[5 GTT] Arco's "Le Monstre Vert" : we blijven rijden
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Sowww.... de "Boskoopse Klusdagen" zijn voorbij. voor deze week....
Zaterdagochtend begonnen om 07:30... Kleine dingen klaargezet. Plannetje maken. Je kent het wel.
09:30 Staat RJ plotsklaps voor de deur in gevechtstenue...
"Wat doe jij hier ??" vraag ik. "Ik kom ff kijken en helpen. Vind je het erg ??". "Nee tuurlijk niet. Top. Thanx. Koffie ??"
Zo gezegd, zo gedaan. RJ en ik aan de slag met de remmen voor. Alles een beetje vast. Je kent het wel. Roy kwam nog ff lang om wat spullen te halen die hij had besteld. Ff kijken en succes gewenst. Dit was hard nodig bleek in de loop van de dag.
Remmen voor was vrij makelijk gedaan... (ahum) NOT !!!!
Het was omstreeks half 1, toen er een rode Clio 16V voor de deur stopte.
Jochem de Haas (van "de Haas Engineering" .
Hij kwam ff kijken hoe het was gesteld met het gebakje van de maand.
Van kijken kwam niets, hij trok na 5 minuten zijn gevechts-tenue aan. "Ik had het alvast maar meegenomen" was zijn reactie.
2 man extra om te slutelen !!!! Hier had ik nooit van gedroomd.
Lager in het fusee rechtsvoor ging voor geen meter. Lager zat muur- en muurvast. Pers in Boskkop naar z'n grootje geholpen. Dan maar naar Gouda was de reactie van mij. Zo gezegd, zo gedaan. Pers in Gouda was wel sterk genoeg en het lager zat erin.
Fusee-kogels voor ook maar meteen vervangen. Hoes linksvoor was kapot. Rechtsvoor uit voorzorg ook meteen vervangen.
Aandrijfas rechtsvoor ook vervangen. Beide hoezen bleken gescheurd te zijn. Vrijdag nieuwe besteld.
Toen waren de remmen achter aan de beurt. Dit ging gelukkkig iets makkelijker. Lagers persen en monteren maar. Handremkabels remskangen achter werden de zondagklus.
In tussen was Jochem bezig met de verlichting. Kentekenplaatverlichting achter, koplampen voor en natuurlijk de oranje knipperlichten voor.
Na montage zag dit er weer fris uit.
Voor de harde zwoegers in de tussentijd ff wat te eten gehaald bij de plaatselijke snack-bar.
Intussen was het zaterdag 19:00 uur en we waren pas halverwege....
Ik zou zondag omstreeks 11:30 weer op de zaak zijn. RJ zei meteen dat hij er ook zou zijn. Jochem bood uitzichzelf aan dat er ook zou zijn. Welliswaar iets later ivm de verjaardag van Chris.
Zondag aan de slag. Achterruitrubbers L+R vervangen + de houders en de afdekplaatjes van de scharmieren. Ziet en sluit weer als nieuw.
Intussen van RJ ook al gearriveerd. Samen remmen achterafgemaakt. Handremkabels gemonteerd + afgesteld
Intussen was het 12:30 en daar was Jochem. Fris en fruitig.
Remslangen achter vervangen en remmen ontlucht.
Jochem had intusen nog het brandstofsysteem nog ff nagelopen en het vlotter gedemonteerd. De meter doet het. Maar na een latere proefrit, bleek nogs teeds het probleem aanwezig dat de auto maar op 5-7 liter brandstof kan rijden....
Kleine dingen intussen waren ook gedaan. Nieuwe pedalen gemonteerd, oliefilter + benzinefilter vervangen. Olie ververst, en versnellingsbakolie ververst. Achterbumper opnieuw opgehangen. Ruitesproeierinstallatie gecontroleerd.Blijkt dus toch dat de schakelaar defect is en de pomp voor achter. Ook grootlicht werkt niet helaas i.c.m. dimlicht. Schakelaar kapot.
Zondagmiddag 17:00 : VREETTIJD !!!!!!
Intusen waren Chris en Ronnie B. ook al geaariveerd en achter de pc gekropen na wat kijkwerk. Het schijnt dat Ronnie B. op zoek is naar een snel gebakje.
Na het eten de GT Turbo nagelopen en buiten gezet. PROEFRITTIJD !!!!!
