zit even met een enorme twijfel.
We hebben nog niet gekeken wat er nu precies aan de hand is en wat de schade is dit ivm mijn HBO studie die naast mijn werk echt veel tijd vraagt.
Goed wat nu eerst doen de schade vastellen lijkt mij logisch, misschien toch volgende week een gaatje vinden ?
Maar als het huidige blok in puin ligt waar ik wel vanuit ga want het zit toch nooit mee met Rusty, zou ik dan een megane onderblok nemen met de huidige 16V kop als deze niet compleet krom is.
Waarom de huidig 16V kop gebruiken ? de snelle nokassen zijn toch goed merkbaar en zou het zonde vinden om deze weg te moeten doen.
Waarom niet in dit blok investeren ? iets zegt mij dat het niet bepaald een succes is of gaat worden ook wel een miskoop genoemd
Daarom denk ik dat ik er beter aan doe om nu wel eens een betrouwbaar blok op te bouwen met super hulp van mijn maat Patrick
Ik word het gewoon spuug zat dat je telkens motorische problemen hebt terwijl je hoofd alweer bij de volgende upgrade zit (onderstel)
Heb geen zin om daar geld in te blijven pompen pak liever het onderstel en de roest aan.
Even kort samen vatten van de plannen.
Schade vastellen
Nieuw blok opbouwen ? dus Megane onderblok en huidige 16V kop
WELKE ECU ? ? ? die van de Megane of van het huidige blok ? Nadeel van de megane ECU is de start onderbreker en gaat volgens mij niet samen met de 16V kop.
Als dit nieuwe blok er wel komt word er sowieso gemapt.
Waar moet ik nog meer op letten en dan heb ik het niet over welke Olie ik moet gebruiken maar de verborgen dingen en struikel blokken. en ja ik ga vanaf nu ook in de racer 98 gooien
Het is nog een idee daarom vraag ik jullie mening, of dit wel een goed idee is. En dan bedoel ik voornamelijk de combi van 1.8 kop en 2.0 onderblok