Je wordt oud merijnMerijn schreef:Haha... Ik heb in mijn tijd als koerier gek genoeg gedaan en daar ben ik na wat close encounters toch wel een beetje van terug gekomen. Maar er zal zeker wel gas gegeven worden, ja.
Ik hoor het alweer... Ik moet niet zo zeiken.
Arthur's R5-R turbo: toch doorzetten!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Je mening geven is niks mis mee!Merijn schreef:Haha... Ik heb in mijn tijd als koerier gek genoeg gedaan en daar ben ik na wat close encounters toch wel een beetje van terug gekomen. Maar er zal zeker wel gas gegeven worden, ja.
Ik hoor het alweer... Ik moet niet zo zeiken.
Maar naarmate je ouder wordt ga je dingen iets anders inschatten en dat wil je dan weer overbrengen op de ander die nog wel de dingen doen die je ooit zelf ook hebt gedaan.
Je ziet dan eerst wat er kan gebeuren en wat de fun er van is.
En af en toe toch toegeven aan je oude gewoonten is niks mis mee.........dat doe ik ook nog regelmatig, vooral als ik de scooter van dochterlief even leen.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Hoe moet ik me dat voorstellen Arno? Zoiets toevallig??Arno17 schreef:En af en toe toch toegeven aan je oude gewoonten is niks mis mee.........dat doe ik ook nog regelmatig, vooral als ik de scooter van dochterlief even leen.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
neen, dat kon ik toendertijd al niet.........laat staan dat ik het nu probeer.
Wel ijzersterk deze, vooral op de manier waarop die "ouwe" opstaat naar de auto loopt, achteloos op de motorkap gaat zitten en even later het toneel verlaat......... ...als of er niks aan het handje is.
Neen, gewoon lekker opvoeren die zooi en met dikke 90 op te teller over de kruising jagen ( door groenverkeerslichtje) , slipstreamend achter je "maatje" die net even sneller ging.
Wel ijzersterk deze, vooral op de manier waarop die "ouwe" opstaat naar de auto loopt, achteloos op de motorkap gaat zitten en even later het toneel verlaat......... ...als of er niks aan het handje is.
Neen, gewoon lekker opvoeren die zooi en met dikke 90 op te teller over de kruising jagen ( door groenverkeerslichtje) , slipstreamend achter je "maatje" die net even sneller ging.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
filpje van de opabrommert is wel lachen..
@arthur
ga jij maar eens mee naar zandvoort
dan kun je eens lekker je gang gaan..
kost een paar euro,en is een stuk verantwoordelijker
@arthur
ga jij maar eens mee naar zandvoort
dan kun je eens lekker je gang gaan..
kost een paar euro,en is een stuk verantwoordelijker
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
ik weet het, ben al een keer eerder op zandvoort geweest met m'n oude auto, enige waar ik bang voor ben is dat na zo lang achter elkaar trappen het blokje het een beetje warm gaat krijgen.
eind november gaat de 5 de stalling in en ergens rond maar/april er weer uit, dan moet hij helemaal af zijn en heb ik er geen problemen mee om hem ff lekker uit te gaan laten op het circuit
eind november gaat de 5 de stalling in en ergens rond maar/april er weer uit, dan moet hij helemaal af zijn en heb ik er geen problemen mee om hem ff lekker uit te gaan laten op het circuit
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
warm worden...
heb ik geen last van hoor
wat ga je er verder nog aan doen dan??
heb ik geen last van hoor
wat ga je er verder nog aan doen dan??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Word ie niet warm? Dan rijd je niet hard genoeg... Tot nu zit elke GT die flink doorrijd wel met temp's die over het 2e streepje (2/3 van de schaal dus) gaan, wat eigenlijk al te warm is.
Ik schroefde mijn straatsetup van 1.3 bar ook vaak terug naar 1.0 (wel onder gasklep), om de hitte van de turbo en de motor wat te beperken.
Het zijn gewoon geen racemonsters, die stokoude C-motoren, je kunt er leuk mee rallyen, maar daar houd het wel een beetje mee op.
