qsp/omp stuur voor mijn rs.

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Mensen,

mijn orginele rs stuur is niet meer wat het geweest is. Ik rijd nu 2 jaar met een stuurhoes maar vind het toch te dik. Ik kan hem laten bekleden maar wil eigenlijk iets meer van een soort rallye gevoel hebben. nu zie ik regelmatig een qsp omp deepdish stuur voorbij schieten. samen met een naaf zodat de claxon behouden blijft. Dat ik geen radiobediening meer aan het stuur heb neem ik voor lief. nu is er veel keus { plat/70mm/90mm diep} suede/leder etc. Heeft een van jullie ervaringen met een lederen qsp stuurtje? en wat vinden jullie ervan ten opzichte van het normale stuur?

Bedankt!

Groeten,
Kelvin.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Leder in de clio 1 racer gehad waarbij de daily suede raid stuur had.
Leder was niet mijn ding, gladder en veel minder race look.
In de clio 2 racer weer een suede stuur genomen.
Of je plat of deepdisch neemt is erg afhankelijk van je lichaamsbouw en zit positie.
Denk wel aan als je 90deepdish pakt je bijna niet meer met de vingers aan de richting aanwijzer komt zonder je hand van het stuur te halen.

Clio2
[img]http://i261.photobucket.com/albums/ii44/Daan2D/Clio%202%20RS%20CUP/IMG_2755_zps674a14b4.jpg[/img]

Clio1
[img]http://i261.photobucket.com/albums/ii44/Daan2D/VX-39-HH/Afbeelding147.jpg[/img]
Racing is the best way to convert money into noise
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Leder en suede ben ik ook nog niet helemaal over uit. Zou jij dan eerder voor 70 gaan ipv 90? In jou racers was het beide 70? Had je nog wel behoud van je claxon e.d. en geen last van airbaglampje dat brandde?
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

In de clio 1 zat 70mm deepdish. In de clio 2 zat een platte ivm de zit positie.
Hoe diep of plat moet je zelf proberen, als je nu je stuur fijn vind staan een platte nemen. Staat hij tever af neem je een deepdish.
Airbag lampjes had ik geen last van, clio1 heeft geen en clio 2 cup kabelboom en dashboard.
Als je je airbag weghaalt moet je er een weerstandje tussen doen, zelfde als je sport stoelen steekt. Hoe en wat precies heb ik geen ervaring mee.
Claxon blijft het gewoon doen als je hem aansluit.
Racing is the best way to convert money into noise
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Dankje Daniël!

Ik zal het eens op een rijtje zetten. Als het mooier weer word eens zien dat ik er wat van ga maken;)
Plaats reactie