Mark 5T cup Megane
tuurlijk ga ik naar zandvoort.
ff lekker racen!
hoe meer zielen hoe meer vreugd
ff lekker racen!
hoe meer zielen hoe meer vreugd
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Zo hee clio is zelfs gepoetst met was!!!!!!
wat zal die Dolf blij zijn hoeft ie niet aan het werk as zondag
btw ik sta op de paddock alle boxen waren al vol geboekt.
wat zal die Dolf blij zijn hoeft ie niet aan het werk as zondag
btw ik sta op de paddock alle boxen waren al vol geboekt.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Goed idee Mark want zondag ben ik er helaas niet bij wegens andere verplichtingen. Rijden 4 auto's die door ons gelijnd en gewogen zijn! Wens je een allemachtig mooie en gezellige racedag kerel !
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
yep
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
gaan we zondag zien
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
succes morgen op zandvoort.
Hou hem heel
Hou hem heel
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Succes Mark!!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Nee Dolf 12e is hij geworden.dolf jans schreef:9e van de 38 in de tweede race !!!!!
Door valse start 10 sec straf tijd gekregen .
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Voor de mensen, die in Kampen waren, nog wat fotos van de DNRT races:
Martijn, die zich voorbereid op de race:
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/100_7768klein_zpsc6bce404.jpg[/img]
Martijn in actie:
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7788klein_zps8bf3f92e.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7788_zps7e648c93.jpg[/img]
Mark:
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7791klein_zps689c0ece.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/100_7770klein_zpsd446a6e4.jpg[/img]
Remmen:
Martijn versus Mark
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/100_7767klein_zps714146e9.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7778klein_zpsac4159f5.jpg[/img]
Martijn, die zich voorbereid op de race:
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/100_7768klein_zpsc6bce404.jpg[/img]
Martijn in actie:
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7788klein_zps8bf3f92e.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7788_zps7e648c93.jpg[/img]
Mark:
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7791klein_zps689c0ece.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/100_7770klein_zpsd446a6e4.jpg[/img]
Remmen:
Martijn versus Mark
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/100_7767klein_zps714146e9.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/101_7778klein_zpsac4159f5.jpg[/img]
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
kheb Martijn anders ook zien liggen in die stoel
Jaques top dat je er was
was gezellig ondanks dat ik steeds druk was met de auto en dus weinig gesprekstijd had.
Jaques top dat je er was
was gezellig ondanks dat ik steeds druk was met de auto en dus weinig gesprekstijd had.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
https://www.youtube.com/watch?v=HnGBRkOLxsM
hierbij het filmpje van race 2.
verdere info omtrent de race volgt nog.
hierbij het filmpje van race 2.
verdere info omtrent de race volgt nog.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mooi filmpje!
ook hoe je daar achter het stuur zit met die stelten haha. je kunt beter op de achterbank gaan zitten
ook hoe je daar achter het stuur zit met die stelten haha. je kunt beter op de achterbank gaan zitten
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
nee ik raak die witte niet.
die zwarte bmw raakte mij wel toen ie binnendoor kwam.
schrok me dood
doffe dreun alleen niet goed te horen op het filmpje.
@ martijn tips betreffende rijstijl ??
die zwarte bmw raakte mij wel toen ie binnendoor kwam.
schrok me dood
doffe dreun alleen niet goed te horen op het filmpje.
@ martijn tips betreffende rijstijl ??
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
verslagje dan maar.
enerverende dag gehad zondag.
het weer was sochtends compleet ruk regen dus.
smaddags af en toe droog maar ook niet echt geweldig.
vrije training heel erg rustig aan gedaan omdat ik eigenlijk te laat aankwam op CPZ en ik gelijk als eerste vrije training moest rijden.
toen ik aankwamrijden op de vooropstelling was zon beetje 2/3e van het veld de baan al op en kon ik dus gelijk doorrijden.
baan nat en semis stonden nog op 2,5 bar wegens tijdgebrek.
rustig aan gedaan dus en enkel kijken of de auto het goed doet met name de remmen.
deze bleken nu echt super te zijn en de nieuwe schijven geven totaal geen enkele trilling meer door.
tijd training compleet nat.
dus regenbanden er onder.
echter schoven er best wel veel van de baan af dus heb ik ook maar rustig aan gedaan.
mijn cliotje moet tenslotte langer mee.
dan maar wat verder achter op de grid bij de start.
tijd 228,5
18e plek van de 42
race 1.
ging eigenlijk best lekker maar niet echt top kunnen rijden vanwege natte baan op verschillende plekken.
toch doorgestoot naar de 15e plaats met een 212.7 als beste tijd.
race 2 leek het droog te gaan worden dus de slicks er onder gedaan.
echter in de race voor mij (die van martijn) regende het zo erg en schoven er zoveel van de baan dat ik toch maar weer
mijn oude semis er onder geschroefd heb.
deze zijn inmiddels echter helemaal op en zoals je ook in het filmpje kan zien mis ik hierdoor aardig wat grip.
toch lekker doorgeraced met als climax die knal van die zwarte BMW.
uiteindelijk als 8e gefinishd met een 211,2 tijd.
echter door mijn enorme flitsende start ik viel mijns inziens echt in het licht maar elektronica liegt niet dus 10 strafseconden waardoor
ik uiteindelijk als 13e op de lijst sta.
al met al een koude natte dag met veel bandenwissels.
wel weer veel geleerd.
weet zeker dat ik sneller kan maar dan moet het warmer zijn en ik betere semis hebben of vol slicks.
