Laatst een setje velgen op de kop getikt, met een lekker lage et waarde dus scheelt weer spacers, velgen zagen er best OK uit enkel wel erg doorsnee qua kleur. Dus ze maar in een ander kleurtje gespoten, felrood had heel goed gestaan maar dat heeft mijn zoon al onder zijn Clio 2 dus nu maar voor "appeltjes" groen gekozen
Hmm iemand enig idee hoe ik foto's direkt zichtbaar krijg hier via dropbox of welke app dat doet (voorheen had ik photo bucket maar daar moet je tegenwoordig voor betalen...)
roadkill71 wrote:Hmm iemand enig idee hoe ik foto's direkt zichtbaar krijg hier via dropbox of welke app dat doet (voorheen had ik photo bucket maar daar moet je tegenwoordig voor betalen...)
Uploaden naar imgur en dan de juiste link hier posten
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Renault Megane 2.0 16v F7R 1999 HB
Valt in het echt dan weer tegen, zitten wat foutjes her en der, maar goed die werk ik nog wel een keer bij.
Gisteren bandjes om laten leggen, 165 50 15, geeft op 7j velgen mooi getrokken bandjes, en met een ET van 25 komt het geheel ook heel mooi naar buiten te staan. Waar ik nu alleen wel tegen aan hik is de enorme wheel gap, auto schreeuwt nu wel om een verlaging!
Hij moet nog een eind zakken, persoonlijk vind ik de kleur combi echt top. Maar je hebt gelijk het zal lang niet ieders smaak zijn, maar het is dan ook niet ieders auto. En ik hou wel van een aparte look, en deze velgen zijn in ieder geval wel periode correct, enkel de kleur niet
Goed ondertussen wel het 1 en ander gebeurt, maar het gebakje rijd gewoon nog elke dag. Geheel probleemvrij was ie niet, soms ging aanslaan na een weekend behoorlijk moeilijk, opgelost door nieuwe bougies, bougiekabels en een nieuwerotor/verdelerkap te plaatsen. Vooral de verdelerkap zag er niet uit zo vervuild, bleek ook een bout te missen. Verder een wielrenner over de voorkant gehad, dus wel wat schade, maar onderhand de juiste delen, en een nieuwe kofferklep op de kop getikt, klep word gecleaned en daarna samen met de 16v spatborden (dank je Chris) voorbumper en achterschermen in de juiste kleur gespoten, en de nieuwe motorkap en het dak gaan in de carbon wrap. Verder zit er vanaf het spruitstuk een verse uitlaat eronder, ligt er een remmen upgrade klaar, Bestuurdersstoel is vervangen dor een Sparco vaste kuip, stuur is snap-off, achterbank is er compleet uit, reserve wiel is weg. Koplampen en achteruitrijveflichting voorzien van Led, en een nieuwe dab+ radio.
Auto bevalt over het algemeen meer dan prima, tot nu toe maar 2 echte nadelen, de zeer zware koppeling ( maar ik rij gelukkig bijna nooit in file) en het verbruik (wat heel misschien aan de rijstijl kunnen liggen)