Luuk's Clio 1.8 16V rusty racer
En iets aerodynamischer
Uiteindelijk hoeft het niet veel te kosten en het spaart uiteindelijk wel je remmen iets in theorie, maargoed het is niet direct noodzaak.
Ding wordt mooier en mooier Luuk, chapeau
Dat rusty past eigenlijk ook niet meer straks hehe.
Uiteindelijk hoeft het niet veel te kosten en het spaart uiteindelijk wel je remmen iets in theorie, maargoed het is niet direct noodzaak.
Ding wordt mooier en mooier Luuk, chapeau
Dat rusty past eigenlijk ook niet meer straks hehe.
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Ik zou geen remkoeling maken, heb er even mee rond gereden naar kreeg daardoor de remmen niet warm genoeg meer op de ring.
Gevolg dat ze gewoon minder remmen en hard blijven piepen.
Zou het eerder aanleggen voor besparing van wiellagers dan voor de remmen zelf.
Gevolg dat ze gewoon minder remmen en hard blijven piepen.
Zou het eerder aanleggen voor besparing van wiellagers dan voor de remmen zelf.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Even twee updates samen gevoegd met een foto dump
Als eerste Marcel bedankt voor je telefonische hulp, uitleg en foto's
Ondanks de drukte van de studie toch weer tijd gehad om even een upgrade te plaatsen en te testen.
Had de set topmounts al een poos geleden gekocht maar zag een beetje op tegen het afdraaien van de demppatronen achteraf viel dat onwijs mee. Het goed vast krijgen bleek wat lastiger. Met een bonkende topschotel op de Nurburgring tot gevolg
Eenmaal terug weer alles losgehaald en toen nogmaals goed vast gezet en speling's vrijgemaakt.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 015462.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... FCB75B.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 5E90FA.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 092F72.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 101D6C.jpg[/img]
Even weer een kleine update. Ergernis nummer 2 is ook verdwenen en vervangen voor een 2e kuipstoel. Het is een OMP geworden omdat dat de enigste knappen in maat XL was.
Jammer genoeg is het wel een buizenframe maar om hem daar nou voor te laten staan
Ook vandaag even de Clio een goed sopje gegeven een gekleid en een vers laagje was erop + een Nurburgring sticker iets wat dit kleine monster nou toch wel eens heeft verdient.
Op de planning staat roest aanpakken ik hoop de binnen nu en 2 maanden te kunnen aanpakken. In het najaar hoop ik de achteras bevestiging te kunnen oplappen. De roest rondom de achteras is er wel maar valt nog te overzien de dorpels en zijschermen worden rap slechter.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 672A72.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... F03A68.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 4D0EC4.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... BD0945.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 991D53.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 76890B.jpg[/img]
Als eerste Marcel bedankt voor je telefonische hulp, uitleg en foto's
Ondanks de drukte van de studie toch weer tijd gehad om even een upgrade te plaatsen en te testen.
Had de set topmounts al een poos geleden gekocht maar zag een beetje op tegen het afdraaien van de demppatronen achteraf viel dat onwijs mee. Het goed vast krijgen bleek wat lastiger. Met een bonkende topschotel op de Nurburgring tot gevolg
Eenmaal terug weer alles losgehaald en toen nogmaals goed vast gezet en speling's vrijgemaakt.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 015462.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... FCB75B.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 5E90FA.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 092F72.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 101D6C.jpg[/img]
Even weer een kleine update. Ergernis nummer 2 is ook verdwenen en vervangen voor een 2e kuipstoel. Het is een OMP geworden omdat dat de enigste knappen in maat XL was.
Jammer genoeg is het wel een buizenframe maar om hem daar nou voor te laten staan
Ook vandaag even de Clio een goed sopje gegeven een gekleid en een vers laagje was erop + een Nurburgring sticker iets wat dit kleine monster nou toch wel eens heeft verdient.
