ArdennenWeekend 2013 "the after chat"

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

:beer:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
heiko81
Berichten: 39
Lid geworden op: za 17 mei 2014 21:46
Car: renault megane rs25

zet mij maar op mischien
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Tom schreef:zat er al een nieuwe ruit in die caravan Wouter? :lol:
Nou dr stond 1 caravan met gouden kranen en jacuzzi enzo :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

dat gaat leuk worden met de duitse tolwegen straks :gun:
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Zet mij maar neer voor 3 personen met tent!
Entity_Razer
Berichten: 260
Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
Contacteer:

Ik ben erbij --> caravan ! (2 plaatsen aub)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Afhankelijk van de datum ben ik d'r dit jaar natuurlijk ook weer bij. Is de definitieve datum al bekend? Wellicht dan een 2014 topic aanmaken voor het overzicht.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Ook weer present 2 personen caravan, delen met koen is no prob (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
MgHammer
Berichten: 292
Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
Car: Megane Cabrio F4R746
Locatie: Melkweg

tutuur schreef:dat gaat leuk worden met de duitse tolwegen straks :gun:
http://www.anwb.nl/auto/nieuws/2014/jul ... tolheffing
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel :worship:
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Er is nog niet eens bekend of het uberhaupt georganiseerd wordt en nu worden er al caravans bedongen.... |:
Entity_Razer
Berichten: 260
Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
Contacteer:

Haas schreef:Er is nog niet eens bekend of het uberhaupt georganiseerd wordt en nu worden er al caravans bedongen.... |:
is niet ruk bedoelt haas maar ik heb doorgaans bitter weinig zin om eerst een hele dag door de ardennen te blazen om dan nog in een tent te kruipen :p ik kom al op een gezegende leeftijd (27 !!!!!) ... oude man etc etc etc :)

Niet dat mijn deelname afhangt van caravans of niet, maar als de organisatie doorgaat is er gelijk al geweten hoeveel man een caravan zou wensen ... lijkt me niet slecht ... En als we nu al beginnen organiseren voor september ofzo zoals andere jaren lijkt het me niet onoverkomelijk om alle caravan wensen te voldoen ? :)

De R19 moet met turbo nu zijn Ardennen-doop nog krijgen dus .. daar doen we het voor :D
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

De datum was in elk geval nog niet zeker en het is natuurlijk afhankelijk van de camping of ze plek hebben in die periode.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Entity_Razer schreef:
Haas schreef:Er is nog niet eens bekend of het uberhaupt georganiseerd wordt en nu worden er al caravans bedongen.... |:
is niet ruk bedoelt haas maar ik heb doorgaans bitter weinig zin om eerst een hele dag door de ardennen te blazen om dan nog in een tent te kruipen :p ik kom al op een gezegende leeftijd (27 !!!!!) ... oude man etc etc etc :)

Niet dat mijn deelname afhangt van caravans of niet, maar als de organisatie doorgaat is er gelijk al geweten hoeveel man een caravan zou wensen ... lijkt me niet slecht ... En als we nu al beginnen organiseren voor september ofzo zoals andere jaren lijkt het me niet onoverkomelijk om alle caravan wensen te voldoen ? :)

De R19 moet met turbo nu zijn Ardennen-doop nog krijgen dus .. daar doen we het voor :D
Of die caravans beschikbaar, verandert zowat met de week bij die camping, dus daar zou ik me niet teveel op toespitsen. Bovendien is het regelen van de camping niet bepaald de grootste klus van heel het weekend.

Afgezien daarvan, het lijkt mij nogal overdreven nu al plaatsen te reserveren terwijl er uberhaupt nog niks over bekend is. Dadelijk is er kei veel animo en wordt de datum gezet, net wanneer niemand kan, is het weer onduidelijk of het wel doorgaat. Alles op zijn tijd....
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Neem aan dat de RTC'ers voorrang op niet RTC-er policy ook weer geldt?
Ik kom ook wel weer met wat appendages :p (3-4, bij voorkeur ook caravan en wij delen tot 8 man door per caravan :D)
LuukRS schreef::lol: :lol: heerlijk mannen de sfeer zit er alweer in, het moet dit jaar echt door gaan. mijn zwager heeft een verlengde traffic en die wilde hij tot het plafon vullen met brandhout :worship:
Prima, jullie hebben dus al een eigen caravan mee :p
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Haas zeur eens niet zo, organiseer het dan lekker zelf dan heb je sowieso een caravan om in te pitten.

@Steven met de stook tempo van vorig jaar dan blijft er een hoop hout over.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Wacht het maar gewoon af idd.... Ik hoop dat de huidig geplande datum hem gaat worden....

