Elroy en dit is het project topic van mijn sinds kort aangekochte Renault 5 gt turbo uit 1989.
De interesse voor een 5 gt turbo begon al op vroege leeftijd en is eigenlijk nooit weggegaan.
Rij al vanaf het moment dat ik auto mag rijden rijd ik Renault, begonnen met Clio 1.4 16v en 4 jaar later kocht ik een Renault Clio 2.0 16v sport.
Vanaf dat moment dat ik de clio rs had, begon het toch wel te knagen om toch ook een snelle auto voor erbij te hebben.
Ik kocht mijn 1e gt turbo, deze heb ik nog in bezit maar staat te wachten op restauratie (toekomstig project, veel laswerk exc. eerst deze.)
De Clio sport heb ik helaas niet echt lang gehad, gezien de vele kilometers die ik toen der tijd maakte besloot ik een Clio dci te kopen.

Hier nog een foto van mijn 1e gtt met de clio rs

[img]http://i.imgur.com/t2Vs5sGl.jpg[/img]

Vorige week kwam er dus een gt turbo te koop, afspraak gemaakt en de auto bekeken. Testrit gemaakt, overeengekomen met de prijs dus gekocht en gelijk een ritje van Alkmaar naar Zeeuws-Vlaanderen van 2.5 uur rijden zonder problemen! :)
De auto zag er nogal verwaarloosd uit op de advertentie, maar bij bezichtiging zag ik er wel brood in.

Wat zijn de plannen voorlopig:

* clio 16v cup velgen 15inch staal (gedaan)
* technische problemen oplossen (aandrijfas vervangen, stationair draait het nu niet dus oplossen o.a.)
* Interieur opfrissen (reeds met bezig)
* cosmetisch aanpakken
* stickers verwijderen aan de achterruit (gedaan)
* vooral genieten van het rijplezier.
* Remus einddemper vervangen voor een origineel exemplaar (gedaan)

het uiteindelijke doel:

* 100% roestvrij (dorpels, bumperophanging o.a.) en laten spuiten terug in de zelfde kleur
* Speedline 2012 (Gr A) of Williams velgen
* originele stickers


Foto van de aankoop:

[img]http://i.imgur.com/yTuSj7W.jpg[/img]

Foto thuis met aan de voorzijde de clio 16v cup velgen (achterzijde komt volgende week)

[img]http://i.imgur.com/27pkii7.jpg[/img]

achterklep strip vervangen voor een net exemplaar (tijdelijk Phase 1)

[img]http://i.imgur.com/ck2tlXO.jpg[/img]

[img]http://i.imgur.com/sLkYfTe.jpg[/img]

Interieur was nogal een troep, stoelen waren bekleed met skai-leer

[img]http://i.imgur.com/PaOARIZ.jpg[/img]

[img]http://i.imgur.com/QqL6YGi.jpg[/img]

Dan, de grote schoonmaak aan de binnenkant.

Gemotiveerd begonnen met als beloning 5 gulden en 65 cent rijker :bang:
[img]http://i.imgur.com/8AilLYR.jpg[/img]

Alle stoelen er uit
[img]http://i.imgur.com/5mBfEDA.jpg[/img]

Tapijt reiniger en vervolgens met stoomcleaner
[img]http://i.imgur.com/h4ufNFv.jpg[/img]

Origineel interieur
[img]http://i.imgur.com/d25FSS4.jpg[/img]

[img]http://i.imgur.com/BELr77J.jpg[/img]

Tot slot, nog een foto van de motorruimte (origineel, alleen aluminium radiateur)

[img]http://i.imgur.com/2TuZnNH.jpg[/img]

Update 3-11-2016

nu rondom op 4 stalen cup velgen i.c.m. naafdeksels.

[img]http://i.imgur.com/6yv8qsn.jpg[/img]

zoals je kunt zien is het nu net een hot rod :S zit zelf nog te twijfelen, of van achteren om laag of van voren terug op originele hoogte... Originele einddemper ligt btw al klaar voor montage.