Volgende keer wat meer RTCers?
enerverende dag gehad zondag.
het weer was sochtends compleet ruk regen dus.
smaddags af en toe droog maar ook niet echt geweldig.
vrije training heel erg rustig aan gedaan omdat ik eigenlijk te laat aankwam op CPZ en ik gelijk als eerste vrije training moest rijden.
toen ik aankwamrijden op de vooropstelling was zon beetje 2/3e van het veld de baan al op en kon ik dus gelijk doorrijden.
baan nat en semis stonden nog op 2,5 bar wegens tijdgebrek.
rustig aan gedaan dus en enkel kijken of de auto het goed doet met name de remmen.
deze bleken nu echt super te zijn en de nieuwe schijven geven totaal geen enkele trilling meer door.
tijd training compleet nat.
dus regenbanden er onder.
echter schoven er best wel veel van de baan af dus heb ik ook maar rustig aan gedaan.
mijn cliotje moet tenslotte langer mee.
dan maar wat verder achter op de grid bij de start.
tijd 228,5
18e plek van de 42
race 1.
ging eigenlijk best lekker maar niet echt top kunnen rijden vanwege natte baan op verschillende plekken.
toch doorgestoot naar de 15e plaats met een 212.7 als beste tijd.
race 2 leek het droog te gaan worden dus de slicks er onder gedaan.
echter in de race voor mij (die van martijn) regende het zo erg en schoven er zoveel van de baan dat ik toch maar weer
mijn oude semis er onder geschroefd heb.
deze zijn inmiddels echter helemaal op en zoals je ook in het filmpje kan zien mis ik hierdoor aardig wat grip.
toch lekker doorgeraced met als climax die knal van die zwarte BMW.
uiteindelijk als 8e gefinishd met een 211,2 tijd.
echter door mijn enorme flitsende start ik viel mijns inziens echt in het licht maar elektronica liegt niet dus 10 strafseconden waardoor
ik uiteindelijk als 13e op de lijst sta.
al met al een koude natte dag met veel bandenwissels.
wel weer veel geleerd.
weet zeker dat ik sneller kan maar dan moet het warmer zijn en ik betere semis hebben of vol slicks.
Volgende keer wat meer RTCers?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
auto wordt wel erg licht van achteren bij hard aanremmen.
ook al stel ik de rembalans achter naar minimaal.
is hier nog iets aan te doen waardoor ie minder "licht" wordt achter?
PS die wit met groene Seat die ook bij jullie gedaan is ging ook als een kanon rond
ook al stel ik de rembalans achter naar minimaal.
is hier nog iets aan te doen waardoor ie minder "licht" wordt achter?
PS die wit met groene Seat die ook bij jullie gedaan is ging ook als een kanon rond
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Voor de volgende race effe langskomen en uitwegen lijkt me ieder geval verstandig Mark.
Raymon ( http://www.hanninkracing.nl ) met de Seat draaide overigens 3 a 4 seconden slechtere tijden dan hij verleden jaar reed, deels omdat hij de hele dag op z'n Toyo's bleef rijden in plaats van de slicks te pakken....
Raymon ( http://www.hanninkracing.nl ) met de Seat draaide overigens 3 a 4 seconden slechtere tijden dan hij verleden jaar reed, deels omdat hij de hele dag op z'n Toyo's bleef rijden in plaats van de slicks te pakken....
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
heb je al clio rs remklauwen achter? die schijnen toch wat beter te remmen.mark 5t schreef:auto wordt wel erg licht van achteren bij hard aanremmen.
ook al stel ik de rembalans achter naar minimaal.
is hier nog iets aan te doen waardoor ie minder "licht" wordt achter?
PS die wit met groene Seat die ook bij jullie gedaan is ging ook als een kanon rond
ik ben er ook wel sneller rondgegaan maar ik bleef ook aan me semis hangen
dit vanwege het verradelijke weer.
dus ik kan hem best begrijpen.
wat betreft licht worden van de auto achter.
hieronder versta ik dat het kontje begint de zwabberen.
volgens mij los je dat niet op door dikkere remmen achter te monteren.
wat betreft uitwegen dit is al eens gedaan door jullie dolf .
waarom nu weer?
dit vanwege het verradelijke weer.
dus ik kan hem best begrijpen.
wat betreft licht worden van de auto achter.
hieronder versta ik dat het kontje begint de zwabberen.
volgens mij los je dat niet op door dikkere remmen achter te monteren.
wat betreft uitwegen dit is al eens gedaan door jullie dolf .
waarom nu weer?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Kan me niet voorstellen dat je de boel niet los gehad hebt van de winter Mark, een klein hoogteverschil op een van de hoeken ten opzichte van verleden jaar kan al onrust geven. vandaar. Wanneer alles hetzelfde is gebleven heb je gelijk
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
fusees en schokbrekers zijn niet los geweest.
grootste probleem nu is het licht worden achter waardoor de achterkant gaat zwabberen bij hard aanremmen
geen idee hoe dat op te lossen
grootste probleem nu is het licht worden achter waardoor de achterkant gaat zwabberen bij hard aanremmen
geen idee hoe dat op te lossen
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
remdruk meer naar achter mark
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Precies mijn idee, maar let wel op je wiellagers als je achter meer gaat remmen!Martijn Kool schreef:remdruk meer naar achter mark
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
kheb hem juist naar minimaal gedraaid ivm de natte omstandigheden van afgelopen keer.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
weet je nu direct waarom de achterkant zo licht is
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl