Koper of koper-nikkel
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Wat is beter? de remleidingen vervangen voor koperen of koper-nikkel leidingen?
3<=>clio16v '91__clio 1.4 rt '91__clio 1.4 s '92__clio 16v '94
-
- Berichten: 407
- Lid geworden op: do 11 dec 2008 21:45
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Locatie: Putten
- Contacteer:
wat jij wil.. koperen remleidingen corroderen eerder (maar ook zeker niet snel). Koper-nikkel corrodeert minder snel, maar je kan hem niet zo makkelijk buigen als koperen remleidingen..
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
wat ik heb begrepen van koperen remleidingen is dat de corrossie zijn/haar natuurlijke beschermlaag wordt/is....
of anders inspuiten met blanke tectyl, heb ik ook gedaan
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4033.jpg[/img]
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4046.jpg[/img]
of anders inspuiten met blanke tectyl, heb ik ook gedaan
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4033.jpg[/img]
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4046.jpg[/img]
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Dat ziet er deftig uit zo....als ik ze met blanke tectyl inspuit trekt dat ook geen vuil aan? ( niet dat dat erg is ).
Koper is inderdaad makkelijker te buigen. Je hoeft er niet eens een apparaat er voor te hebben
Weet iemand waar ik T-stukken er voor kan halen, en ook verbindings stukken van teflon naar koper?
Alvast bedankt
Koper is inderdaad makkelijker te buigen. Je hoeft er niet eens een apparaat er voor te hebben
Weet iemand waar ik T-stukken er voor kan halen, en ook verbindings stukken van teflon naar koper?
Alvast bedankt
3<=>clio16v '91__clio 1.4 rt '91__clio 1.4 s '92__clio 16v '94