[REGIOMEET]Friday Nightmeeting Eindhoven

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

dan gewoon weer een ton erbij draaien :)
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

hallo chattopic of iemands project topic is ergens anders heren .
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Dat klopt maar we brengen de stemming er alvast in. (0)

Ik zag trouwens op de suzukiclub dat hun er op de 19e staan, misschien een idee?
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

dan wordt het een zaterdag-meeting :p

ook leuk
... alleen heb ik toch wat meer met renault dan suzuki
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Ow ik ook wel, maar ik doe maar een gooi. (Y)
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Egon schreef:dan wordt het een zaterdag-meeting :p

ook leuk
... alleen heb ik toch wat meer met renault dan suzuki
me 2!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

ow het is weer zo ver .
kan je eens laten zien dat er ook andere leuke auto's zyn dan je eigen merk .
Ze zullen vast nooit een gt turbo gezien hebben ) :p .
nee ik ken dat merk niet dus laat maar .
is een beetje zwakjes , nu heb je eens de kans om met wat meer auto'dan 4 samen te komen en gezellig over div. dingen te praten .
willen de rtc mensen weer eens ........ doen .
ik zeg gezellig samen lache de 19 de.

maarja wie ben ik om dat te zeggen. (0)
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

er zijn genoeg merken die ik erg kan waarderen maar ik heb gewoon niet zoveel met die aziatische bolides.

maar misschien kom ik wel even langs de 19de :)
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Ach anders doen we het toch de andere keer gewoon met alleen mensen van de rtc? :beer:
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

Joopieboy schreef:Ach anders doen we het toch de andere keer gewoon met alleen mensen van de rtc? :beer:
ja gezellig met 4 man :smoke:
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

oldskool schreef:
Joopieboy schreef:Ach anders doen we het toch de andere keer gewoon met alleen mensen van de rtc? :beer:
ja gezellig met 4 man :smoke:
of we moeten meer RTC-ers naar de meeting zien te krijgen :smile:
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

ja net als naar de denbosch /vught meeting zeker ook al zo een gruwleyke grote opkomst .
meen dat er ooit eens iets stond over een bbq meeting .
eas super gezellig daar die dag meen ik . (S) .
je weet hoe het gaat mag ik aanmemen .
je ziet hier toch ook al langer dan 1 maand op dit forum .
ik zeg gezellie met een andere groep mensen lekker burgertje eten .
dan lykt het nog iets kwa opkomst.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Misschien gewoon een goed idee om wat beter weer af te wachten. Dat geeft de opkomst ook een dikke boost, volgens mij.
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

Merijn schreef:Misschien gewoon een goed idee om wat beter weer af te wachten. Dat geeft de opkomst ook een dikke boost, volgens mij.
ach ja we zien het allemaal wel .
ik dnek dat het de meeste mensen niet uitmaakt om nog ff te wachten tot het iets beter weer wordt.
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

oldskool schreef:ja net als naar de denbosch /vught meeting zeker ook al zo een gruwleyke grote opkomst .
meen dat er ooit eens iets stond over een bbq meeting .
eas super gezellig daar die dag meen ik . (S) .
je weet hoe het gaat mag ik aanmemen .
je ziet hier toch ook al langer dan 1 maand op dit forum .
ik zeg gezellie met een andere groep mensen lekker burgertje eten .
dan lykt het nog iets kwa opkomst.
ik wil wel even reageren hierop

ja.... door omstandigheden heeft de BBQ in Vught nooit kunnen plaatsvinden. Erg zat dat dat er niet in zat en dat heeft te maken met een hele hoop ellende (lees criminele activiteiten in en om het gebouw) daar op dat schoolplein waar het georganiseerd moet worden.

De meeting in den bosch is 2 keer geweest met een flinke opkomst
er waren toen tenminste 12 auto's
En dan wil ik als laatste even benoemen: De meeting in de regio arnhem. Er is daar zelfs nog een heel verslag van gemaakt dat in de NB is geplaatst.

De club heeft zijn leden en die maken de club gezellig als het goed is.

Ja ik zit al langer dan een maand op dit forum en weet dus ook dat het moeilijk is om iets te verzinnen/ organiseren wat bij iedereen aansluit. Ik heb in ieder geval erg mijn best gedaan om een leuke bijdrage te leveren aan de club door te kijken of er iets meer is voor iedereen

Ik wil hier nu niet moelijk gaan doen , maar dit wilde ik wel even kwijt. (F)
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

nog even als aanvulling op het vorige bericht (bericht liep het scherm uit, dus was wat lastig typen); door de voorbeelden die genoemd werden voel ik me best wel een beetje aangevallen.
Iedereen heeft kunnen lezen destijds wat er allemaal is gebeurd daar in Vught. Mijn schuur is leeg gehaald, er zijn mensen in mijn woning geweest, er is sabotage geweest in het computernetwerk in mijn woning en er werden ruiten ingegooid, meerdere malen vandalisme aan mijn auto's etc. Ik heb dit verder destijds niet allemaal in dat BBQ-topic geplaatst maar voor mij was dat wel de reden dat het uiteindelijk toch niet zo'n goed idee was. :nopom:

Dat is ook in het belang van mijn mede-clubgenoten. Niemand heeft behoefte aan ongeregeldheden tijdens een meeting.
Ik was uiteindelijk erg blij dat ik daar weg kon. Ik heb zelfs 's nachts (met hulp van een mede-RTC er) heel de boel in veiligheid gebracht op een ander adres. :worship: Mijn dank daarvoor!

Ik heb dit allemaal niet bespreekbaar willen maken op deze manier, maar voel me nu toch wel wat meer geroepen om dat nu wel te doen
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

je hoeft je helemaal niet aangevallen te voelen .
wil alleen maar zeggen dat het kwa opkomst hier in Eindhoven zeer tegenvalt dat bleek wel weer als hier terugleest in dit topic helaas .
op een enkele keer na dan gelukkig.

dat er in vught niet kon doorgaan wegens omstandigeheden was my ook bekend maar de reden niet .
en dat hoeft dan ook niet iedereen meteen te weten .
maar het is en blyft dat als er iemand hier iets wil organiseren.
het vry moeilyk blykt te zyn om mensen zo ver te krygen om hier heen te komen .
waarom ik weet het niet.
maarja we blyven het gewoon proberen ,toch.
no offence Egon . (D)
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

thanx :)
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Damn zeg egon, jij hebt wat meegemaakt. (N)

Niks eraan overgehouden hopelijk? En hopelijk zit je nu wat beter en kun je weer verder met je leven...
oldskool schreef: ja gezellig met 4 man :smoke:
Wij zijn iig wel een gezellige groep denk ik zo haha. :beer:
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

Joopieboy schreef:Damn zeg egon, jij hebt wat meegemaakt. (N)

Niks eraan overgehouden hopelijk? En hopelijk zit je nu wat beter en kun je weer verder met je leven...
ik heb inmiddels al een tijd mijn eigen stekkie. hier is het een stuk rustiger dan daar in de tijdelijke woonruimte in Vught. Al wordt ik nog wel regelmatig geconfronteerd met het verleden als ik weer eens een stel aangiften bij de politie vindt waar die pettendragers 0,0 mee hebben gedaan.
Maargoed, idd verder met leven gaan :)
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Sja dat de politie niks doet is al jaren bekend. :P
Maar wel klote dan... Nog bezig met de afwikkeling van sommige zaken dan? Lijkt me dat die dan ook wel kunnen duren omdat de politie er geen haast me heeft.

En idd, proberen er wat van te maken in je eigen stekkie en alles. (Y)
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

Joopieboy schreef:Sja dat de politie niks doet is al jaren bekend. :P
Maar wel k*%$e dan... Nog bezig met de afwikkeling van sommige zaken dan? Lijkt me dat die dan ook wel kunnen duren omdat de politie er geen haast me heeft.

En idd, proberen er wat van te maken in je eigen stekkie en alles. (Y)
ik kan kwartetten met de brieven van de politie dat ze te weinig aanknoopingspunten hebben om de zaak op te lossen omdat er te weinig bewijzen zijn. Terwijl ik voor 90% zeker weet in welke richting er gezocht moet worden.
maar goed. Deze brieven kreeg ik in de meeste gevallen al binnen een week. Nou, dan hebben ze er echt goed naar gekeken :nee:

maar goed, laten we er maar over ophouden. :(
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Sja idd, politie doet toch niks meer tegenwoordig, en als je dan je eigen boel beschermt zoals een buurman hier laatst krijgt hij een proces aan zijn broek en dan zijn ze er wel als de kippen bij. Moet niet gekker worden...

