Steven's rides - Bimmertime!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18299
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Pfieuw.... op tijd de deur uit gedaan ??? O-)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Tim schreef:Nie mokken, lekker wokke. Ik pas er ook bijna niet in Ray :P
ik pas er zelfs nu nog niet in denk ik ;)
jaja wel 10 kg eraf ;) whoehaha
ben overigens ook te lang
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Arco Straver schreef:Pfieuw.... op tijd de deur uit gedaan ??? O-)
Nah kannie, ik heb echt 3 jaar lang geprobeert om die motor stuk te krijgen, zo was hij altijd snel op temperatuur en kende het gaspedaal nagenoeg 1 stand.
Wel netjes olie blijven bijvullen uiteraard, moest wel op een natuurlijke manier kapot :D

Motor heeft zelfs eens een boutje van de gasklep opgevreten die nog even doorrinkelde op de zuiger (ik blij dattie stukwas) helaas spuugde ie em na 5 mins weer uit en was er nix meer aan de hand. :(


Dusja wat er nu gebeurt is weet ik niet, na een jaar tijd starte ie ook echt bij de 2e slag (heb ik nog geen renault zien doen) dus hij moet em wel verschikkelijk hebben afgebeuld, misschien de olie vergeten ofzo :p
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

|: 1 week plezier van gehad.. wat zal die knakker balen
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Laten we ff 1 ding voorop stellen, ik heb volledig open kaart gespeeld en gezegd dat die motor niet best was. Er was nog sprake dat hij nog een goedlopend blok zou meenemen, maar hij had zelf nog wel wat staan. Verder koop je zo'n auto niet om de motor, die ligt op elke straathoek namelijk. (4AGE 1.6-16v)

Niet dat ik hier als malafide autohandelaar wordt afgeschilderd ja :p
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

autohandelaar niet neej.. :p
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Dit was mijn bedoeling niet... :-(
Ik dacht dat het leuk was om te plaatsen dat ik de auto zo snel al weer gezien heb en niet om te gaan zeuren over en motor. :(
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Maakt niet uit Antoine, kep nog regelmatig contact met de nieuwe eigenaar, dus dat zit wel goed. Zal gelijk wel ff vragen wat er misging :)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Tja, life's a bitch. Dat is het risico als je een auto koopt terwijl je erbij gezegd krijgt dat het niet heel fris meer is. Je verlies nemen in zo'n geval en een nieuwe motor fixen.

Opzich wel weer prettig dat jij die ellende niet meer mee hebt hoeven maken Stevie!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Zow...

Lang niet iedereen weet het, maar vanaf 5 oktober zal het een stuk rustiger worden op het forum, gezien ik eens lekker ga backpacken in Australië voor +/- 8 maandjes. 8)

Maargoed we gaan niet zomaar weg zonder afscheid te nemen van de ring, nu had ik dat eigenlijk al gedaan de laatste keer. Maarja volgend weekend kan ik niet zomaar aan me voorbij laten gaan.

Dus op de brug met dat hok en jawel hoor, het circuitrijden eist wel z'n tol.
Remblokken en remschijven gaan serieus hard, maar die kunnen nog wel even. De draagarmrubbers waren wat minder vrolijk, draamarm eruit en gewoon uit elkaar pleuren.
Nieuwe rubbers erbij... hmm een rubber van 40mm past iets te goed in een gat van 45mm... shite.
Nu heeft Ronald nog wel een draagarmpje van een 19 liggen, maar is er iemand anders in de buurt die nog een knappe Williams draagarm heeft liggen linksvoor? Mochten die rubbers niet meer op tijd komen, wil ik graag een escape hebben.

Verder nog wel wat leuke goodies gescoord, dus van de week maar weer ff flink beulen voor nog wat deftige rondes :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Heb er nog wel een liggen te leen, krijg ik hem dan na 8 maanden terug :p
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

wow steven 8 maanden :smile: veel plezier en we zien je vast wel weer verschijnen :P
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Zoow.... eindelijk een beetje rust hier... :wink:

Nee hoor, gaaf man! 8 maanden nog wel!