Op de planning staat roest aanpakken ik hoop de binnen nu en 2 maanden te kunnen aanpakken. In het najaar hoop ik de achteras bevestiging te kunnen oplappen. De roest rondom de achteras is er wel maar valt nog te overzien de dorpels en zijschermen worden rap slechter.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 672A72.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... F03A68.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 4D0EC4.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... BD0945.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 991D53.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 76890B.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Gaaf hoor....
soms kriebelt t
soms kriebelt t
Die roest? Jochem je moet es lekker wat van die rommel uitdunnen man, tig project maar kleine beetjes aandacht geven heb je ook niets aan
Luuk, ding wordt langzamerhand toch steeds mooier zo, mag alleen wel een spacertje hebben achter als ik het zo zie of die camber update doen met losse astappen.
Luuk, ding wordt langzamerhand toch steeds mooier zo, mag alleen wel een spacertje hebben achter als ik het zo zie of die camber update doen met losse astappen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ja ach.....Momenteel maar 1 project.
Huis..buitenkant schilderen
Huis..buitenkant schilderen
-
- Berichten: 437
- Lid geworden op: vr 9 mar 2007 18:07
- Locatie: Groningen
Hier nog één... Wat een k*twerk zeg...Jochem de Haas schreef:Ja ach.....Momenteel maar 1 project.
Huis..buitenkant schilderen
Hoezo haat - liefde verhouding?!
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Das pech klep weg.
Afgelopen week haalde ik de racer op van stalling en was onderweg naar huis om wat dingen te checken zoals bougies
100 meter voor het stoplicht naar Beverwijk BAM en een hele vette steekvlam. Ik schrok mij kapot, ben wel klappen gewend van de uitlaat maar dit was niet best uit schrik trapte ik gelijk de koppeling in en merkte dat de motor op nog maar 3 cilinders liep. Hmmm nee he niet weer niet nu
Gelukkig kon ik naar een parkeerplaats rollen met de motor uit. Die avond een maat gebeld of hij kon helpen slepen dan stond hij in ieder geval thuis.
Bij aankomst gelijk de bougies eruit gedraaid en die lagen er zo bij.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... BC294F.jpg[/img]
Dat voorspelt niet veel goeds
Dat zelfde weekend een compressie test gedaan en ja hoor geen compressie op de 2e cilinder vanaf het vliegwiel geteld. De overige cilinder bouwde keurig druk op alle tot 13,5 14 bar
Naja dan de kop er maar af en hopen op het beste.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 37A207.jpg[/img]
Het is niet de meest duidelijke foto maar de cilinderwand heeft gelukkig geen schade opgelopen evenals de zuiger
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 464EA7.jpg[/img]
Het zelfde kan ik helaas niet zeggen over de uitlaatklep
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 9A9115.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... F8D1C9.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 906049.jpg[/img]
Zoals ook op de foto's is te zien dicht de koppakking niet lekker af, achteraf ben ik dus blij dat dit gebeurt en de kop eraf is. Er is nu geen schade opgetreden alleen een zwarte plek, ik denk dat die in loop van tijd had uitgegroeid tot een gat. tussen cilinder 2 en 3.
Wat nu. Ik heb twee nieuwe kleppen besteld en die gaan we monteren hopen dat de klepzitting niet beschadigd is. Ook zijn de injectoren weggebracht voor een reiniging beurt.
De eBay pakkingen ruimen het veld en alles is nu besteld van het merk Reinz.
Ik hoop dat hij eind volgende week weer loopt dan kan hij 14 aug worden in gereden op de ring
Oja even wat aanvulling. Ik reedt op BP 98 en aan de Menno mapping twijfel ik niet.
Afgelopen week haalde ik de racer op van stalling en was onderweg naar huis om wat dingen te checken zoals bougies
100 meter voor het stoplicht naar Beverwijk BAM en een hele vette steekvlam. Ik schrok mij kapot, ben wel klappen gewend van de uitlaat maar dit was niet best uit schrik trapte ik gelijk de koppeling in en merkte dat de motor op nog maar 3 cilinders liep. Hmmm nee he niet weer niet nu
Gelukkig kon ik naar een parkeerplaats rollen met de motor uit. Die avond een maat gebeld of hij kon helpen slepen dan stond hij in ieder geval thuis.
