Friday Nightmeeting Groningen.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

*kuch* *kuch* Sjees wat een laag stof hier................. :P

Op het Sontplein ben ik al tijden niet meer geweest. Hoor er ook niet zoveel meer over dus ik denk dat daar niks meer te beleven valt. Af en toe ga ik wel naar Delfzijl toe om te kijken wat er daar in de haven en de pier van Oterdum te beleven valt.
cinqidriver
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
Locatie: oude pekela

misschien toch eens tij om wat te organiseren in delfzijl of ergens anders in de regio, alleen zou ik zo even niet weten waar.

maar, het moet wel super zijn om met 10 renaults in de haven van delfzijl te staan op een zaterdag of een zondag :D
jiggy
Berichten: 2061
Lid geworden op: ma 1 nov 2004 21:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

op het sontplein is opzich niet echt meer een afgesproken meeting, maar er komen nog steeds wel mensen naar toe op zaterdagavond. laat maar weten wat jullie willen anders kom ik ook wel even zonder renault :lol:
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Ik wens je veel succes met het organiseren van zo`n meeting. In het verleden liep de sontplein meeting nog wel aangezien er toen een vast kliekje was. Maar dat was uiteen gevallen (werk, verhuizingen, enz) en nu is er niets meer.
Delfzijl meeting hebben Andre ter velde en ik nog eens geprobeerd een nieuw leven in te blazen. Welgeteld 2 mensen kwamen er.

Maar Renault rijders uit Groningen worden zeldzaam. De meesten zitten bij een andere club, of zitten helemaal niet meer bij een club. Zal wel aan de nuchterheid liggen :p
cinqidriver
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
Locatie: oude pekela

catrinus schreef:Ik wens je veel succes met het organiseren van zo`n meeting. In het verleden liep de sontplein meeting nog wel aangezien er toen een vast kliekje was. Maar dat was uiteen gevallen (werk, verhuizingen, enz) en nu is er niets meer.
Delfzijl meeting hebben Andre ter velde en ik nog eens geprobeerd een nieuw leven in te blazen. Welgeteld 2 mensen kwamen er.

Maar Renault rijders uit Groningen worden zeldzaam. De meesten zitten bij een andere club, of zitten helemaal niet meer bij een club. Zal wel aan de nuchterheid liggen :p
dat sontplein verhaal heeft ook veel met de politie en buurbewoners te maken, en zijn ook clubs die er mee bezig zouden gaan, maar nooit weer iets van zich hebben laten horen.

het kliekje op sontplein wil ik ook weer niet zeggen, de laatste keren dat ik er was zonder politie rommel vond ik het nogal varieeren.

ik denk dat delfzijl nog wel een goedde plek bijft om meetings te organiseren, maar dan moet je wel dit op een goedde zomerdag plannen.
anders is het in de haven niet uit te houden van de kou.
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)

A) het vaste kliekje wat ik bedoel bestond alleen uit renault rijders.

B) het vaste kliekje renault rijders is uit elkaar gevallen door verhuizingen e.d. Niet door problemen die tegenwoordig op het sontplein spelen

Delfzijl is elke zondag een meeting van verschillende auto merken. Rij maar naar de haven en dan zie je ze op den duur wel staan
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

catrinus schreef:Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)

A) het vaste kliekje wat ik bedoel bestond alleen uit renault rijders.

B) het vaste kliekje renault rijders is uit elkaar gevallen door verhuizingen e.d. Niet door problemen die tegenwoordig op het sontplein spelen

Delfzijl is elke zondag een meeting van verschillende auto merken. Rij maar naar de haven en dan zie je ze op den duur wel staan
Maar we kunnen wel weer eens een keer op een vrijdagavond bijeenkomen toch?
cinqidriver
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
Locatie: oude pekela

zekers, gebeurt er hier in de regio ook nog eens weer wat :D
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Arjen schreef:
catrinus schreef:Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)

A) het vaste kliekje wat ik bedoel bestond alleen uit renault rijders.

B) het vaste kliekje renault rijders is uit elkaar gevallen door verhuizingen e.d. Niet door problemen die tegenwoordig op het sontplein spelen

Delfzijl is elke zondag een meeting van verschillende auto merken. Rij maar naar de haven en dan zie je ze op den duur wel staan
Maar we kunnen wel weer eens een keer op een vrijdagavond bijeenkomen toch?
Binnenkort op een zaterdagavond :wink: . Je hebt pm arie :)
cinqidriver
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
Locatie: oude pekela

catrinus schreef:Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)

A) het vaste kliekje wat ik bedoel bestond alleen uit renault rijders.

B) het vaste kliekje renault rijders is uit elkaar gevallen door verhuizingen e.d. Niet door problemen die tegenwoordig op het sontplein spelen

Delfzijl is elke zondag een meeting van verschillende auto merken. Rij maar naar de haven en dan zie je ze op den duur wel staan

oops, ik had je stukje verkeerd gelezen, vergeet mijn opmerkingen hierover
N-Coupe
Berichten: 24
Lid geworden op: do 28 okt 2010 9:44
Locatie: Groningen

Hi,

Via het meganeforum willen we graag een regiomeeting houden in het Noorden (event. Groningen stad zelf) met Mégane Coupe's.

Lijkt het jou ook wat om er bij te zijn, geef het als je wil aan het in topic, en je kan natuurlijk ook mee denken voor een locatie/datum etc.

Hier kan je stemmen op de poll en een reactie (na registratie) achterlaten.
Klik hier: Regiomeeting Groningen (Interessepeiling Poll)

Heb je nog bekenden die ook megane rijden?
Stuur dit bericht dan door als je wil!

Je megane hoeft niet perse "getuned" te zijn! Ook standaard mégane's zijn welkom, en alle types!

Uiteraard omdat dit de renault-tuning-club is, is het misschien ook leuk als er nog andere renaults bij komen!

Mensen zonder mégane's kunnen misschien het beste
hier reageren. :)

Groetjes,
Plaats reactie