[img]http://i.imgur.com/DTDqQNk.jpg[/img]

Update 22-11-2016

afgelopen weken bezig geweest om hem wat meer naar mijn zin te maken, het idee was om alleen de einddemper te vervangen en stickers v/d achterruit te verwijderen.
Maar, van het een kwam het ander.. bij het vervangen v/d einddemper viel op dat het hitteschild v/d tank in matige staat was, deze heb ik gezandstraald en in roestwerende coating gezet.
Na het schild terug gemonteerd te hebben en ik de einddemper wou plaatsen viel op dat de uitlaat zelf niet lekker gemonteerd zat onder de auto, kreeg zelfs de einddemper niet fantsoenlijk gemonteerd. Dus, ik de uitlaat verder nagekeken en zag dat er ook een gat in zat aan de voorkant. Gelukkig had ik nog een volledige uitlaat liggen dus deze met de nieuwe einddemper onder de auto gemonteerd. Als we dan toch bezig zijn, ook nog maar eens even onder de plastic skirt's en achterbumper gekeken wat ik daar van roest zou aantreffen. De bumperophanging achter moet aan beide kanten worden vervangen, dit zal in het voorjaar gebeuren (zelf nog even wat plaatjes maken voor de bumperophanging, malletjes heb ik nog liggen). De dorpels vielen mij echt heel erg mee, hier zit aan beide kanten in totaal 4 stukjes die gelast moeten worden.

hitteschildje voor, tijdens en na

[img]http://i.imgur.com/EaW2oqf.jpg[/img]

de achterbumper ophaning

[img]http://i.imgur.com/OKsBFfF.jpg[/img]

[img]http://i.imgur.com/8CElw0P.jpg[/img]

dorpel

[img]http://i.imgur.com/eqkvod0.jpg[/img]

kapotte uitlaat

[img]http://i.imgur.com/pj4e0rm.jpg[/img]

En het uiteindelijke resultaat van de achterkant (stickers weg, ruitenwisser terug op zijn plaats en de originele einddemper)

[img]http://i.imgur.com/JWFARsQ.jpg[/img]

Update 1-2-2017

gezien het nu winter is en ik nu toch niet met de gt op pad ga, weer eens wat aan het interieur gedaan.
De deurkaarten zijn voorzien van stof, hier zitten vlekken in en kreeg deze niet meer uit.
Na wat zoekwerk nog wat deurkaarten gevonden, deze zijn voorzien van kunstleer.
Ook nog een 1/3,2/3 deelbare achterbank gekocht en deze komt als het goed is morgen binnen.
wel is er 1 zitvlak beschadigd, aan de passagierskant dus 2/3 stuk. Dus als iemand nog een zitvlak Phase 2 heeft liggen, graag :)

voor:

[img]http://i.imgur.com/8nSDb5m.jpg[/img]

[img]http://i.imgur.com/BOx5OFU.jpg[/img]

na :)

[img]http://i.imgur.com/OEii5Fg.jpg[/img]

[img]http://i.imgur.com/4VgLMxs.jpg[/img]

Update 13-3-2017

nieuwe velgen

[img]http://i.imgur.com/hpR2EsT.jpg[/img]
Last edited by elroy on Mon 13 Mar 2017 21:18, edited 8 times in total.
Jacob Priem
Posts: 1676
Joined: Mon 21 May 2007 18:34

Re: '89 tungsten gray renault 5 gt turbo

Post by Jacob Priem »

Welkom hier, leuke GTT (Y)

Tapijtje is weer mooi rood ook zeg 8)
m1n1 (Jasper)
Posts: 786
Joined: Thu 31 May 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Location: 's-Hertogenbosch
Contact:

Re: '89 tungsten gray renault 5 gt turbo

Post by m1n1 (Jasper) »

Leuke Gt heb je gevonden!
Veel plezier met hem naar je zin te maken, zo te zien ben je op de goeie weg, mooi origineel! (Y)
User avatar
NicoK
Bestuurslid
Posts: 538
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Car: Clio 2.2 1.2 8V
Location: Makkum

Re: '89 tungsten gray renault 5 gt turbo

Post by NicoK »

Leuk en net ding zo te zien. Ook geniaal dat er nog guldens in de auto verstopt zitten. Veel plezier ermee!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Posts: 14155
Joined: Thu 5 Apr 2001 0:00
Location: Oudewater
Contact:

Re: '89 tungsten gray renault 5 gt turbo

Post by Jochem de Haas »

Gaaf....blijft leuk zo'n GTT
Abel
Über-Spammer
Posts: 8511
Joined: Fri 31 Aug 2001 0:00
Location: Groningen