Bij aankomst gelijk de bougies eruit gedraaid en die lagen er zo bij.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... BC294F.jpg[/img]
Dat voorspelt niet veel goeds
Dat zelfde weekend een compressie test gedaan en ja hoor geen compressie op de 2e cilinder vanaf het vliegwiel geteld. De overige cilinder bouwde keurig druk op alle tot 13,5 14 bar
Naja dan de kop er maar af en hopen op het beste.
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 37A207.jpg[/img]
Het is niet de meest duidelijke foto maar de cilinderwand heeft gelukkig geen schade opgelopen evenals de zuiger
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 464EA7.jpg[/img]
Het zelfde kan ik helaas niet zeggen over de uitlaatklep
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 9A9115.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... F8D1C9.jpg[/img]
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 906049.jpg[/img]
Zoals ook op de foto's is te zien dicht de koppakking niet lekker af, achteraf ben ik dus blij dat dit gebeurt en de kop eraf is. Er is nu geen schade opgetreden alleen een zwarte plek, ik denk dat die in loop van tijd had uitgegroeid tot een gat. tussen cilinder 2 en 3.
Wat nu. Ik heb twee nieuwe kleppen besteld en die gaan we monteren hopen dat de klepzitting niet beschadigd is. Ook zijn de injectoren weggebracht voor een reiniging beurt.
De eBay pakkingen ruimen het veld en alles is nu besteld van het merk Reinz.
Ik hoop dat hij eind volgende week weer loopt dan kan hij 14 aug worden in gereden op de ring
Oja even wat aanvulling. Ik reedt op BP 98 en aan de Menno mapping twijfel ik niet.
Zou die nieuwe kleppen even inslijpen, zoals dat vroeger altijd werd gedaan met zo'n rondraai stift en polijstpasta:
[img]http://www.hydrau.shadowhosting.nl/wp-c ... op_006.jpg[/img]
De kop laat je neem ik aan vlakken bij de Gamo? Let even op dat ze er het minimale afhalen.
Het lijkt in ieder geval mee te vallen, good luck!
[img]http://www.hydrau.shadowhosting.nl/wp-c ... op_006.jpg[/img]
De kop laat je neem ik aan vlakken bij de Gamo? Let even op dat ze er het minimale afhalen.
Het lijkt in ieder geval mee te vallen, good luck!
Hey, was het niet zo als je de kop ging vlakken dat om de een of andere vage reden krukaslagers vervangen moesten worden?
Ronald!! jij weet hier meer van volgens mij..
En ik zou dan ook voor de zekerheid de injector van die cilinder gaan checken
Ronald!! jij weet hier meer van volgens mij..
En ik zou dan ook voor de zekerheid de injector van die cilinder gaan checken
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Mazzel gehad kerel, had een stuk erger kunnen aflopen
Heb die goedkope ebay shizzle al nooit vertrouwd, dan maar paar tientjes meer betalen voor A-merken al geeft dat ook nooit 100% garantie.
Heb die goedkope ebay shizzle al nooit vertrouwd, dan maar paar tientjes meer betalen voor A-merken al geeft dat ook nooit 100% garantie.
Anything worth doing is worth doing right!.
Ik rij zelf ook rond met een pakkingsset van Shirley9236 van e-bay. Kost een kwart van het renault bedrag en blijft al 35000 km goed. Het verschil van 50 euro incl btw en 168 euro excl btw. O ja, en dan krijg je voor ca 18 euro ook nog de kopbouten set erbijRoald schreef:Mazzel gehad kerel, had een stuk erger kunnen aflopen
Heb die goedkope ebay shizzle al nooit vertrouwd, dan maar paar tientjes meer betalen voor A-merken al geeft dat ook nooit 100% garantie.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Victor reinz koppakking kost bij de autoboer geen drol en is precies hetzelfde als die in de set van renault zit.
Kopbouten bij Renault kosten je €12/stuk
Kopbouten bij Renault kosten je €12/stuk
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Nah, drijfstanglagers preventief vervangen na het vlakken van de kop ja maar dat is bij deze niet nodig. Die lagers zitten er nog niet zo lang in.Abel schreef:Hey, was het niet zo als je de kop ging vlakken dat om de een of andere vage reden krukaslagers vervangen moesten worden?
Ronald!! jij weet hier meer van volgens mij..