Ik schroefde mijn straatsetup van 1.3 bar ook vaak terug naar 1.0 (wel onder gasklep), om de hitte van de turbo en de motor wat te beperken.
Het zijn gewoon geen racemonsters, die stokoude C-motoren, je kunt er leuk mee rallyen, maar daar houd het wel een beetje mee op.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
@steven owh is dat het
gaan we aan werken..
gaan we aan werken..
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
een "beetje" warm was ook sarcastisch bedoeldAndrews (supercinq) schreef:warm worden...
heb ik geen last van hoor
wat ga je er verder nog aan doen dan??
things to do:
schroefset
blokrevisie
andere turbo
oliekoeler
intercooler
metertjes in de auto
deurpanelen
buitenkant kleine puntjes
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Kiek um goan!Robke schreef:Hoe moet ik me dat voorstellen Arno? Zoiets toevallig??Arno17 schreef:En af en toe toch toegeven aan je oude gewoonten is niks mis mee.........dat doe ik ook nog regelmatig, vooral als ik de scooter van dochterlief even leen.
Prachtig die vespa's, vroeger ook erg veel lol mee gehad!
In het echt issie mooi hoor!
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Idd, vandaag gezien (en met jouw gesproken, was gezellig ) maar super vette bak, klonk ook super en liep erg mooi. Voorbumpertje nog bij of afwerken en dan is hij echt prachtig!
Ahaaaaaaaaaaaaaaaa,jij bent die van die rotonde.........................mooie auto zeg nee eerlijk zeer mooie wagen
Hey maar dat rotonde ding maar niet meer doen hè,.......zijn betere plekken voor om effe lekker te gaan.
Zou zonde zijn als iets zou gebeuren wat liever niemand voor ogen ziet.
Maar ik heb de auto gezien en hij is bijzonder mooi,complimenten
Hey maar dat rotonde ding maar niet meer doen hè,.......zijn betere plekken voor om effe lekker te gaan.
Zou zonde zijn als iets zou gebeuren wat liever niemand voor ogen ziet.
Maar ik heb de auto gezien en hij is bijzonder mooi,complimenten
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ken die momenten,...maar wees voorzichtig met je auto.Het is zoveel werk om em zo mooi te krijgen en te houden,die kleine momenten kunnen alles in 1 ruk verpestentutuur schreef:
dat weekend waarin ik die rotonde heb gefilmd was ik ook ff doorgeslagen :lol
Maar is niks aan het handje,...hij is echt mooi
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
ik heb nooit geloofd in vrijdag de 13de maar vandaag is hij toch wel werkelijkheid geworden
onderweg van woensdrecht terug naar huis ter hoogte van heerle opeens een hard TIK geluid, ik kijk, en jahoor een dikke ster in me voorruitje van 3 maanden oud
nja doorgereden uiteraard, kom ik bij hoorn in de buurt, pleurt ineens me verlichting uit..... neem ik de afrit hoort ik wat rammelen onder de auto....
nu wil de auto ook niet meer starten dus ik vermoed probleem met de dynamo, desondanks heeft het lampje niet gebranden
gerammel onder de auto komt door gescheurde uitlaat rubber, niet heel ernstig maar verpest toch ff me dag
onderweg van woensdrecht terug naar huis ter hoogte van heerle opeens een hard TIK geluid, ik kijk, en jahoor een dikke ster in me voorruitje van 3 maanden oud
nja doorgereden uiteraard, kom ik bij hoorn in de buurt, pleurt ineens me verlichting uit..... neem ik de afrit hoort ik wat rammelen onder de auto....
nu wil de auto ook niet meer starten dus ik vermoed probleem met de dynamo, desondanks heeft het lampje niet gebranden
gerammel onder de auto komt door gescheurde uitlaat rubber, niet heel ernstig maar verpest toch ff me dag
Dat heeft niets met vrijdag de 13e te maken hoor.
Is gewoon Renault 5 GTT eigen dat soort dingetjes..
Is gewoon Renault 5 GTT eigen dat soort dingetjes..