De GT Turbo rijd al een tierelier. Niet te geloven. Lekker aan het gas. Wegligging goed. Remmen nog wat voozichtig ivm de nieuwigheid.
RJ nog ff rijden. Schijnt onderweg een vogel geraakt te hebben...
Weer geen problemen. Jochem ff rijden. Komt terug en zegt : "Lekker bakkie Arco. Hangt goed aan het gas, maar die turbo.... "
Ik zeg : "wat is er met die turbo, doet het toch goed ??" Hij zegt : "jawel, maar hij is anders...." "Hoezo, anders ???" "Nou"zegt Jochem "De druk is iets hoger gezet , zodoende die leuke fluit waarschijnlijk, Je turbo-meter loopt door naar het einde, terwijl een standaard Phase I maar loopt tot de "r" ...."
Ik zeg : "Dat is fijn. Lekker." en dat alles met een leuke grijns.
Chris gaat rijden, komt terug met een rokende motor en een brandend accu-lampje...
Wat blijkt. Riem eraf gelopen op het laatste stuk. Riem weer gevonden om de route die hij net had gereden.
Alles nagelopen en controle. Koelsysteem ontluchten en bijvullen. Klaar !!!!
Ronnie B. liep al de hele tijd met een smile en wou ook wel een stukje rijden. Zo gezegd, zo gedaan. Kwam terug met een nog grotere smile.
Al met al 2 dagen veel gewerkt met heel veel plezier dankzij Jochem de Haas (van de Haas Engineering) en Robert-Jan van der Meer.
Nogmaals heren :
Mijn dank is groot en had echt niet verwacht dat jullie er 2 dagen zouden zijn.
Ik heb een hoop geleerd en een hoop gelachen.
Hierbij wat impressie :
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01101.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01102.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01103.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01104.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01105.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01106.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01110.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01111.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01115.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01116.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01117.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01118.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01120.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01121.jpg[/img]
Zaterdagochtend begonnen om 07:30... Kleine dingen klaargezet. Plannetje maken. Je kent het wel.
09:30 Staat RJ plotsklaps voor de deur in gevechtstenue...
"Wat doe jij hier ??" vraag ik. "Ik kom ff kijken en helpen. Vind je het erg ??". "Nee tuurlijk niet. Top. Thanx. Koffie ??"
Zo gezegd, zo gedaan. RJ en ik aan de slag met de remmen voor. Alles een beetje vast. Je kent het wel. Roy kwam nog ff lang om wat spullen te halen die hij had besteld. Ff kijken en succes gewenst. Dit was hard nodig bleek in de loop van de dag.
Remmen voor was vrij makelijk gedaan... (ahum) NOT !!!!
Het was omstreeks half 1, toen er een rode Clio 16V voor de deur stopte.
Jochem de Haas (van "de Haas Engineering" .
Hij kwam ff kijken hoe het was gesteld met het gebakje van de maand.
Van kijken kwam niets, hij trok na 5 minuten zijn gevechts-tenue aan. "Ik had het alvast maar meegenomen" was zijn reactie.
2 man extra om te slutelen !!!! Hier had ik nooit van gedroomd.
Lager in het fusee rechtsvoor ging voor geen meter. Lager zat muur- en muurvast. Pers in Boskkop naar z'n grootje geholpen. Dan maar naar Gouda was de reactie van mij. Zo gezegd, zo gedaan. Pers in Gouda was wel sterk genoeg en het lager zat erin.
Fusee-kogels voor ook maar meteen vervangen. Hoes linksvoor was kapot. Rechtsvoor uit voorzorg ook meteen vervangen.
Aandrijfas rechtsvoor ook vervangen. Beide hoezen bleken gescheurd te zijn. Vrijdag nieuwe besteld.
Toen waren de remmen achter aan de beurt. Dit ging gelukkkig iets makkelijker. Lagers persen en monteren maar. Handremkabels remskangen achter werden de zondagklus.
In tussen was Jochem bezig met de verlichting. Kentekenplaatverlichting achter, koplampen voor en natuurlijk de oranje knipperlichten voor.
Na montage zag dit er weer fris uit.
Voor de harde zwoegers in de tussentijd ff wat te eten gehaald bij de plaatselijke snack-bar.
Intussen was het zaterdag 19:00 uur en we waren pas halverwege....