Een vriend van mij gaat per januari hetzelfde doen met zijn vriendin, maar dan voor een half jaar. Hij is er al eerder alleen geweest voor een langere tijd.
Hoe doen die mensen dat toch?
Hij heeft gewoon opgezegd per 1 januari en ziet na een half jaar wel weer!
Respect hoor. Zit ik met m'n halve huisje boompje beestje toch wel met een beetje jaloezie naar te kijken.
jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

Ik heb 2.5 maand gebackpacked in Ausratlie/Nieuw Zeeland in 1999. Ik heb in Coober Peedy mijn vrouw ontmoet. Kijk maar even op de kaart waar dat ligt (Mad Max is daar opgenomen!)
Veel plezier down under.
We moesten wel wennen aan BYO: Als je naar een restaurant gaat en je vraagt om een wijntje zeggen ze BYO (bring your own). Ze hebben dan geen vergunning om alkohol te verkopen en verwachten dat je zelf een flesje mee brengt. Ze rekenen vaak wel kurk-geld (1 dollar) en serveren dan je eigen fles. Dit is geen Hollandse zuinigheid, maar een Ozzie gewoonte.
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

Veel plezier en succes daar!! Kan ik eindelijk verder met m'n auto zonder met druk te hoeven maken over een rolkooi :-).
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

Veel plezier Steven! Ik hoop niet dat je je wagenpark erg veel gaat missen. :p
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Dat Australië verhaal had ik natuurlijk al wel gehoord, zal inderdaad wel rustig worden hier :p

Over die draagarm, ik verstond er niet zo veel van toen je belde omdat ik met de 19 op de snelweg zat (dat had je vast wel door ook :p ) maar heb er dus nog wel 1tje (of 2) liggen en ben morgenavond wel thuis. kan 'm ook wel opsturen voor die tijd..

Kan 'm ook meenemen naar de Ardennen, last-minute sleutelen moeten we ook gepast afscheid voor nemen natuurlijk :D
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18299
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Damn .... 8 maanden nog wel. :smoke:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

8 maanden nog wel! Wel super gaaf! Ook nog een droom van mij om zoiets te doen in de toekomst... (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

erg tof steefie.

wel effe een dikke V8 kopen he!
en natuurlijk fotos maken van die burnouts :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

ARNO16V schreef:8 maanden nog wel! Wel super gaaf! Ook nog een droom van mij om zoiets te doen in de toekomst... (Y)
Niet wachten tot de toekomst... :) Nu beslissen, huur en baan opzeggen, auto's de deur uit en gaan! :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Australie is een machtig land :worship: . Zou er zo heen emigreren (Y) (Y)
Weet niet of je heel australie wilt gaan zien, maar vergeet in ieder geval niet een paar boottochtjes op het great barrier reaf zodat je je effe nemo kan voelen tijdens het duiken of snorkelen. Echt onvoorstelbaar wat je daar allemaal ziet onder water (Y) (Ik moet ook nog een keer terug voor de west kant en het binnenland )
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ah joh, je mist de Ring toch vrij vlot al en je bent nu goed bezig je centjes nog even op te maken dus ik stem voor een poll... Ik zeg dat je met 5 of 6 maand terug bent :D Precies op tijd voor het Ringseizoen :P

Nog wat kunnen fixen ondertussen met die draagarm?
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Merijn schreef:
ARNO16V schreef:8 maanden nog wel! Wel super gaaf! Ook nog een droom van mij om zoiets te doen in de toekomst... (Y)
Niet wachten tot de toekomst... :) Nu beslissen, huur en baan opzeggen, auto's de deur uit en gaan! :D
inderdaad, niet wachten. voor je het weet heb je een Laguna en een zoon en dan doe je het nooit meer!
Immer wieder die verdammte Holländer
Johan
Berichten: 4179
Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Goed bezig Steve-O (Y). Ga je alleen of met andere mensen naar down under?
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee alleen, das juist part of the adventure ;)

@Tim Ass: die 6 maanden is op zich best mogelijk, alleen veel korter probeer ik het toch niet te doen.

