[5 GTT] Arco's "Le Monstre Vert" : we blijven rijden
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Revisiesetje kost 54.- ex. btw, bevestigingset blokken iets van 30.- ex. btw, remblokken 50.- ex. btw, remvloeistof en arbeid nog. Hij gaat uit van 2 uur. ik denk zelf max. 1 uur. het is dus nog ff afwachten....
Fijn hoor zo'n Renault-dealer die je niet kent...
Fijn hoor zo'n Renault-dealer die je niet kent...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
lijkt mij zeer weinig. Heb toen gekeken bij centuri voor nieuwe klauwen achter, die zouden incl 40% korting komen op iets van 150 ps netto incl...Bram (vospower) schreef:volgens mij 94,- euro bij renault voor een compleet nieuwe klauw, ofg het ik het fout?
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
zou goed kunnen, ze hebben er van 94 euro, maar ook van 194. je moet uiteraard een van de 2 hebben en voor de GTT zal dat wel de 194er zijn
zowiezo...94 eu voor een remklauw??? is dat niet t zadel...?
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
geen idee, is een jaar geleden dat ik ze belde.
momentje
momentje
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Bij deze niet.Roy schreef:Krijg je geen korting dan?
En de prjs van 94.- is alleen de zadel..... niet de klauw.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
232.- excl btw!
Das de zuiger en de klauw!
oops
Das de zuiger en de klauw!
oops
precies..dat dacht ik al...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
tadaa !!!!!!! lang leve de reparaties aan een GTT.
En nu maar hopen dat het morgen binne is, zodat ik morgenavond wer fijn kan crossen.
En nu maar hopen dat het morgen binne is, zodat ik morgenavond wer fijn kan crossen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Wacht ik nog ff mee denk ik..... gaat me bij die toko ook een hoop geld kosten.
(of ze nemen het mee voor die prijs die ik moet gaan betalen. ))
Ik zoek iemand in de buurt van Gouda e.o. die het kan doen. Ik had een PM van Canonballman, maar dat is in Tilburg....
(of ze nemen het mee voor die prijs die ik moet gaan betalen. ))
Ik zoek iemand in de buurt van Gouda e.o. die het kan doen. Ik had een PM van Canonballman, maar dat is in Tilburg....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
zelf doen is de moeite toch niet? kost minder tijd dan die remmen..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik heb geen gereedschap en kennis om kleppen te stellen.
(heb het ooit 10 jaar geleden ooit geleerd op m'n opleiding, maar in dagelijks gebruik nooit gedaan, omdat ik toen bij Mercedes-Benz werkte en daar hadden we motoren met hydraulische klepstoters. )
(heb het ooit 10 jaar geleden ooit geleerd op m'n opleiding, maar in dagelijks gebruik nooit gedaan, omdat ik toen bij Mercedes-Benz werkte en daar hadden we motoren met hydraulische klepstoters. )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
haha...werkplaatshandboek? nix moeilijks aan hoor. Sleuteltje, tangetje, de afstanden op zoeken voor zover nodig en voelermaatjes..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
je sais, je sais.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ik zeik, sorry
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als je zo graag wilt, doe je het dan gratis voor mij ???Haas schreef: ik zeik, sorry
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 14792
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Ik heb uit hele erge betrouwebare bronnen dat ie bij van marwijk zoetermeer staat.
-
- Moderator
- Berichten: 14792
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
afstand 0,15 in / 0,25 uitlaat.Haas schreef:haha...werkplaatshandboek? nix moeilijks aan hoor. Sleuteltje, tangetje, de afstanden op zoeken voor zover nodig en voelermaatjes..
IS erg duur bij de reno.
En volgens mijn pa loopt ie ook op 3 cylinders!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Klopt. Daar in de buurt was ik gestrand zondagavond.P@TB@D schreef:Ik heb uit hele erge betrouwebare bronnen dat ie bij van marwijk zoetermeer staat.
Laatst gewijzigd door Arco op ma 12 dec 2005 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
P@TB@D schreef:afstand 0,15 in / 0,25 uitlaat.Haas schreef:haha...werkplaatshandboek? nix moeilijks aan hoor. Sleuteltje, tangetje, de afstanden op zoeken voor zover nodig en voelermaatjes..
IS erg duur bij de reno.
En volgens mijn pa loopt ie ook op 3 cylinders!!
Hahahha. Zo klinkt ie ook. Tikt best wel aardig. Heb alleen nog niet gevraagd of het kleppen zijn of dat het wat anders is.... (heb een vermoeden dat het wat anders is. )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Waar denk jij dan aan Arco een krukaslager die overleden is?
