Roadkill's rsi

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Laatst een setje velgen op de kop getikt, met een lekker lage et waarde dus scheelt weer spacers, velgen zagen er best OK uit enkel wel erg doorsnee qua kleur. Dus ze maar in een ander kleurtje gespoten, felrood had heel goed gestaan maar dat heeft mijn zoon al onder zijn Clio 2 dus nu maar voor "appeltjes" groen gekozen :-)

https://www.dropbox.com/s/oqyxzyfmub8bl ... 4.jpg?dl=0
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Hmm iemand enig idee hoe ik foto's direkt zichtbaar krijg hier via dropbox of welke app dat doet (voorheen had ik photo bucket maar daar moet je tegenwoordig voor betalen...)
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

roadkill71 schreef:Hmm iemand enig idee hoe ik foto's direkt zichtbaar krijg hier via dropbox of welke app dat doet (voorheen had ik photo bucket maar daar moet je tegenwoordig voor betalen...)
Uploaden naar imgur en dan de juiste link hier posten
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

www.flickr.com/photos/146665899@N06/shares/k6f1w1

Imgur ga ik ff bekijken, dank je
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

New wheels

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Echt een complete digibeet hier, kan iemand mij verder helpen met de foto's direct zichtbaar te krijgen hier?
jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

We kunnen ze zien als we op de link klikken

De oude truck
Afbeelding op de .... de link naar umgur

Is mooi gespoten!

Afbeelding

Is mooi gespoten!
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Valt in het echt dan weer tegen, zitten wat foutjes her en der, maar goed die werk ik nog wel een keer bij.
Gisteren bandjes om laten leggen, 165 50 15, geeft op 7j velgen mooi getrokken bandjes, en met een ET van 25 komt het geheel ook heel mooi naar buiten te staan. Waar ik nu alleen wel tegen aan hik is de enorme wheel gap, auto schreeuwt nu wel om een verlaging!
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Afbeelding

Zo dus :-)
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Mooi gespoten (Y) , maar ik vind het totaalbeeld jammer. Zoals vaker gezegd, je moet het zelf mooi vinden en smaak is persoonlijk. (Y)
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Hij moet nog een eind zakken, persoonlijk vind ik de kleur combi echt top. Maar je hebt gelijk het zal lang niet ieders smaak zijn, maar het is dan ook niet ieders auto. En ik hou wel van een aparte look, en deze velgen zijn in ieder geval wel periode correct, enkel de kleur niet :-)
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Goed ondertussen wel het 1 en ander gebeurt, maar het gebakje rijd gewoon nog elke dag. Geheel probleemvrij was ie niet, soms ging aanslaan na een weekend behoorlijk moeilijk, opgelost door nieuwe bougies, bougiekabels en een nieuwerotor/verdelerkap te plaatsen. Vooral de verdelerkap zag er niet uit zo vervuild, bleek ook een bout te missen. Verder een wielrenner over de voorkant gehad, dus wel wat schade, maar onderhand de juiste delen, en een nieuwe kofferklep op de kop getikt, klep word gecleaned en daarna samen met de 16v spatborden (dank je Chris) voorbumper en achterschermen in de juiste kleur gespoten, en de nieuwe motorkap en het dak gaan in de carbon wrap. Verder zit er vanaf het spruitstuk een verse uitlaat eronder, ligt er een remmen upgrade klaar, Bestuurdersstoel is vervangen dor een Sparco vaste kuip, stuur is snap-off, achterbank is er compleet uit, reserve wiel is weg. Koplampen en achteruitrijveflichting voorzien van Led, en een nieuwe dab+ radio.