21-22 september that'll be
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

LuukRS schreef:Haas zeur eens niet zo, organiseer het dan lekker zelf
Uhhm, waar denk je dat die opmerking vandaan komt? Hij HEEFT het weekend juist al een keer mede georganiseerd.

Dus zeg maar, sorry Haas (L) :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

LuukRS schreef:Haas zeur eens niet zo, organiseer het dan lekker zelf dan heb je sowieso een caravan om in te pitten.
Ow, ik zeur?! Noemen we dat tegenwoordig zo...... aha....... (Y)

Als je een beetje op zou letten zo nu en dan, zou je inderdaad weten dat ik het in het verleden met Merijn georganiseerd heb. Maar misschien moet ik daar dan ook niet over zeuren en meteen met de menigte mee roepen : ik ga alle Ardennen-weekenden t/m 2018 mee, mits ik een caravan kan benutten. Zo beter? :biertjuh:
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Haha prima (Y) maar ik vindt het gewoon raar dat het allemaal weer op het laatste moment geregeld word, en als ik er over begin duikt de halve ardenne groep er ineens op.
Toch niet zo raar dat ik dan alvast een caravan veilig wil stellen :beer:
Maar mijn excuses als ik een gevoelige snaar heb geraakt
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

27? Broekie :lol: De meesten ardennen gangers zijn ouder denk ik inmiddels. Is jou nooit geleerd plaats te maken voor oudere leden in een caravan? :beer: (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Ik vind het nogal 'profiteur'- achtig overkomen : Het moet maar geregeld worden allemaal, als ik maar een caravan heb.
Die indruk heb ik in het verleden vaker gehad en is onder andere ook de reden waarom ik het niet meer organiseer. Men is altijd heerlijk makkelijk met wachten 'tot iemand het organiseert' en dan kan meeliften op die moeite. Ik hoef geen standbeeld te krijgen of een schriftelijke bedankbrief voor mijn bijdrage van 2 jaar terug, maar het is me enorm tegengevallen dat er bij het gros van de bezoekers niet eens een bedankje af kan achteraf. Ontbijten, inpakken en wegwezen....

Het is een forum voor, door een met leden en helaas is het realiteit dat het ledenaantal erg laag is. Dan kan er niet altijd verwacht worden dat er maar vanalles georganiseerd wordt, zonder zelf eraan bij te dragen. Ik heb met Merijn 2 jaar geleden het stokje opgepakt samen met Rob en Steven omdat we het zonde vonden dat het er niet van kwam dat jaar. We hebben er alle 4 veel (vrije!!) tijd en geld in gestoken en ik vind het nog het minste dat je daar een handje en een woordje voor terug mag verwachten van de mensen die zorgeloos een fantastisch weekend hebben gehad.

Het is gewoon elk jaar hetzelfde gezever, nog voor er bekend is waar, wat, hoe, wie en vooral wanneer : het gestechel om een caravan begint al, want als je maar zo vroeg mogelijk roept, ben je in ieder geval verzekert van een plek. Lekker vrijblijvend profiteren.... (Y)

Luuk, bovenstaande niet te persoonlijk opvatten, maar dit leeft er wel als ik de voorgaande reacties lees (en die in de meeste overige topics van meetings van de afgelopen maanden/jaren).
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Adem in, adem uit :smile:

Je hebt helemaal gelijk Martijn, maar zo werkt het nou eenmaal. Ondanks dat niet iedereen een bloemetje laat bezorgen weet ik zeker dat iedereen het kan waarderen. Denk daar maar aan (Z)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Haas schreef:Ik vind het nogal 'profiteur'- achtig overkomen : Het moet maar geregeld worden allemaal, als ik maar een caravan heb.
Die indruk heb ik in het verleden vaker gehad en is onder andere ook de reden waarom ik het niet meer organiseer. Men is altijd heerlijk makkelijk met wachten 'tot iemand het organiseert' en dan kan meeliften op die moeite. Ik hoef geen standbeeld te krijgen of een schriftelijke bedankbrief voor mijn bijdrage van 2 jaar terug, maar het is me enorm tegengevallen dat er bij het gros van de bezoekers niet eens een bedankje af kan achteraf. Ontbijten, inpakken en wegwezen....

Het is een forum voor, door een met leden en helaas is het realiteit dat het ledenaantal erg laag is. Dan kan er niet altijd verwacht worden dat er maar vanalles georganiseerd wordt, zonder zelf eraan bij te dragen. Ik heb met Merijn 2 jaar geleden het stokje opgepakt samen met Rob en Steven omdat we het zonde vonden dat het er niet van kwam dat jaar. We hebben er alle 4 veel (vrije!!) tijd en geld in gestoken en ik vind het nog het minste dat je daar een handje en een woordje voor terug mag verwachten van de mensen die zorgeloos een fantastisch weekend hebben gehad.

