[Tom] Clio Williams

Vertel hier alles over je project.
Post Reply
Merijn
Über-Spammer
Posts: 31500
Joined: Tue 13 Nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Post by Merijn »

Je hebt eigenlijk ook groot gelijk... (Y)
Gerald
Über-Spammer
Posts: 11109
Joined: Thu 4 Jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Location: Du I Ven
Contact:

Post by Gerald »

Merijn wrote:Je hebt eigenlijk ook groot gelijk... (Y)
Waneer komt jouw GT in de verkoop dan merijn? (0)
Merijn
Über-Spammer
Posts: 31500
Joined: Tue 13 Nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Post by Merijn »

Bieden mag... :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Posts: 14155
Joined: Thu 5 Apr 2001 0:00
Location: Oudewater
Contact:

Post by Jochem de Haas »

550 euro.....max
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Merijn zal er wel een "reserve" op hebben zitten :smile:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

De auto is zojuist opgehaald en inmiddels onderweg naar Belgie. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er veel plezier van!

Toch wel een beetje jammer om je geliefde autootje te zien wegrijden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jochem de Haas
Über-Spammer
Posts: 14155
Joined: Thu 5 Apr 2001 0:00
Location: Oudewater
Contact:

Post by Jochem de Haas »

Koop een jurk ....past je goed zometeen... :smile: ;-) :p


Kan me er iets bij voorstellen Tom 9 jaar .....probeer je vrouw maar eens zolang te houden en/of zij jou gelukkig.... :p ;-) :smile:
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Dan zal nog moeten blijken inderdaad :smile: :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Florus
Posts: 6727
Joined: Sun 20 Jul 2003 11:16

Post by Florus »

Ach, een flitsscheiding is tegenwoordig toch bijna 't zelfde als een auto overschrijven.... :p :smile:
Johan
Posts: 4179
Joined: Thu 13 Dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Location: Nijmegen
Contact:

Post by Johan »

Tom ipv. die blauwe was zoiets misschien ook wel wat geweest: http://link.marktplaats.nl/550124264.
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

tja, maar dat wordt me wel een beetje oud. R129 had ik nog wel overwogen. Maar die krengen zijn met bijna 2 ton nogal prijzig in de MRB.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Thierry
Posts: 3360
Joined: Mon 16 Jun 2003 11:35
Location: Zeeland

Post by Thierry »

Spijtig dat je Williams weg is, dat vond ik toch altijd een van de mooiere van het forum ;-) Mijn ex-Williams is helaas een tijd geleden total loss gereden (U)
Je had als opvolger ook een S2000 kunnen overwegen, echt zalig om mee te toeren maar ook erg leuk voor het betere bochtenwerk :D

Edit: ah, ik zie dat je die wel overwogen hebt. Het is inderdaad wel even wennen om mee te rijden.
Last edited by Thierry on Fri 25 May 2012 11:04, edited 6 times in total.
Thierry
Posts: 3360
Joined: Mon 16 Jun 2003 11:35
Location: Zeeland

Post by Thierry »

edit: dubbelpost...
SheikValver
Posts: 342
Joined: Wed 31 Dec 2003 14:24
Location: Damme (België)

Post by SheikValver »

Thierry wrote:Spijtig dat je Williams weg is, dat vond ik toch altijd een van de mooiere van het forum ;-) Mijn ex-Williams is helaas een tijd geleden total loss gereden (U)
Je had als opvolger ook een S2000 kunnen overwegen, echt zalig om mee te toeren maar ook erg leuk voor het betere bochtenwerk :D

Edit: ah, ik zie dat je die wel overwogen hebt. Het is inderdaad wel even wennen om mee te rijden.
Hij is in goede handen :smoke:

(remember me, ik verkocht je de ph1 achterlichten en de Maxi Speedlines)

Jammer inderdaad dat jouw Williams total loss is - zag de foto's op RCB |:
antoine
Posts: 7736
Joined: Sun 19 Jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Location: mont chêne

Post by antoine »

huidige eigenaar wrote:De schroefset op de clio die ik wens in te voeren zit VAST VAST VAST, dus aan vervanging toe.
Is het niet zo dat het inbusboutje erg vast gedraaid is Tom?
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Die schroefset is 1x afgesteld en dat was bij aankoop (de bon ligt in Belgie, dus ik kan niet meer kijken, maar volgens mij 2003 of 2004). Daarna is de set nooit meer los geweest. Zou goed kunnen dat dat boutje vast zit (ik vind het ook een dom systeem). Gewoon heel heel goed schoonmaken en als hij echt niet los wil zou je dat draadbusje uit kunnen proberen te boren.

OF gewoon afblijven en laten staan. De hoogte was prima :smile:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
SheikValver
Posts: 342
Joined: Wed 31 Dec 2003 14:24
Location: Damme (België)

Post by SheikValver »

hmmm, keuring in België sucks big time

Nog steeds niet door de invoerkeuring - hij hangt te laat.
Ik moet over een balkje van 9cm hoog, 80cm breed kunnen rijden, maar hij knelt aan de flens downpipe-katvervanger.