Ik zou zondag omstreeks 11:30 weer op de zaak zijn. RJ zei meteen dat hij er ook zou zijn. Jochem bood uitzichzelf aan dat er ook zou zijn. Welliswaar iets later ivm de verjaardag van Chris.
Zondag aan de slag. Achterruitrubbers L+R vervangen + de houders en de afdekplaatjes van de scharmieren. Ziet en sluit weer als nieuw.
Intussen van RJ ook al gearriveerd. Samen remmen achterafgemaakt. Handremkabels gemonteerd + afgesteld
Intussen was het 12:30 en daar was Jochem. Fris en fruitig.
Remslangen achter vervangen en remmen ontlucht.
Jochem had intusen nog het brandstofsysteem nog ff nagelopen en het vlotter gedemonteerd. De meter doet het. Maar na een latere proefrit, bleek nogs teeds het probleem aanwezig dat de auto maar op 5-7 liter brandstof kan rijden....
Kleine dingen intussen waren ook gedaan. Nieuwe pedalen gemonteerd, oliefilter + benzinefilter vervangen. Olie ververst, en versnellingsbakolie ververst. Achterbumper opnieuw opgehangen. Ruitesproeierinstallatie gecontroleerd.Blijkt dus toch dat de schakelaar defect is en de pomp voor achter. Ook grootlicht werkt niet helaas i.c.m. dimlicht. Schakelaar kapot.
Zondagmiddag 17:00 : VREETTIJD !!!!!!
Intusen waren Chris en Ronnie B. ook al geaariveerd en achter de pc gekropen na wat kijkwerk. Het schijnt dat Ronnie B. op zoek is naar een snel gebakje.
Na het eten de GT Turbo nagelopen en buiten gezet. PROEFRITTIJD !!!!!
De GT Turbo rijd al een tierelier. Niet te geloven. Lekker aan het gas. Wegligging goed. Remmen nog wat voozichtig ivm de nieuwigheid.
RJ nog ff rijden. Schijnt onderweg een vogel geraakt te hebben...
Weer geen problemen. Jochem ff rijden. Komt terug en zegt : "Lekker bakkie Arco. Hangt goed aan het gas, maar die turbo.... "
Ik zeg : "wat is er met die turbo, doet het toch goed ??" Hij zegt : "jawel, maar hij is anders...." "Hoezo, anders ???" "Nou"zegt Jochem "De druk is iets hoger gezet , zodoende die leuke fluit waarschijnlijk, Je turbo-meter loopt door naar het einde, terwijl een standaard Phase I maar loopt tot de "r" ...."
Ik zeg : "Dat is fijn. Lekker." en dat alles met een leuke grijns.
Chris gaat rijden, komt terug met een rokende motor en een brandend accu-lampje...
Wat blijkt. Riem eraf gelopen op het laatste stuk. Riem weer gevonden om de route die hij net had gereden.
Alles nagelopen en controle. Koelsysteem ontluchten en bijvullen. Klaar !!!!
Ronnie B. liep al de hele tijd met een smile en wou ook wel een stukje rijden. Zo gezegd, zo gedaan. Kwam terug met een nog grotere smile.
Al met al 2 dagen veel gewerkt met heel veel plezier dankzij Jochem de Haas (van de Haas Engineering) en Robert-Jan van der Meer.
Nogmaals heren :
Mijn dank is groot en had echt niet verwacht dat jullie er 2 dagen zouden zijn.
Ik heb een hoop geleerd en een hoop gelachen.
Hierbij wat impressie :
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01101.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01102.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01103.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01104.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01105.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01106.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01110.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01111.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01115.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01116.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01117.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01118.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01120.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... C01121.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Arco op di 16 jun 2009 17:48, 5 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Waar waren jullie dan ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ook een goed excuus.Lex schreef:Batavia-Stad aan het leegkopen
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Maar je 5je gaat er steeds beter uit zien.
Trouwens doe mij eens de nummers van die afdekplaatjes van de scharnieren? Zitten daar dan ook nieuwe rubbertjes bij?
Trouwens doe mij eens de nummers van die afdekplaatjes van de scharnieren? Zitten daar dan ook nieuwe rubbertjes bij?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
volgende ritje richting moddergat word met de gtt zeker
zal opletten of ik dan ook een psssst hoor
zal opletten of ik dan ook een psssst hoor
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Naar PSST kan je lang wachten zit geen DV op.
