Cupsetje vs KW variant 1

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Megane250
Berichten: 91
Lid geworden op: za 5 mei 2012 5:42

Hallo forum leden,

ik zit met de volgende vraag en kom er niet echt uit en hopelijk kunnen jullie me hierbij assisteren.

ik krijg binnenkort de clio 3 rs gordini uit 2010 hier zit niet het cuponderstel onder, maar ik zag op marktplaats een complete set
cupdempers met veren te koop staan ( wellicht de veren vervangen voor eibach of H&R) hier ben ik geïnteresseerd.

Deze beste verkoper verkoopt ook een setje KW V1 dit is het instap model wat ik begrepen heb maar is deze wegligging niet goed dan of is dit te vergelijken met de cupdempers ?

ik weet dat je deze setjes niet met elkaar kunt vergelijken maar wat is het beste optie van de 2

of zeggen jullie gewoon de dempers houden en alleen de veren vervangen voor eibach of H&R dat kan ook nog :grin:

alvast erg bedankt voor jullie hulp
martll
Berichten: 717
Lid geworden op: wo 7 sep 2011 18:56

Een Clio 3 RS staat standaard zo hoog. Ik zou dus meteen voor de schroefset gaan.
Megane250
Berichten: 91
Lid geworden op: za 5 mei 2012 5:42

martll schreef:Een Clio 3 RS staat standaard zo hoog. Ik zou dus meteen voor de schroefset gaan.
Hoe is de hardheid van de KW V1 weet je dat toevallig is dat harder geveerd dan de cupdempers + cup veren of minder hard?
martll
Berichten: 717
Lid geworden op: wo 7 sep 2011 18:56

Geen idee. Ik heb alleen ervaring met de H&R monotube set. Deze was iets stugger in vergelijking met het standaard onderstel. Dus misschien wel vergelijkbaar met het cup onderstel.
Plaats reactie