Het is gewoon elk jaar hetzelfde gezever, nog voor er bekend is waar, wat, hoe, wie en vooral wanneer : het gestechel om een caravan begint al, want als je maar zo vroeg mogelijk roept, ben je in ieder geval verzekert van een plek. Lekker vrijblijvend profiteren.... (Y)

Luuk, bovenstaande niet te persoonlijk opvatten, maar dit leeft er wel als ik de voorgaande reacties lees (en die in de meeste overige topics van meetings van de afgelopen maanden/jaren).
Volgensmij is dat voor de meeste functie's en georganiseerde dingen van toepassing binnen de rtc!!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Haas schreef:Ik vind het nogal 'profiteur'- achtig overkomen : Het moet maar geregeld worden allemaal, als ik maar een caravan heb.
Die indruk heb ik in het verleden vaker gehad en is onder andere ook de reden waarom ik het niet meer organiseer. Men is altijd heerlijk makkelijk met wachten 'tot iemand het organiseert' en dan kan meeliften op die moeite. Ik hoef geen standbeeld te krijgen of een schriftelijke bedankbrief voor mijn bijdrage van 2 jaar terug, maar het is me enorm tegengevallen dat er bij het gros van de bezoekers niet eens een bedankje af kan achteraf. Ontbijten, inpakken en wegwezen....

Het is een forum voor, door een met leden en helaas is het realiteit dat het ledenaantal erg laag is. Dan kan er niet altijd verwacht worden dat er maar vanalles georganiseerd wordt, zonder zelf eraan bij te dragen. Ik heb met Merijn 2 jaar geleden het stokje opgepakt samen met Rob en Steven omdat we het zonde vonden dat het er niet van kwam dat jaar. We hebben er alle 4 veel (vrije!!) tijd en geld in gestoken en ik vind het nog het minste dat je daar een handje en een woordje voor terug mag verwachten van de mensen die zorgeloos een fantastisch weekend hebben gehad.

Het is gewoon elk jaar hetzelfde gezever, nog voor er bekend is waar, wat, hoe, wie en vooral wanneer : het gestechel om een caravan begint al, want als je maar zo vroeg mogelijk roept, ben je in ieder geval verzekert van een plek. Lekker vrijblijvend profiteren.... (Y)

Luuk, bovenstaande niet te persoonlijk opvatten, maar dit leeft er wel als ik de voorgaande reacties lees (en die in de meeste overige topics van meetings van de afgelopen maanden/jaren).
+1
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Sjonge, gaat weer lekker hier. Om de organisatoren ff te ondersteunen, ik heb al dik een maand contact met Wouter omdat ik wat voor de Engelsen wil regelen. Wouter heeft meermaals geprobeerd contact te leggen maar kreeg 0 respons van de camping.

Nu heeft hij voor zijn vakantie een detour gemaakt om persoonlijk contact te leggen om voor de club wat te regelen. Ik snap dat er wat waardering als een bedankwoordje gemist wordt maar volgens mij werd dat achteraf op het forum wel gedaan?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

En on topic maar weer...

Totdat er iets meer zekerheid is over het weekend, lijkt het me een goed idee om even af te wachten. (Y)
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

(S)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

even afwachten vergt blijkbaar wat geduld :smile:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Twee woorden, negen letters...
Duurt lang
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Wouter, heb je wellicht een status update?
JDclio
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:19
Locatie: Dongen

Of als je hulp nodig hebt om het rond te krijgen?

Ik bied me wel aan als er bijvoorbeeld gemaild, gebeld, een topicpagina gemaakt, een rekening geopend, iets vervoerd moet worden?

Binnen mijn kunnen wil ik me ook best beschikbaar stellen dingen te regelen? Als dit er voor zorgt dat het door kan gaan?
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

volgens mij gaat luuk het volgende ring weekend organiseren. Kan ik vast een carvavan reserveren voor volgend jaar luuk?
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Twee tekens ;-)
+1 :smile:
Racing is the best way to convert money into noise
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

De Engelsen zijn iig al afgehaakt, te laat om nog dingen te regelen
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Bummer, ik zat ook te denken moeten we niet es kijken of we een andere camping kunnen strikken?

Mits die uitbundige kampvuren wat beperkt worden of op een daartoe gewezen plek, zijn we (op een ruitje na) toch al die jaren redelijk netjes gebleven.
Ik zit even snel te kijken of je ergens een camping hebt met stacaravans, anders zouden we de optie voor de legertent nog eens kunnen bekijken?
Plaats reactie