En ik zou dan ook voor de zekerheid de injector van die cilinder gaan checken
Het klinkt wat vaag om je lagers na het vlakken te vervangen omdat het anders stuk zou lopen, dat is echter ook zo en er zijn wel wat F7P's gesneuveld met lagerschade kort nadat de kop gevlakt is bij het wisselen van een koppakking bijvoorbeeld. De theorie er achter is dat na 150.000km het fijne vaak wel van de drijfstanglagers af is maar nog best lang doorlopen zolang ze frisse olie krijgen en je 'm netjes warm rijd, echter gaat de compressieverhouding iets omhoog na het vlakken van de kop en dat is vaak net genoeg om een setje bejaarde drijfstanglagers de kans te geven om aan gort te lopen
Gewoon preventief vervangen bij 150.000km ofzo, soms zijn ze nog best aardig en soms echt op sterven na dood. Mensen zullen zeggen dat het kant en klare onzin is en zonde van het geld omdat ze probleemloos 250.000km of meer gehaald hebt, dan heb je gewoon mazzel gehad.
@Luuk: Wat betreft die afgebroken klep, ik zou wel even serieus gaan zoeken naar een oorzaak. Die kop was nieuw en voorzien van nieuwe kleppen en bewerkt door Patrick, iedereen kan een foutje maken maar ik vind het allemaal wel een beetje heel erg toevallig. Ook even checken of er geen rommel tussen zuiger en cilinder zit. Ik zie wel wat vage vegen zitten op de cilinder, kan er alleen weinig van maken op de foto. Die eBay koppakkingen heb ik zelf ook nog nooit problemen mee gehad, bij mijn 2.0 is er zonder reden ook eens een Reinz pakking uitgeklapt tussen 2 cilinders. Als ik je bougie zo zie is er wel het nodige gebeurd in die cilinder, da's geen saai feestje geweest.
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Luuk, Hoe staat het ermee?
motor inmiddels weer samen gebouwd?
motor inmiddels weer samen gebouwd?
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
ik kijk nog eens goed naar de zuiger en zie ik daar nu ook een "richeltje" voor de klep uitsparing? net als of de klep wel de zuiger heeft geraakt?
edit: met control en + de foto ff flink vergroot en ik weet het wel zeker, de zuiger is in het verleden eens hard geraakt. Misschien eens overtoeren gemaakt ofzo zo als te ver terug geschakeld?
edit: met control en + de foto ff flink vergroot en ik weet het wel zeker, de zuiger is in het verleden eens hard geraakt. Misschien eens overtoeren gemaakt ofzo zo als te ver terug geschakeld?
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Dit zie je al gauw als een klep een zuiger heeft geraakt, Zolang de zuigerveren niet vast zitten niks aan de hand.Abel schreef:ik kijk nog eens goed naar de zuiger en zie ik daar nu ook een "richeltje" voor de klep uitsparing? net als of de klep wel de zuiger heeft geraakt?
edit: met control en + de foto ff flink vergroot en ik weet het wel zeker, de zuiger is in het verleden eens hard geraakt. Misschien eens overtoeren gemaakt ofzo zo als te ver terug geschakeld?
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kijk eens naar de zuiger van de naastgelegen cilinder Die heeft exact hetzelfde. Ik vermoed dat de klep eraan gegaan is als gevolg van de schade aan de bougie. Maar waarom de bougie geklapt is...goede vraag.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
De bougie geklapt waardoor de klep beschadigd is?
Nee, deze kleppen hebben ooit een opdonder gehad, mogelijk distributietiming verkeerd of idd een keer flink overtoeren gehad. Op het moment dat de klep het dan begeeft wordt de verbranding ineens wel erg ongecontroleerd, resultaat, flink hoge temperaturen waar de bougie ook niet voor gemaakt is (ff kort samengevat) ....