"Le creature de vette shit"
Nou ik had ook de 13de dingetjes op mijn werk,...ik weet niet of dat niet bestaat
Werk waar ik normaal met 6 uurtjes mee klaar ben maar koste me me hele dag door onzin dingen die je normaal niet tegenkomt.En al helemaal niet allemaal tegelijk of achter elkaar.
Dus ja vriend,ik geloof het wel dat je vandaag beter thuis had kunnen blijven met je auto.Minder als je zulk soort dingen aan de hand hebt,dynamo sucs...maar weer een nieuw raam
Vindt het minder voor je.
Werk waar ik normaal met 6 uurtjes mee klaar ben maar koste me me hele dag door onzin dingen die je normaal niet tegenkomt.En al helemaal niet allemaal tegelijk of achter elkaar.
Dus ja vriend,ik geloof het wel dat je vandaag beter thuis had kunnen blijven met je auto.Minder als je zulk soort dingen aan de hand hebt,dynamo sucs...maar weer een nieuw raam
Vindt het minder voor je.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
denk dat ik het sterretje maar op ga laten vullen en hopen dat het dan goed komt...
wel heb ik een andere vraag: op het moment dat mijn dynamo geen laadstroom levert brand het lampje op het dashboard niet... kan het zijn dat het niet aan de dynamo ligt maar ergens tussen de accu en dynamo?
wel heb ik een andere vraag: op het moment dat mijn dynamo geen laadstroom levert brand het lampje op het dashboard niet... kan het zijn dat het niet aan de dynamo ligt maar ergens tussen de accu en dynamo?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
meet je accu op terwijl hij loopt. geeft ie 12v dan moet je m vervangen, 14 is goed..tutuur schreef:denk dat ik het sterretje maar op ga laten vullen en hopen dat het dan goed komt...
wel heb ik een andere vraag: op het moment dat mijn dynamo geen laadstroom levert brand het lampje op het dashboard niet... kan het zijn dat het niet aan de dynamo ligt maar ergens tussen de accu en dynamo?
werkt t lampie wel? op contact hoort ie te branden.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
hoepen dat ze de ster nog kunnen opvullen.
hou wel in je achterhoofd dat je er altijd wat van blijft zien,mocht je goed verzekerd zijn dan kun je altijd nog iets verzinnen zodat de gehele ruit wordt vervangen..
afslag heerle??
had 1afslag eerder gepakt dan had je een bak koffie kunnen krijgen
hou wel in je achterhoofd dat je er altijd wat van blijft zien,mocht je goed verzekerd zijn dan kun je altijd nog iets verzinnen zodat de gehele ruit wordt vervangen..
afslag heerle??
had 1afslag eerder gepakt dan had je een bak koffie kunnen krijgen
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
true, en als ik dat aangeef dan is hetnie twaar, is mijn koeling niet goed etc blablabla. oa daarom gaat er dus een oliekoeler op..Steven schreef:Word ie niet warm? Dan rijd je niet hard genoeg... Tot nu zit elke GT die flink doorrijd wel met temp's die over het 2e streepje (2/3 van de schaal dus) gaan, wat eigenlijk al te warm is.
Ik schroefde mijn straatsetup van 1.3 bar ook vaak terug naar 1.0 (wel onder gasklep), om de hitte van de turbo en de motor wat te beperken.
Het zijn gewoon geen racemonsters, die stokoude C-motoren, je kunt er leuk mee rallyen, maar daar houd het wel een beetje mee op.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
dat gaat nogal lastig he
probleem is al verholpen, aansluiting op de startmotor was los getrild waardoor ook de stroom aan de accu niet meer doorgegeven werd....
uitlaatrubber ook gelijk weer in orde gemaakt, tevens nog wat bouten aan kunnen draaien van het blok
volgend weekend sterretje laten fixen en hopen dat je er niks meer van ziet
probleem is al verholpen, aansluiting op de startmotor was los getrild waardoor ook de stroom aan de accu niet meer doorgegeven werd....
uitlaatrubber ook gelijk weer in orde gemaakt, tevens nog wat bouten aan kunnen draaien van het blok
volgend weekend sterretje laten fixen en hopen dat je er niks meer van ziet