Die ring trekt wel ja, gelukkig heb ik met dank aan mr. Cupclio nu wat deeltjes te leen :worship:
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

-Ray- schreef:
Merijn schreef:
ARNO16V schreef:8 maanden nog wel! Wel super gaaf! Ook nog een droom van mij om zoiets te doen in de toekomst... (Y)
Niet wachten tot de toekomst... :) Nu beslissen, huur en baan opzeggen, auto's de deur uit en gaan! :D
inderdaad, niet wachten. voor je het weet heb je een Laguna en een zoon en dan doe je het nooit meer!

Precies! Ik had ook ooit zo'n plan/droom, maarja met een eigen huis en overige vaste lasten, een kind (voor de helft van de week) is dat praktisch en (richting mijn zoontje) gevoelstechnisch gezien niet meer uitvoerbaar.
Dan maar ooit samen met hem zo'n avontuur aangaan! :smile:
turbo5
Berichten: 1102
Lid geworden op: di 1 mei 2001 0:00
Locatie: Hooge zwaluwe / breda

wat een avontuur, respect !!

wel slim, lekker de winter in nl overslaan en daarvoor in de plaats lekker de zon daar op zoeken !

Denk dat iedereen wel zo iets zou willen, maar dat komt er vaak toch niet van. Verplichtingen hier, verplichtingen daar...
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Tom schreef:Australie is een machtig land :worship: . Zou er zo heen emigreren (Y) (Y)
Weet niet of je heel australie wilt gaan zien, maar vergeet in ieder geval niet een paar boottochtjes op het great barrier reaf zodat je je effe nemo kan voelen tijdens het duiken of snorkelen. Echt onvoorstelbaar wat je daar allemaal ziet onder water (Y) (Ik moet ook nog een keer terug voor de west kant en het binnenland )
+1 (Y)
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Heel gaaf Steven, 8 maanden naar Australië. :worship:

Ooit zal ik er ook wel eens heen willen, denk alleen dat 2 weken vakantie een beetje te weinig is.

Wat doe je in je dagelijkse leven eigenlijk? Werken, studeren, net afgestudeerd?
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

2 weken is ook een beetje zonde als je toch bijna 1k voor een ticket neerlegt m.i.

Heb 5 jaar gewerkt als Constructeur bij een Ingenieursbureau, die baan heb ik dus ook per 1 oktober opgezegd.
Mag evt. wel terugkomen, maar ik denk dat ik toch eens wat anders binnen de werktuigbouwkunde ga zoeken.
Misschien es kijken of ze nog Engineers zoeken bij BMW motorsport ofzo 8)
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Ronnie schreef:Heel gaaf Steven, 8 maanden naar Australië. :worship:

Ooit zal ik er ook wel eens heen willen, denk alleen dat 2 weken vakantie een beetje te weinig is.

Wat doe je in je dagelijkse leven eigenlijk? Werken, studeren, net afgestudeerd?
Professioneel RTC forum spammer?.... :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Steven is net zoals velen hier een W4L! :D
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

alle posters boven de 20.000 vallen in die categorie :D
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Profi forumspammer, ja dat geeft wel aan dat ik me de laatste maanden ietwat verveelde @ work, dus zodoende dit tripje maar eens opgezet.
Merijn schreef:Steven is net zoals velen hier een W4L! :D
Dat zeker, al laat ik dat bij vlagen nog wel es uitbesteden, maar er gaat niets boven LHD (RHD is voor mij ook geen probleem overigens :smile: )
Plaats reactie