Re: '89 tungsten gray renault 5 gt turbo

Post by Abel »

he, een vroege 89'tiger. nog voor het schutbord de ontsteking. Duitse import? ik zag ook een Duits muntje in je had dacht ik (I)

Erg mooi een originele GT (Y)
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten gray renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Jacob Priem wrote:Welkom hier, leuke GTT (Y)

Tapijtje is weer mooi rood ook zeg 8)
Dankjewel! :) tapijtje is inderdaad weer mooi geworden, nu nog rode vloermatten zodat ik het ook netjes rood kan houden
m1n1 (Jasper) wrote:Leuke Gt heb je gevonden!
Veel plezier met hem naar je zin te maken, zo te zien ben je op de goeie weg, mooi origineel! (Y)
Het viel inderdaad niet mee voor een leuke te vinden, maar er moet nog wel het 1 en ander aan gebeuren. Hij gaat de goede kant op :)
NicoK wrote:Leuk en net ding zo te zien. Ook geniaal dat er nog guldens in de auto verstopt zitten. Veel plezier ermee!

De basis is inderdaad goed :) haha die guldens blijven er in liggen, het hoort bij deze auto na zo'n lange tijd er te hebben gezworven.
Jochem de Haas wrote:Gaaf....blijft leuk zo'n GTT
Blijft inderdaad leuk! haha
Abel wrote:he, een vroege 89'tiger. nog voor het schutbord de ontsteking. Duitse import? ik zag ook een Duits muntje in je had dacht ik (I)

Erg mooi een originele GT (Y)
Ik zou het zelf niet weten, hij is in 1996 ingevoerd. Origineel is een gt turbo niet nieuw in duitsland geleverd maar wie weet heeft hij daar wel een tijd rond gereden. De duitse marken lagen er idd wel in haha
okido
Posts: 385
Joined: Fri 27 Feb 2015 13:32
Car: Renault Rodeo Turbo
Location: Alkmaar

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by okido »

Mooi geworden, erg mooie velgen. Ik vind hot rod wel wat hebben. Als je wilt aanpassen lijkt me achter verlagen het meest voor de hand liggen.
User avatar
Geert Claes
Posts: 1213
Joined: Sat 6 Apr 2002 0:00
Location: ALPINE GT + R5GTT + Talisman

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Geert Claes »

Mooi, ik blijf er verliefd op op de r5gtt.

Succes ermee!
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Posts: 22003
Joined: Sat 3 Mar 2001 0:00
Location: NL

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Chris »

Gaaf Elroy! Hou ons op de hoogte en laat ook eens wat over je andere GTTurbo's horen. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

okido wrote:Mooi geworden, erg mooie velgen. Ik vind hot rod wel wat hebben. Als je wilt aanpassen lijkt me achter verlagen het meest voor de hand liggen.
Dankjewel!, ik zal er nog een goed over na moeten denken wat ik er met ga doen, haha maar het zal uiteindelijk wel goed komen :)
Geert Claes wrote:Mooi, ik blijf er verliefd op op de r5gtt.

Succes ermee!
Dankje Geert, komt goed!

Chris wrote:Gaaf Elroy! Hou ons op de hoogte en laat ook eens wat over je andere GTTurbo's horen. (Y)
Chris, zojuist een update en ook een klein stukje over de andere gtt :)
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

update 1-2-2017
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Posts: 22003
Joined: Sat 3 Mar 2001 0:00
Location: NL

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Chris »

elroy, ik lees je topic met plezier, maar kan je update gewoon in een nieuwe post?! Scheelt mij een hoop tijd. (0)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Chris wrote:elroy, ik lees je topic met plezier, maar kan je update gewoon in een nieuwe post?! Scheelt mij een hoop tijd. (0)
Uiteraard, zal ik doen :grin:
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Vandaag velgen gehaald, retourje friesland.
Ook gelijk geinformeerd voor te laten poedercoaten, hier kom ik later op terug.