Hoop dat mijn collega's er netjes mee omgaan
Hoop dat mijn collega's er netjes mee omgaan
VLK Groep
-
- Moderator
- Berichten: 14792
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Muh pa had een ander klus, maar hij kon mij wel vertellen dat er nu iemand aan werkt die ook ervaring heeft met 5jes
Mijn pa adviseerde alleen remmen laten fixen en het kleppen stellen + ?? ergens anders bij de reno kost ut een bak met geld!!
Mijn pa adviseerde alleen remmen laten fixen en het kleppen stellen + ?? ergens anders bij de reno kost ut een bak met geld!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik denk dat er iets is met een klep omdat er in 1x die tik was na een rit, maar zeker weet ik het niet. Hoop dat het gewoonweg een te ruime klep(pen) is /zijn.....Robert-Jan schreef:Waar denk jij dan aan Arco een krukaslager die overleden is?
Hoop dat mijn collega's er netjes mee omgaan
Klantvriendelijkheid was enigszins op deze maandagochtend ver te zoeken aan de balie.
@ P@t : En ja, de rep. aan de rem L.A. gaat wel wat geld kosten ja. helaas. Maar is er dan nog meer loos met de remmen ?? Want deze zijn afgelopen zomer compleet vernieuwd met hulp van RJ en Jochem
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
als het in 1 keer is vrees ik dat er idd wat met de kleppen of klepzitting aan de hand is, het zit je wel mee
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zo goed als in 1x. Met iets te weinig olie te hard en teveel doorgereden tijdens een te lange rit..... Ik hoop het echt niet dat er wat anders loos is.Robert-Jan schreef:als het in 1 keer is vrees ik dat er idd wat met de kleppen of klepzitting aan de hand is, het zit je wel mee
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Is het een vrij harde tik die met het toenemen van het toerental harder wordt?
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Nope. Komt in met gasgeven als je trekkracht nodig hebt bij +/- 1500/1600 tpm en verdwijnt met +/- 4000 tpm.Robert-Jan schreef:Is het een vrij harde tik die met het toenemen van het toerental harder wordt?
Laatst gewijzigd door Arco op ma 12 dec 2005 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
lijkt op hetzelfde geluid als bij jolandas vijfArie van de Hoek schreef:Zo goed als in 1x. Met iets te weinig olie te hard en teveel doorgereden tijdens een te lange rit..... Ik hoop het echt niet dat er wat anders loos is.Robert-Jan schreef:als het in 1 keer is vrees ik dat er idd wat met de kleppen of klepzitting aan de hand is, het zit je wel mee
klinkt als een diesel
wij vermoeden krukas of zuiger
succes iig
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Nee. Klinkt niet als een diesel met een inspuitpomp.Luco/Alpine-racer schreef:lijkt op hetzelfde geluid als bij jolandas vijfArie van de Hoek schreef:Zo goed als in 1x. Met iets te weinig olie te hard en teveel doorgereden tijdens een te lange rit..... Ik hoop het echt niet dat er wat anders loos is.Robert-Jan schreef:als het in 1 keer is vrees ik dat er idd wat met de kleppen of klepzitting aan de hand is, het zit je wel mee
klinkt als een diesel
wij vermoeden krukas of zuiger
succes iig
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Klinkt toch wel heel erg als een lager....
Kleppen ratelen niet van de een op de andere dag.
Verder is het origineel 0,2 en 0,25 PETBED
De wat snellere motoren houden niet zo van een laag olieniveau, wat vreemd
Kleppen ratelen niet van de een op de andere dag.
Verder is het origineel 0,2 en 0,25 PETBED
De wat snellere motoren houden niet zo van een laag olieniveau, wat vreemd
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Tja. had wat beter moeten kijken/controleren naar dat oliepeil, terwijl m'n oliedrukmeter geen wijzigingen of rare dingen liet zien.Steven schreef:Klinkt toch wel heel erg als een lager....
Kleppen ratelen niet van de een op de andere dag.
Verder is het origineel 0,2 en 0,25 PETBED
De wat snellere motoren houden niet zo van een laag olieniveau, wat vreemd
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Maar je kijkt niet continue op je oliedrukmeter,dus kan goed dat in een bocht ofzo,de druk al een keertje is weggevallen.Arie van de Hoek schreef:Tja. had wat beter moeten kijken/controleren naar dat oliepeil, terwijl m'n oliedrukmeter geen wijzigingen of rare dingen liet zien.Steven schreef:Klinkt toch wel heel erg als een lager....
Kleppen ratelen niet van de een op de andere dag.
Verder is het origineel 0,2 en 0,25 PETBED
De wat snellere motoren houden niet zo van een laag olieniveau, wat vreemd