Nee, deze kleppen hebben ooit een opdonder gehad, mogelijk distributietiming verkeerd of idd een keer flink overtoeren gehad. Op het moment dat de klep het dan begeeft wordt de verbranding ineens wel erg ongecontroleerd, resultaat, flink hoge temperaturen waar de bougie ook niet voor gemaakt is (ff kort samengevat) ....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Wat apart dat dan maar 1 klep beschadigd is na een eventuele verkeerde timing. Als er één klep gaat, gaan ze allemaal. Die hebben niet veel nodig. Het is niet de eerste keer dat ik een gebroken klep zie nadat er wat tussen gekomen is. Zonder compressie zal er ook weinig meer verbranden in die cilinder. Maar goed, how cares. Hij is hoe dan ook verrot dus fixen die hap Luuk heeft vast al wel een update.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
Ding is al lang gemaakt hoor ben er vorig jaar in september ? nog een rondje mee over de ring geweest (als passagier welliswaar)
Hoop enkel dat Luuk die passagiers-gordels nog eens vervangt ... kleredingen kwamen continu los, zat ik elke 2/3 bochten ze terug vast te trekken
Hoop enkel dat Luuk die passagiers-gordels nog eens vervangt ... kleredingen kwamen continu los, zat ik elke 2/3 bochten ze terug vast te trekken
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
Ding staat in de hoek stil. Vorig jaar september na een zondagje ring heeft hij het weer begeven, kachelradiateur geklapt en kvs bij de olie. Waarschijnlijk weer de koppakking eruit ik ben er goed klaar mee. We hebben werkelijk waar alles vervangen en gedaan en nagelopen, motor staat op tijd ontsteking is goed. Ik gooi mijn mening er toch uit ik geef de mapping de schuld hij pingelt gewoon. Plus de olie wordt op het circuit 110/120 graden met een buiten temperatuur van 16 graden. Nou kan je mij veel wijs maken maar dat kan niet goed zijn. Nee ik heb geen olie koeler maar kom op, zo heet bij een buitentemperatuur van 16 graden is niet goed. Maar goed aangezien mensen dat niet willen geloven en meestal de afstelling of een andere vage oorzaak de schuld geven staat de racer mij best in de stalling.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
110/120 graden zonder oliekoeler zijn niet echt rare waarden hoor. Dat kan ook prima
Die olietemperatuur is inderdaad helemaal niet gek. Doet die van ons ook ongeveer, goed doortrappen. Maar het is volgens mij wel zo dat als je motor te arm loopt (pingelen), hij warm loopt en dan klapt de koppakking eruit. Mij lijkt het dus redelijk duidelijk dat er iets aan die mapping niet goed is, als het de zoveelste keer is dat het gebeurt. Waarom ben je niet met een standaard ecu gaan rijden toen je 'm gerepareerd had? Er was toch geen aanwijsbare reden voor het kapot lopen van het blok?
Zou zonde zijn als je 'm in de stalling laat staan, maar ik kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt om 'm wéér op te lappen.
Zou zonde zijn als je 'm in de stalling laat staan, maar ik kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt om 'm wéér op te lappen.
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
- Car: Renault Rodeo Turbo
- Locatie: Alkmaar
Als je het vermoeden hebt dat de koppakking eruit ligt, dan zou ik 'm niet wegzetten en er niets aan doen. Je loopt het risico dat er water zit in je cilinder(s) en er roestschade ontstaat.
Succes met de draad weer oppakken, soms zit het niet mee
Succes met de draad weer oppakken, soms zit het niet mee
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
- Car: Meerderen Renault's
- Locatie: Beverwijk NH
BUMP....
Zo de knoop is doorgehakt. Het doek is gevallen en ik ga rusty in onderdelen verkopen.
Binnenkort komt het nodige online een mailtje of appje sturen mag altijd maar kan niet altijd direct reageren.
Heb er lang over na gedacht maar het houdt een keer op. Ik zie niet in waarom ik 3k zou investeren om alles weer knap te krijgen en dan nog in onzekerheid zitten.
Daarom is het einde verhaal...
Zo de knoop is doorgehakt. Het doek is gevallen en ik ga rusty in onderdelen verkopen.
Binnenkort komt het nodige online een mailtje of appje sturen mag altijd maar kan niet altijd direct reageren.
Heb er lang over na gedacht maar het houdt een keer op. Ik zie niet in waarom ik 3k zou investeren om alles weer knap te krijgen en dan nog in onzekerheid zitten.
Daarom is het einde verhaal...