[img]http://i.imgur.com/hpR2EsT.jpg[/img]
mark 5t
Posts: 7630
Joined: Thu 14 Feb 2002 0:00
Location: roden
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by mark 5t »

achteras wel ff wat lager zetten.

verder mooi ding (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

mark 5t wrote:achteras wel ff wat lager zetten.

verder mooi ding (Y)
Dankje mark, ik was hem eerst van plan terug originele hoogte te zetten van voor. Maar, nu met deze velgen wil niks anders dan van achteren om laag. Zal me er even in moeten verdiepen.. iets met veel wd40 en rolmaat dacht ik.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Posts: 6133
Joined: Thu 10 Jan 2002 0:00
Location: Heiloo
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Sven 5 A T (VLIEGTEUG) »

Wd40 doet niet zoveel,
Pak dan jb80 of coca cola
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) wrote:Wd40 doet niet zoveel,
Pak dan jb80 of coca cola
Okee, dan ga ik jb80 halen. In het verleden ook al een gehad en was er ook zeer over te spreken
mark 5t
Posts: 7630
Joined: Thu 14 Feb 2002 0:00
Location: roden
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by mark 5t »

of eerst ff proberen als je geluk hebt is ie zo los.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Update 23-2-2018

even stof afblazen... inmiddels de volgende dingen aan de gt turbo gedaan.

* Nieuwe draagarmen
* Nieuwe spoorstangen en ander stuurhuis
* Nieuwe wiellagers voor
* Nieuwe schijven en blokken voor
* Andere schokbrekers en nieuwe verlagingsveren 3,5 cm verlaging en voorheen was dat 6 cm.
* Velgen laten poedercoaten
* laswerk (nog bezig met)
* Carburateur ultrasoon laten reinigen en voorzien van revisie set.

Na 12 jaar niet te hebben gelast, de draad terug opgepakt. bumper ophanging links achter is nu klaar. Dan de andere kant nog lassen en een stukje dorpel. Als dat gedaan is, kan de auto eindelijk weer verantwoord de weg op.

Williams velgen voor coaten (1 gespoten voor de beeldvorming)
[img]https://i.imgur.com/9Z8OOdtl.jpg[/img]

Williams velgen na coaten
[img]https://i.imgur.com/vsV6sxcl.jpg[/img]

Nieuwe draagarmen, spoortstangen, schijven, nieuwe veren. schokdemper,remklauw en fusee ontlakt en opnieuwe gespoten
[img]https://i.imgur.com/xcq67g5l.jpg[/img]

bumperophanging links
[img]https://i.imgur.com/qds1As5l.jpg[/img]

[img]https://i.imgur.com/oHRGRPAl.jpg[/img]

[img]https://i.imgur.com/EnwXwlpl.jpg[/img]

En in de epoxy primer (hoekje links wordt nog gemaakt).
[img]https://i.imgur.com/zB3GTP4l.jpg[/img]
Last edited by elroy on Fri 23 Feb 2018 20:56, edited 2 times in total.
larsdijkstra
Posts: 1351
Joined: Fri 28 Dec 2012 12:31
Location: Twello

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by larsdijkstra »

mooi werk Elroy!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Renault Megane 2.0 16v F7R 1999 HB
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

larsdijkstra wrote:mooi werk Elroy!
dankjewel Lars!
Willeon de Zoete
Posts: 7023
Joined: Mon 9 Jul 2007 18:40
Location: Ruinerwold

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Willeon de Zoete »

Mooi bezig (geweest) Elroy!
Leuk om te volgen hoe je 'm stukje bij beetje netter maakt! (Y) (Y)
okido
Posts: 385
Joined: Fri 27 Feb 2015 13:32
Car: Renault Rodeo Turbo
Location: Alkmaar

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by okido »

Het wordt grondig aangepakt (Y)
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Willeon de Zoete wrote:Mooi bezig (geweest) Elroy!
Leuk om te volgen hoe je 'm stukje bij beetje netter maakt! (Y) (Y)
Dankjewel! Ga het zo duidelijk mogelijk laten zien wat ik doe via deze projectpagina.
okido wrote:Het wordt grondig aangepakt (Y)
Thanks! het is net al het verbouwen van een huis, elke keer kom je weer iets tegen wat beter kan :P
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Update 27-2-2018

afgelopen dagen mezelf bezig gehouden met het lassen van de bumperophanging rechts achter. ook een begin gemaakt aan de rechter dorpel, dit is nogal een karwei aangezien er ook een deel van de binnendorpel moet vervangen worden. in het verleden is de buitendorpel al eens vervangen, alleen de laatste 20 centimeter niet. ook is de dorpel na het inlassen niet nabehandeld. dus deze dorpel ga ik terug 'kaal' zetten en in de epoxy zetten.