Heb echt gelachen dit weekend .
Ondanks dat ik eerste monteur ben is Jochem een goede leermeeste kwa GT TurboŽs .
Heb ff gereden in de GT van Arie, rijdt fantastisch, alleen kwam er een vogel van rechts die dacht dat ie voorrang had NOT, gelukkig geen schade alleen een dood vogeltje.
Respect voor Arie zijn inzet.
Keep up the good work
Heb echt gelachen dit weekend .
Ondanks dat ik eerste monteur ben is Jochem een goede leermeeste kwa GT TurboŽs .
Heb ff gereden in de GT van Arie, rijdt fantastisch, alleen kwam er een vogel van rechts die dacht dat ie voorrang had NOT, gelukkig geen schade alleen een dood vogeltje.
Respect voor Arie zijn inzet.
Keep up the good work
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
word de DV vast het volgende wat besteld word
veel plezier met je GT Arie
veel plezier met je GT Arie
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Daar leek het idd op
VLK Groep
hij rijd erg goed arco
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yep. Volgend ritje naar Friesland zeker met de GTT. (moet van m'n moeder zelfs )Gabri schreef:volgende ritje richting moddergat word met de gtt zeker
zal opletten of ik dan ook een psssst hoor
En nee, vooralsnog geen "pssjjttt". Eerst ff een Groep N uitlaat scoren.
Laatst gewijzigd door Arco op ma 18 jul 2005 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hij mag inderdaad wel ff gaan brullen die 5Arie van de Hoek schreef:Yep. Volgend ritje zeker met de GTT. (moet van m'n moeder zelfs )Gabri schreef:volgende ritje richting moddergat word met de gtt zeker
zal opletten of ik dan ook een psssst hoor
En nee, vooralsnog geen "pssjjttt". Eerst ff een Groep N uitlaat scoren.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Eerst ff een andere vlotter proberen. Kijken of daarmee het probleem verholpen is.Kier schreef:Dat word vaak tanken dan
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat was balen! Dat heb je nou met die phase 1's hé. Keertje gas geven, en het is gelijk stuk.Arie van de Hoek schreef: Chris gaat rijden, komt terug met een rokende motor en een brandend accu-lampje...
Wat blijkt. Riem eraf gelopen op het laatste stuk. Riem weer gevonden om de route die hij net had gereden.
Al met al een leuke gezellige middag, de GT word steeds leuker!
Gaat zo door.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yep. Echt wel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
jij wel dan?HKM schreef:goed gewerkt! doe je dat ook voor je baas?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
HKM schreef:goed gewerkt! doe je dat ook voor je baas?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar wat een miskoop is dit hok zeg pfffff......
Ach zo leert ie wat het is om een 5 te hebben , het lijkt leuk maar het blijft gewoon zooi .....
Het waren gezellige dagen .......
Ach zo leert ie wat het is om een 5 te hebben , het lijkt leuk maar het blijft gewoon zooi .....
Het waren gezellige dagen .......
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
En bedankt he.....
Nogmaals Jochem :
Nogmaals Jochem :
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja de waarheid is hard....... en ik ben de beroerste niet
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Dat hebben we gemerkt
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
nou jij mag er ook zijn hoor RJ met al je aangeboden hulp en ideeen als monteur zijnde
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Was een kleine moeite .
Dat ik als soepmonteur toch nog wat weet van die oude rommel .
Als je een weekend met Jochem gesleuteld hebt weet je wel veel meer over een GT Turbo .
Dat ik als soepmonteur toch nog wat weet van die oude rommel .
Als je een weekend met Jochem gesleuteld hebt weet je wel veel meer over een GT Turbo .
VLK Groep
Die de haas engineering moet ook altijd wat te zeiken hebbenjochem de haas schreef:Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar wat een miskoop is dit hok zeg pfffff......
Ach zo leert ie wat het is om een 5 te hebben , het lijkt leuk maar het blijft gewoon zooi .....
Het waren gezellige dagen .......
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Morgen maar eens kijken of t wat is
Zie je morgen Arco!
Zie je morgen Arco!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Er kan zeker een hoop gebeuren in 2 weken tijd Jacco.Thanx dankzij die 2 gasten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"