Zelf meegemaakt dat een oplichter gewoon vrij kan rondlopen en er NIEMAND is die er wat aan doet, zelf de bank niet omdat het vrijwillig is, en geen instantie is die je helpt, zelfs de politie deed moeilijk met een aangifte ondanks dat ze verplicht zijn het op te nemen.

En die moeten de burgers beschermen, ze kunnen vaak niet eens hun eigen kont afnemen...
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Tja Egon dat waren nog eens nachten :gun: :gun: :gun:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

maar de thee smaakte goed c_/
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

:pompomcrazy: zekers, die thee!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Bart GTT
Berichten: 398
Lid geworden op: vr 4 mar 2005 23:20
Locatie: Eindhoven

Is er nou inmiddels een datum geprikt??

Om maar even een gooi te doen: lijkt 22 januari iedereen een goeie datum?? Of evt de week erna? (of een paar weken dáárna zodat de vorst uit de grond is en we wellicht een keertje kunnen sprinten... :p )

Het is maar even om een datum te prikken zodat we een datum kunnen reserveren in onze drukke agenda's... :D (0) :smile: )
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

22 januari is prima.

En nee niks sprinten, word veel gecontroleerd daar en ik hoef niet mijn kenteken bekend te hebben bij de politie omdat ik er bij stond. Doe dat dan maar lekker ergens anders, en hou het gezellig op de meeting. (Y)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

als je auto geparkeerd staat sta je niet direct bovenaan de wanted list hoor :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

Tom schreef:als je auto geparkeerd staat sta je niet direct bovenaan de wanted list hoor :lol:
zeker niet als er echt turbo geweld tussen staat .
dan zien ze em nog niet een staan die dikke 19 .
dat geluk heb JY dan weer . . wahahaha :D
ze zullen wel naar die zwarte sneeuwschuiver lopen . (D)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ik vind het wel een goed idee, sprinten op een RTC meeting! Meeting commissie?? :D
Johan Hogervorst
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Tom schreef:als je auto geparkeerd staat sta je niet direct bovenaan de wanted list hoor :lol:
Ik weet uit ervaring, dat als je er tussen staat met je wagen en je hebt de verkeerde, dan lopen ze gewoon langs alle auto's en noteren ze de kentekens.

Dankje de koekoek.

En oldskool, de 'dikke 19'? Hij valt iig al genoeg op en dat doen de meeste wel. Dus of het nu een 1.8 16v is of maar een 1.4 energy, zal hun een worst wezen, ze staan toch altijd wel met hun vingertje te wijzen, van zie je wel... heb je er weer een.
Ik sta niet voor niets altijd met vuurwerk controles langs de kant met de 19 vanaf school in belgië naar huis, en alcohol controles regelmatig, en regelmatig conroles met rdw. Dat krijg je als je zo'n auto hebt en ook zo aanpast, dat weet ik, dat is hobby, maar om dan tussen een stel malloten te staan die illigaal gaan sprinten. Nee dankjewel.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

wat een onzin.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Joopieboy schreef:
Tom schreef:als je auto geparkeerd staat sta je niet direct bovenaan de wanted list hoor :lol:
Ik weet uit ervaring, dat als je er tussen staat met je wagen en je hebt de verkeerde, dan lopen ze gewoon langs alle auto's en noteren ze de kentekens.

Dankje de koekoek.

En oldskool, de 'dikke 19'? Hij valt iig al genoeg op en dat doen de meeste wel. Dus of het nu een 1.8 16v is of maar een 1.4 energy, zal hun een worst wezen, ze staan toch altijd wel met hun vingertje te wijzen, van zie je wel... heb je er weer een.
Ik sta niet voor niets altijd met vuurwerk controles langs de kant met de 19 vanaf school in belgië naar huis, en alcohol controles regelmatig, en regelmatig conroles met rdw. Dat krijg je als je zo'n auto hebt en ook zo aanpast, dat weet ik, dat is hobby, maar om dan tussen een stel malloten te staan die illigaal gaan sprinten. Nee dankjewel.
Ligt dat niet eerder aan de persoon in de auto, dan de auto zelf? Want om nou te zeggen dat jouw auto zo erg opvalt voor de politie :p
Johan
Berichten: 4179
Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

En dan..... dan hebben ze je kenteken. So what? Ze checken heeel misschien of de APK nog niet verlopen is en of ie verzekerd is.
Plaats reactie