Dus hij moet hoger... (ookal is het niet veel)

Imbusje is er uit, maar tussen schroefdraad en ring zit er veel vuil, onmogelijk om die te verstellen.. (enkel kant chauffeur zit vast, kant passagier lukt)
Haas
Posts: 26590
Joined: Wed 27 Mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Location: Nijmegen

Post by Haas »

flink inblubberen met wd40, nachtje laten staan en dan zachtjes lostikken met een kunststof hamer..
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Gewoon die dempers en veren eronder voor de keuring die ik mee gegeven heb?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Thierry
Posts: 3360
Joined: Mon 16 Jun 2003 11:35
Location: Zeeland

Post by Thierry »

SheikValver wrote:Hij is in goede handen :smoke:

(remember me, ik verkocht je de ph1 achterlichten en de Maxi Speedlines)

Jammer inderdaad dat jouw Williams total loss is - zag de foto's op RCB |:
Ik kan het me nog herinneren ja. Ik heb die velgen achteraf gezien eigenlijk veel te weinig gebruikt (1 seizoen mee gereden).
Succes met deze mooie Williams (en de keuring) in ieder geval!

En mijn oude Clio total loss was inderdaad niet prettig om te zien (U)
SheikValver
Posts: 342
Joined: Wed 31 Dec 2003 14:24
Location: Damme (België)

Post by SheikValver »

Tom wrote:Gewoon die dempers en veren eronder voor de keuring die ik mee gegeven heb?
Zie het niet zitten om elk jaar voor de periodieke keuring die dempers + veren te versteken.

Heb nieuwe stelringen besteld via KW. Deze maal zijn ze in 'plastiek'.
Nog even uitlijnen en maandag naar de herkeuring - fingers crossed :grin:
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Wordt onderhand tijd :smile:

Ik heb dat systeem met 1 ring van alu ook nooit begrepen. Dat gaat altijd vast zitten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
SheikValver
Posts: 342
Joined: Wed 31 Dec 2003 14:24
Location: Damme (België)

Post by SheikValver »

De clio staat terug te koop.

Amper 1000km in 1 jaar, maar wel de nodige kosten gedaan...
Tijd dat ze meer kms kan doen..
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Dat is vlot. Veel aan gedaan?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
SheikValver
Posts: 342
Joined: Wed 31 Dec 2003 14:24
Location: Damme (België)

Post by SheikValver »

Met pijn in het hart (U) maar moet realistisch zijn
De kans dat ik er nog veel mee zal rijden is klein... Professionele verplichtingen laten het niet toe.

Nieuwe einddemper
De dorpels ontdaan van bitumen en hersteld+verzinkt en opnieuw bitumen erop
Alarm verwijderd
Nieuwe batterij
Onderhoudsbeurt incl alle filters
Nieuwe verstelringen op de KWs
Een resem nieuwe interieurdelen
Dieptereiniging interieur
Nieuwe pookknop
Nieuwe raamrubbers
Nieuwe deurstickers
Nieuwe paravan l+r
Nieuwe grill

Mocht je iemand weten die interesse heeft én tijd/kms kan vrijmaken om ermee te rijden, laat gerust weten
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Begint haast te kriebelen hem terug te kopen (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
SheikValver
Posts: 342
Joined: Wed 31 Dec 2003 14:24
Location: Damme (België)

Post by SheikValver »

Volg je hart :)
antoine
Posts: 7736
Joined: Sun 19 Jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Location: mont chêne

Post by antoine »

Tom, jij had toch ook 'Mabo' remklauwen en RVS remleidingen. Weet jij zo welk merk remleidingen en kon je vol insturen?
Patrick RS
Moderator
Posts: 14766
Joined: Tue 19 Mar 2002 0:00
Car: Mégane 3 RS 275

Post by Patrick RS »

Tom wrote:Begint haast te kriebelen hem terug te kopen (0)
Gewoon doen :D
Haas
Posts: 26590
Joined: Wed 27 Mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Location: Nijmegen

Post by Haas »

500 Tom!
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Voor 500 neem ik hem terug ja (0)


Ik had klauwen met grotere zuiger. Dit icm brackects voor de 285 schijven laat een standaard goodridge leidingset niet passen. Ik heb toen bij Biesheuvel spul los gekocht. Staalomvlochten leiding dus met koppelingen. Zonder speciaal gereedschap perfect te maken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
antoine
Posts: 7736
Joined: Sun 19 Jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Location: mont chêne

Post by antoine »

Bedankt Tom. Ik heb dezelfde klauwen en tot op heden met standaard goodridge gereden. Binnenkort worden deze vervangen naar een iets langer type.
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Moet idd iets langer. Kort is niet veilig!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Geert
Posts: 3873
Joined: Fri 27 Oct 2006 17:14
Location: rijssen
Contact:

Post by Geert »

dit komt voornamelijk omdat de rvs leidingen van goodridge bij een williams net iets te kort zijn. Beste bestel je de 19 16v versie. Bij een standaard 16v onderstel moet het goed gaan.
Tom
Moderator
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Car: MB
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Tom »

Mijn eerste set was van een Peugeot volgens mij. Ging ook prima.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Post Reply