dat bedoel ik. Meestal is de inlaat bij een turbo motor van ondergeschikt belang bij de uitlaattutuur schreef:Inlaat spruitstuk van de Megane 2 en 3 is toch heel wat aan te verbeteren hoor! Alleen gains vs effort niet echt interessant om aan te pakken, althans, nog nietAbel schreef: ik denk niet dat de inlaat spruitstuk heel erg veel beter kan aan een megane 3 RS Turbo blok. aangezien je met drukvulling werkt en een hele lange inlaat traject hebt van af de filter.
misschien dat de piping wat beter kan in kombinatie met een dikke chargecooler
Tuur's JS Clio R450T
-
- Berichten: 750
- Lid geworden op: zo 18 jun 2006 11:45
- Car: R5 Alpine Turbo
- Locatie: België
ziet er gaaf uit Tuur!
5 Alpine Turbo
Vrachtwagen uitlaat is weer een stukje langer geworden
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... xpgi8e.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... yvcscd.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... lexk9s.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... lf1pdu.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... xpgi8e.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... yvcscd.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... lexk9s.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... lf1pdu.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Wat is de diameter van die schoorsteen ?
3", meer dan zat
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Idd mijn downpijp is 3inch de rest 2.5
Meer dan voldoende, zeker voor jouw doel!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Geen idee meer wat me doel is...
We zien t wel als ie in elkaar zit en met t afstellen.
We zien t wel als ie in elkaar zit en met t afstellen.
2,5" kun je over de 400pk mee dus zit wel goed lijkt me
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hahaha nou zo gek wil ik t niet maken
Vandaag weer een stukje verder gekomen, gaat stiekem toch best wel wat tijd in zitten!
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... fmzdrp.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... be6ioy.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ozav1z.jpg[/img]
Nu maar weet wat bochten bestellen, is harder gegaan dan ik had gehoopt
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... fmzdrp.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... be6ioy.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ozav1z.jpg[/img]
Nu maar weet wat bochten bestellen, is harder gegaan dan ik had gehoopt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
wordt id mooi maar zie ik het nu goed?
gebrui je dikwandige pijpen?
wordt dan wel heel erg zwaar systeem.
beter dunne bestellen dan die echt zijn gemaakt voor uitlaatsystemen.
gebrui je dikwandige pijpen?
wordt dan wel heel erg zwaar systeem.
beter dunne bestellen dan die echt zijn gemaakt voor uitlaatsystemen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Dit is 2mm wanddikte, heb ook 1,5mm delen liggen maar de levering daarvan, met name de bochten met de radiussen die ik wilde bleek echt een drama, zodoende dus toch maar voor 2mm wanddikte gegaan. Ik had het ook graag anders gezien maar afgezien van een paar kg extra zal er ik er nog vrij weinig van merken zodra alles er volledig onder hangt
werkt veel meer echt niet geweldig
PM je wel ff een adres.
PM je wel ff een adres.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
okido niet om het een of ander maar dat spul is echt lomp.
spul wat ik tuur heb aangeraden is superspul en gaat never nooit niet stuk.
spul wat ik tuur heb aangeraden is superspul en gaat never nooit niet stuk.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
Je hebt gelijk blij dat ik niet te lang overgewerkt heb... damn ouwe hobbyist
Niet veel meer gebeurd, inmiddels wel de materialen binnen om de uitlaat af te maken maar het ontbreekt me nog even aan tijd.
De nieuwe velgen en banden zijn wel binnen. De velgen worden weer dezelfde maar dan nieuw en gelijk gecoat met Gtechniq csl en afgetopt met exo V3. De banden zijn PS4's geworden in 225/40/18 en 215/40/18.
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... vbbezu.jpg[/img]
De nieuwe velgen en banden zijn wel binnen. De velgen worden weer dezelfde maar dan nieuw en gelijk gecoat met Gtechniq csl en afgetopt met exo V3. De banden zijn PS4's geworden in 225/40/18 en 215/40/18.
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... vbbezu.jpg[/img]
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Goede keus, maatje 225/40/18 plakt prima hier. Alleen dan wel met die drie in je Clio-benaming een stapje naar achterDe banden zijn PS4's geworden in 225/40/18 en 215/40/18.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Heb voorheen altijd Hankook V12 gehad welke opzich prima bevielen, echter na een rondje mee te hebben gereden in een maat zijn 350pk sterke T5-R was ik om! Dat ding heeft op vochtig wegdek meer grip dan ik op droog had
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Nou, rechtuit qua tractie kan ik even niet over meepraten helaas, maar loop de bocht door drukken op een afrit dan ligt de schuifgrens wel erg ver weg. Eng ver met een gezinsstation
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ik ben benieuwd Luuk, zit momenteel niet erg veel schot in de zaak helaas
Door andere verplichtingen niet veel tijd voor de Clio gehad, echter vandaag toch weer wat kunnen doen:
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... o5sm6g.jpg[/img]
Gaat stiekem toch nog best wel wat tijd zitten in passen en meten, maar ik wil het dan ook perfect hebben!
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... o5sm6g.jpg[/img]
Gaat stiekem toch nog best wel wat tijd zitten in passen en meten, maar ik wil het dan ook perfect hebben!
I know bin there done that
koost zeeen tijd als je het mooi wil doen.
koost zeeen tijd als je het mooi wil doen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Weer wat verder:
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... iqy3e4.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... blvao4.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... iqy3e4.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... blvao4.jpg[/img]
Die van een Focus RS zijn meestal nog een slag groter, maar het geeft idd wel hetzelfde idee
Ik ben er happy mee, niet te overdreven maar ook niet te bescheiden
Ik ben er happy mee, niet te overdreven maar ook niet te bescheiden
voorlopig nog helemaal niks
-
- Moderator
- Berichten: 14792
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
tutuur schreef:Die van een Focus RS zijn meestal nog een slag groter, maar het geeft idd wel hetzelfde idee
Ik ben er happy mee, niet te overdreven maar ook niet te bescheiden
Nice