Sunday meeting Assen

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie

Meeting in Assen, wanneer?

4 maart
8
42%
18 maart
2
11%
25 maart
9
47%
 
Totaal aantal stemmen: 19
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Xabre en ik zijn naar de havenkade gegaan. Daar was André ter Velde, en we zijn toen naar het viaduct bij het TT-circuit gegaan. Dus dat kan ik best geweest zijn eevvoo. Edward is daar ook nog even langs geweest. We hebben ons wel vermaakt daar in het zonnetje. 8)
Topidee André!
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

paulus met ze bmw :bang: :worship: :lol:
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Drachtuuuh de gekstuuh, ja Paul en Jeroen lieten wel even een paar mooie burn outs zien :worship:
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

baccarabergsma schreef:maar er stonden alleen 2 golfjes op de havenkade.
Ook zagen we net een 99er megane hatchback net wegrijden
:D
Dat was ik, zag ook alleen maar die 2 Golfjes, dus André maar ff gebeld, die vertelde dat men nog bij het TT-circuit was. Dus daar ben ik toen naar toe gereden. Had je niet achter me aan kunnen rijden?
Ik heb jou niet gezien trouwens... Of was jij die grijze (leek ook wel blauw in het zonlicht?) Clio die zeker een paar kilometer lang achter mij reed?

Ik was ook te laat door de zomertijd, iets te laat gaan slapen, een uur kwijtgeraakt en dus ook iets te laat wakker geworden 8)

Maar was wel leuk bij het TT Circuit :smoke:

Toen ik dacht "fuck die rij auto's, ik zoek wel een alternatieve route" :p kwam ik Xabre en Willem-Jan ook nog weer tegen, die reden net weg van waar ze de auto's geparkeerd hadden. Niet gezien of André daar ook bij was..
Heb hooguit 3 minuten omgereden, maar de hele rij Duitse wagens mooi links laten liggen (I)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
baccarabergsma
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 7 jan 2007 9:36
Locatie: drachten

klopt edward,dat waren wij!er staat op het kenteken dat ie grijs is,maar in de zon lijkt het een andere kleur.
:)
stom eigenlijk want op de heenreis zagen we de anderen nog onder het viaduct staan.maar niet gezien dat er ook reno's bij stonden. |:
we dachten dat die gasten bij dat duitse autosport spektakel hoorden.

nog lekker lopen etteren met een paar golfjes 5 op de snelweg bij groningen.konden niet van me winnen :bang: :bang:
Leuk joh,die gasten in hun gelikte bakken die het niet redden tegen een 16 jaar oude reno. :smoke:
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Ja hoor, er waren ook Reno's :)
1 probeerde zelfs een beetje mee te burnen :smoke:
stonk een paar keer goed, die koppelingsplaten van die Mégane :p (niet dat ik het beter kan, nog nooit gedaan zelfs.. wel wat opgestoken vanmiddag :D )

maar dat was jij dus, met je vriendin. ik dacht eerst dat je met 'we' bedoelde, nog een auto :smile: omdat je het had over een toertochtje :)

overigens rijd ik ook wel eens gewoon normaal, niet altijd zoals vanmiddag >-) dat was alleen omdat ik al aan de late kant was :beer: :FrankM:

oh ja, volgende keer moet er wel wat meer opkomst zijn he 8)
19 stemmen en er komt bijna niemand (0)
sieger everts
Berichten: 1742
Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:

auto is nog niet klaar maar ik hoop de volgende keer wel aanwezig te zijn
baccarabergsma
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 7 jan 2007 9:36
Locatie: drachten

Ja edward,dat waren mn vriendin en ik.
Het is eigenlijk mijn clio,maar zij gebruikt hem altijd om naar het werk te rijden.
André ter Velde
Berichten: 1894
Lid geworden op: do 19 jul 2001 0:00
Locatie: Westerbork

Vandaag 15:00 tunneltje TT-circuit? Dan is het Japanse Autosport Festival afgelopen.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik was druk aan het windsurfen gisteren, anders was ik wel even gekomen.
Kreeg van Xabre dit filmpje van Paul: M3 Drifting
Plaats reactie