eerst begonnen met onder het achterlicht een nieuwe stukje in te lassen
[img]https://i.imgur.com/NxT4zX5l.jpg[/img]

dan het driehoekje er in gelast
[img]https://i.imgur.com/odOYHMKl.jpg[/img]

vanuit de wielkast gezien
[img]https://i.imgur.com/M4FpdiKl.jpg[/img]

en na het inlassen van de ophanging, gaat nog in de epoxyprimer, strijkkit en aan de binnenzijde 3m body seal.
[img]https://i.imgur.com/RKUuSXjl.jpg[/img]

de binnendorpel
[img]https://i.imgur.com/8JTvylRl.jpg[/img]

en dit stukje plaatwerk nagemaakt, hier proplas ik de buitendorpel op.
[img]https://i.imgur.com/vOALGMol.jpg[/img]
tutuur
Clubsponsor
Posts: 14277
Joined: Sun 11 Jan 2009 16:04
Location: hoorn

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by tutuur »

Ik zeg lekker bezig! zou willen dat ik er nog zo veel tijd voor had :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Posts: 22003
Joined: Sat 3 Mar 2001 0:00
Location: NL

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Chris »

Lekker bezig Elroy! Ga je de DGTTO meeting redden?! :p
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

tutuur wrote:Ik zeg lekker bezig! zou willen dat ik er nog zo veel tijd voor had :(
Chris wrote:Lekker bezig Elroy! Ga je de DGTTO meeting redden?! :p
Dankje, ik schrik er inderdaad van hoeveel uren er al zijn verstreken en hoeveel tijd je in 1 klein stukje steek om het netjes te repareren.

Het doel is inderdaad om met de auto naar de DGTTO meeting te gaan, maar nog veel te doen om hem in orde te zetten. ik doe mijn best iig :)
elroy
Posts: 50
Joined: Wed 18 Mar 2009 18:26
Car: renault 5 gt turbo
Location: axel
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by elroy »

Update 27-3-2018

inmiddels weer wat vordering gemaakt. Na het lassen van de rechterkant, begonnen aan de linkerkant. Deze kant viel zwaar tegen, daarom beslist om maar gelijk de gehele dorpel te vervangen. En als we dan toch bezig zijn, tja.. dan ook gelijk maar het krikpunt. Achterste stuk dorpel (binnen + buiten) zit netjes terug in elkaar, momenteel bezig met het krikpunt en moet daarna nog de buitendorpel er in lassen. Daarna alles behandelen en kan de auto eindelijk terug worden gereed gezet voor APK.

Het achterste stuk dorpel

[img]https://i.imgur.com/KhRmpqNl.jpg[/img]

gerepareerde hoek

[img]https://i.imgur.com/j4Ealwjl.jpg[/img]

Ophanging gemaakt voor de sideskirt clips (een spijker :lol: )

[img]https://i.imgur.com/5gRs25Al.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/mpTLwJPl.jpg[/img]

gerepareerde binnendorpel

[img]https://i.imgur.com/LRVFm0dl.jpg[/img]

buitendorpel

[img]https://i.imgur.com/l5na15Gl.jpg[/img]

toen verder gegaan met het verwijderen van het oude krikpunt, het plaatwerk wat daar achter zat was grotendeels slecht. slechte stukken uitgeslepen en opnieuw ingelast.

[img]https://i.imgur.com/dS8dGgWl.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/ToYomXwl.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/P5uHAxGl.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/wz3wwk8l.jpg[/img]

Het enige vervelende is het nieuwe (immitatie) krikpunt, de pasvorm is nogal afwijkend van het origineel. Hopelijk lukt het om die er morgen in te zetten.
mark 5t
Posts: 7630
Joined: Thu 14 Feb 2002 0:00
Location: roden
Contact:

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by mark 5t »

(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) goed bezig zeg !!!!!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Renaultjoe
Posts: 75
Joined: Mon 14 Jun 2004 20:36
Location: Bolsward

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Renaultjoe »

Knap werk!
User avatar
Bas
Bestuurslid
Posts: 3974
Joined: Mon 8 Jan 2001 0:00
Car: Revell 11T 1:1
Location: Om de hoek

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Bas »

Lekker bezig hoor, altijd mooi om te zien dit soort reparaties.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Willeon de Zoete
Posts: 7023
Joined: Mon 9 Jul 2007 18:40
Location: Ruinerwold

Re: '89 tungsten grey renault 5 gt turbo

Post by Willeon de Zoete »

Mooi werk Elroy!! (Y)
Post Reply