Auto bevalt over het algemeen meer dan prima, tot nu toe maar 2 echte nadelen, de zeer zware koppeling ( maar ik rij gelukkig bijna nooit in file) en het verbruik (wat heel misschien aan de rijstijl kunnen liggen)
MgHammer
Berichten: 292
Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
Car: Megane Cabrio F4R746
Locatie: Melkweg

(Y)
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel :worship:
jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

Vaak ligt een zware koppeling aan de koppelingskabel. Soms ook aan de drukgroep, als de drukgroep heel oud is zakken de veren in.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

En van de week een heel net setje 16" Twingo RS velgen met nette banden kunnen scoren, het begint echt wat te worden, ik kan niet wachten tot de spuiter tijd heeft
Renaultjoe
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 14 jun 2004 20:36
Locatie: Bolsward

(Y)
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

En een Weitec set voor mijn verjaardag gekregen vandaag, nieuwe dempers en veren voor de Clio. Gouwe kinderen heb ik ❤️❤️❤️. Morgen maar eens spoorverbreders bestellen dan kunnen eindelijk de Twingo wielen.
Plannen voor het interieur worden ook iets anders, maar daar kom ik nog op terug.
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

Ik heb je fotobericht even aangepast, hier stond een link naar het album i.p.v. naar de losse foto's, ze worden nu getoond.

Lekker bezig met de auto, ik zag van de week op marktplaats nog een Williams interieur en een leren interieur staan. Ben benieuwd of je 1 van die hebt gescoord :-)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Nope, net de tweede Sparco gemonteerd, er komt geen ander interieur in verder. Ik heb nog wel de vloer bekleed achterin, en van de restanten wil ik de deurpanelen bekleden. Ik ben nu wel op zoek naar een hondenrek, we gaan dinsdag een pup ophalen, wat dus ook de reden is van de plannen qua interieur 😜
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Ben er vandaag achter gekomen dat lijm/kit ook geen eeuwig leven heeft, ik hoorde een hoop glas gerinkel dat ik de bocht om ging. Bij thuiskomst bleek dat er op mijn linkerkoplamp geen glas meer zat...... Vanmiddag meteen maar 2 nieuwe besteld.
Ik had ook dit weekend probs met de bdp-sensor, schoonmaken werkte voor nu nog zal van de week een nieuwe bestellen.
Verder gaat ie best gewoon maar door en door, enkel dingen qua roest, de achterklep is al aardig door gerot, gelukkig enkel binnenkant en de ph2 klep word al strak gemaakt, verder de bekende plekken bij de achterspatborden.

Het wachten is nog op de spuiter wanneer die tijd heeft, mag op zich van mij liever vandaag dan morgen, maar ik heb nog een idee gekregen voor de voorbumper. Dus mag nog even duren.
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

Jammer genoeg ben ik bang dat het einde is gekomen voor de Clio, ben bang dat de koppakking geploft is, daarnaast wilde ik nog het een en ander aan de auto doen en verloopt ook a.s. dinsdag de APK. Daar komt bij dat we besloten hebben om een grotere auto te kopen ivm de hond, was het de bedoeling eigenlijk de Twingo in te ruilen. En dan in de Clio in de toekomst op te knappen. Maar geld heeft de heel vervelende eigenschap dat je het maar 1keer kan uitgeven, en met de Twingo is niets mis en rijd aanzienlijk zuiniger heb ik voor nu eens met mijn hersens een beslissing genomen.... Maar doet nog wel zeer.
Gebruikersavatar
NicoK
Bestuurslid
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 21 feb 2016 17:27
Car: Megane RS175/Clio1.2
Locatie: Echt

Erg jammer man!!
roadkill71
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 1 mar 2019 19:30
Car: Renault Clio Rsi

RSI heb ik aan mijn zoon gegeven, die heeft hem op de zaak gestald en zal hem ter zijner tijd aanpakken voor zijn vriendin.
Wij hebben ondertussen een Laguna 3 estate gekocht, en ik gebruik de Twingo voor woon werkverkeer. Twingo staat wel ondertussen op andere wielen, voorzien van Led verlichting en vanochtend een Devil einddemper op de kop getikt, dus dat gaat alweer fout 🤣🤣🤣🤣
Plaats reactie